Hier hebben we een groene bak voor het tuinafval en dure groene zakken moeten we kopen voor het huisafval. Eens per maand komt het oud papier, maar altijd op een tijdstip dat ik denk: ik verzet vandaag geen poot meer.
De groenbak wordt maar eens per 2 weken geleegd. Dat is echt een handicap. Als ik vervoer had kon ik naar de DAR (afvalverwerking) rijden om het daar ter plekke te lozen. Het is hier om de hoek. Maar dat heb ik niet en dus moet ik ook twee keer het grofvuil laten ophalen hier

Binnenkort gaat mijn dinnetje verhuizen, dus dan kan ik wel een boel zooi mee laten nemen als ze dan toch moet.
En ja, Greys... je ziet het wel een klein, piepklein beetje. Er groeit spul in mijn tuin waar je niet tegenop kunt wieden. Beter is het om het aan het eind van de zomer maar gewoon te laten en het aan het begin van de lente droog en wel op te ruimen. Maar ieder jaar is het weer hetzelfde gezeik. en ik heb het geld er niet voor over om er heel veel in te investeren aangezien ik nu nog steeds niet weet hoe lang ik hier nog ga blijven. Dus doe ik het maar een beetje en maak ik het een beetje gezellig met minimale middelen.
Nu dus een bak met rozenstruikjes op Roosjes grafje en wat andere bakken met bloemen. het grote struikgewas komt in de loop van de zomer vanzelf wel op. Leuke kattenjungle.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl