Ik zweer bij fujiquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ow had ik al gezegd dat ik gewoon weer een nieuwe cam gekocht heb trouwens?
Die camera van laatst was een leuk koopje en een aardig ding hoor.
Maar mn ouders zijn zondag duizend jaar getrouwd en die wilden dr ook wel graag een dus ik was voor hun aan het zoeken. En ik bleef zelf maar naar de Olympus SP-570 kijken ( voor mezelf dan he, niet voor die ouwen). Zag ik de 550 voor een heel leuk prijsje nieuw, klik ik zo maar op bestel...
Aaaanyhow, mn ouders krijgen nu mn nieuwe en ik een nieuwe nieuwe.
Oh ik kan met die finepix dingen van Fuji helemaal niet uit de voeten, echt raar, want ze zijn heel vergelijkbaar met die Minolta Dimage Z serie die ik nu heb, maar ik kan dr niks mee dus.quote:
Maar teveel optische zoom heb je niks aan als er een mindere lens inzit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zwoor / zweerde bij Minolta vanwege de goede lenzen.
Ik wilde eigenlijk een spiegelreflex en dat zou dan een Nikon worden , maar deze Olympus heeft 18 keer optische zoomerderzoom en das wel handiger dan met twee lenzen en een spiegelreflex sjouwen altijd dus vandaar.
En twas echt een leuke prijs dus als ie niet aan de verwachtingen voldoet dan trek ik het er nog wel een jaartje of wat mee en dan koop ik dan gewoon de vetste spiegelreflex die er dan is![]()
ik heb echt ALTIJD mn cam in mn tas, dus t moet klein zijn maar wel goed.
Zo nog maar een kwartier
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, dit topic moet ik bij zijn, bovendien is dit topic niks zonder mij![]()
Eerst even eten.
Zeg neem je me nu gewoon vol in de zeik hieroh? Mooi is dat!quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niks mis met een goed zelfbeeld.
Je doet me nu even denken aan Samara, Senesta's dochtertje.
Welneeeeeeee, ik lach je toequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg neem je me nu gewoon vol in de zeik hieroh? Mooi is dat!
Oh well
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:27 schreef Nonneke het volgende:
Welkom Miranda![]()
![]()
M'n nichtje belde daarnet, die zit er helemaal doorheen (haar moeder, mijn tante, 1 feb. overleden), dus we hadden maar besloten dat ze morgen naar hier moest komen, en voorlopig moest blijven
Uiteraard komt mn kleine neefje mee, en Spike het hondje, maar Ollie de kat (komt bij mn tante vandaan) kan natuurlijk niet zolang alleen blijven, dus die komt ook mee![]()
Ik hou mn hart vast, laat ze mekaar in godsnaam niet afslachten![]()
En we moeten Jonathan morgen zodra hij binnen komt maar meteel HEEL erg duidelijk vertellen dat hij absoluut NIET bij de schildpadden mag komen, dat zou toch zonde zijn van zn mooie handjes of mooie gezichtje
happen ze ?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
happen ze ?ze hebben er een keer een met zn 3en (!! niks overdreven, mn moeder, Anka en de buurvrouw) van mn arm af moeten trekken. Die greep me in het voorbijgaan (we brachten ze 's zomers naar buiten en ik liep iets te dicht langs mn moeder)
Nee dat zou geen prettig gezicht zijn hoor, aan zo'n bijna 3 jarig handje
edit; Moet ik er wel bij vertellen natuurlijk dat de meeste schildpadden (waar hij bij zou kunnen) een schildlengte (dus excl poten en kop) van 20cm wel halen
Eigenlijk haten mijn honden en katten alles wat beweegt wat niet bij "hun" hoort (en ze tolereren elkaar alleen, er wordt niet lief samen geslapen oid)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Non, een bekende van mij neemt ook wel eens zijn kat mee hier naar toe en één freggel gaat hoog op de kast zitten maar de ander gaat altijd met de kat spelen. Zo leuk, doen ze verstoppertje achter het gordijn. Ze zijn wel even oud trouwens.
Hier drinken de katten binnen uit de vijver, echt doodeng altijd want ze pleuren er ook wel eens in, en Pipo (een van de katten) is echt een klier, die hengelt ook naar ze. (nagels in)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Haha Non, ik heb dus serieus mn tutties ( schildpadden, die heetten Klote-Cavia en Mulder en Scully ) met pijn in mn hart herplaatst vanwege Frits, daar bliezen en beten ze onwijs naar en Frits vond de tutties juist zo leuk dus die hing dr telkens met zn kleine neusje bovenop, bloedlink was dat.
Gelukkig zijn ze naar een hele mooie binnenvijver gegaan ( en nee nee ik heb ze niet bij van der Valk gelanceerd ). Klote-Cavia, dat was de grootste, en een erfenis van mn oma, die was zo groot dat ze niet eens in de emmer paste.
Vond het wel jammer maar ze zitten nu wel veel beter daar en het was me echt iets te gevaarlijk met Fritsje.
Wordt druk bij jullie joh.
Hopenlijk wel gezellig druk.
De SSA zit in Alphen a/d Rijn, nah vlakbij Leiden togquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Mijn schildpadden waren ook Ninja Turtles!
Het zijn net snavels, die harde bekkies. Auw! Ik heb ze jarenlang gehad en toen ik het huis uit ging bleven ze bij mijn ouders. Uiteindelijk hebben mijn ouders ze naar ehm... Leiden ofzo geloof ik () gebracht en zijn ze lid geworden van die schildpaddenopvang. Daar kwamen ze dus in een grote binnenvijver, misschien samen met die van oh-oh (!), en hoeven ze nooit meer weg. Ze hebben ook een strand
We betalen daar jaarlijks voor dmv het lidmaatschap en we kunnen ze opzoeken!
Nonneke, wat lief van jullie, met je grote hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |