Tis ook zn enige trui met een gat voor de riem , en als ik nu die cappuchon vast ga zetten kan de riem nie meer door dat gat, dus das niet zo hip, je weetz...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik snap het helemaal hoor
had voor het hondje van mn nicht (maltezer) ook een jasje gekocht, het wordt een beetje een oude zeikerd, en sinds mn neefje er is wordt hij vaker geschoren, dus hij wil niet meer naar buiten als het regend of een btj waaitMaar met Jasje wel, en laat dat jasje nou net zo'n stoer bontkragen capuchonnetje hebben
Als ze hem straks meeneemt zal ik kijken of meneer ermee op de foto wil
(gelukkig maakt hij er niet echt een probleem van, haar voor je ogen, bontkraagje voor je ogen, tzit allemaal voor je ogen, lekker belangrijk
![]()
)
Tallybeebquote:Op woensdag 9 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eente brengen
Moppiequote:
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eente brengen
Ohwwwwww wat een leuk hondjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!![]()
Gezellig juist!Staat Binkverslag er?
* Greys kijken gaat
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon wild stampvoeten enzo hoor, je hoeft niet te sluipen!![]()
Gezellig juist!
Please do so, we kunnen het hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]Ik zal het onthouden
Ik zal de volgende keer een schoen met een neus van staal aan doen
Joh wat lijken al die artiesten op elkaarquote:Op woensdag 9 april 2008 19:38 schreef Qwea het volgende:
hallo
Willen jullie mij vertellen wat jullie hier van vinden? http://www.nachtvannieuwamsterdam.nl/pilot/index.phphijs nog niet heulemaal klah hoor. MM is nog bezig ermee
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh wat lijken al die artiesten op elkaar
Die snap ik even niet. Je bedoelt de N?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Q, ziet er goed uit! Ik zou zelf alleen de witte achtergrond van de tekst vervangen door hetzelfde geel als de letters in de kop, maar dat is een kwestie van smaak
of bedoel je het witte waar alle tekst opstaat en de foto's en de teller enzo?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Je bedoelt de N?
Ik vind het afschuwelijk. Dat is qua kleur veelste druk, en zou mij persoonlijk ontzettend storen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef Greys het volgende:
Ja, de gehele witte achtergrond zeg maar. Dan wordt het lekker wat opvallender en knallender allemaal
Maar da's echt een kwestie van smaak, een ander vindt het misschien afschuwelijk
9 katten? 9 eenden? of 9 dieren?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Llo all.
Ben weer thuis. Lekker relaxte groep ouders gehad vandaag en de meiden een relaxte groep kinders.
Alleen liep het snot tijdens de gesprekken mijn neus uit. ik had een grote doos kleenex naast me staan en mijn neus lijkt nu net een aardbei...charming
@ Fruts... samen hebben we er 9
welk deel van mijn post?quote:
9 katten (en twee beestenquote:
Ik dacht haast dat je je met mijn druipneus aan het bemoeien wasquote:
nou, houden zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Q, ik vind het gewoon leuk om me overal tegenaan te bemoeien![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:14 schreef Morretje het volgende:
Sneakey nog vanaf de bank... Ravage zegt voor: je moet ff posten dat ik het daar mee eens ben..![]()
Noem je me nu rooie karel?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
ik word hier bezet en flieft aangekeken door rooie Karel
Zat jij net op me met je poot om me heen? Nee he!!!quote:
Is dat nou lekker zo'n schurende kattentong over je genotsknobbel?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie Karel
Hij likt me 's ochtends ook wakker
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
Rooie Karel
Hij likt me 's ochtends ook wakker
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou lekker zo'n schurende kattentong over je genotsknobbel?
Niet met mijn "poot"quote:Op woensdag 9 april 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat jij net op me met je poot om me heen? Nee he!!!
Rooie Karel is een van mijn aanbidders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |