Op dit moment zit het strand er even niet aanvast omdat mn moeder aan het klussen is (verven behangen etc) en het is nogal een gevaarte wat zo in de woonkamer staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:@oh-oh... Klote-cavia?
@non, een binnenvijver met strandje? heb je daar geen foto's van? Kan me er geen beeld van vormen over hoe groot dat dan is.
Ja je hebt wel gelijk, maar ik ben zo bang voor maagbloedingen ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa dat is toch geweldig voor die paddies!![]()
![]()
Even kijken of ik de mijne zie zwemmen!
Q, als die Dikke daar geen of minder pijn door heeft, is het toch het beste hoor.
Ook al is het niet een prettig idee dat hij aan de medicijnen zit. Maar er zijn ook mensen die hun leven lang medicijnen moeten slikken terwijl ze toch een heel goede kwaliteit van leven hebben. Probeer zo maar te denken
Ik dacht altijd dat er een klein raar monstertje onder de tafel zat, wat in mijn tenen zou bijten als ik mn eten niet opat. Dank je wel maquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Maes!Ja dat is het gekke he van ineens een kind in huis, die kan je moeilijk alleen thuis laten morgen
Ik sprong vroeger altijd van 1,5 meter naast het bed in een boogje in bed Litso, omdat er wel eens een krokodil onder kon liggen die dan in mijn kuiten zou happen
De logische reactie zou zijn 'Oh gelukkig dat ie het bij anderen wel doet'quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai allemaal![]()
We hebben vanaaf es uitgebreid de bank ingezeten (ja Nok, geZETEN).
Zal hier es ff bijlezen.
Hek niet nodig heurquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou....... dan heb ik wel een goeie tip voor je
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Die bank is niet zo besmettelijk. Plastic hoeft niet. Eiwitten altijd verwijderen met koud water.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef jora23 het volgende:
Qwea,
Ik heb je toch niet bang gemaakt?? Een maagbloeding komt niet zomaar hoor...
Hallo iedereen of liggen jullie al te slapen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |