Hondje en Blondje?? Van de dikke zoals ze zelf zegt hierquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jora23 het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Ik hoor veel mensen over keelpijn en gewoon niet lekker zijn, kan best een virusje zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef nokwanda het volgende:
Ineens kwam vandaag de grieperigheid opzetten. Geen idee of er weer of nog steeds iets rondwaard of dat hett hooikoortsgerelateerd is.
De spierpijn doet me denken aan een griepje/flinke verkoudheid (met keelpijn en zo)
Maar ik heb gister met eiken kasten lopen slepen, dus zo logisch is het niet om daar griep de schuld van te geven.
De druk achter mijn ogen en gevoel in mijn neus doen me denken aan een hooikoortsaanval.
Anyway... ik ben slapjes en niet lekker en ik wilde niet wakkerliggen door keelpijn, dus vandaar een ibu. Moet morgen wel weer aan de slag kunnen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 07:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Nok weer een beetje opgeknapt?
quote:Op woensdag 9 april 2008 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
wut?
Heb alleen maar onrustige dromen gehad waarin ik vooral veel gewerkt heb en heb gesjouwd met meubels.
Midden in de nacht wakker, weer gaan slapen, lang tussen wakker en slapen in gehangen en weer verder dromen.
Tot ik werd wakkergelikt door Kareltje![]()
Ja, dat gaan ik mooi doen vandaag. Heb het al eens gevraagd toen wouden ze niet, nu eis ik hetquote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Heb de benedenverdieping alweer voor de helft schoon![]()
Q: kun je niet vragen of ze je doorverwijzen naar de KNO-arts?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Heb de benedenverdieping alweer voor de helft schoon![]()
Q: kun je niet vragen of ze je doorverwijzen naar de KNO-arts?
Mogge!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
* Frutsel stiekum even fokt vanaf werkplek
Ik pas na 11 aprilquote:Op woensdag 9 april 2008 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Ik doe dat altijd heel publiekelijk hoor.
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik pas na 11 april
(dan zit mijn proeftijd er hier op)
En dat 's ochtends vroegquote:
Straks pas?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat 's ochtends vroeg
Heb trouwens gister nog foto gemaakt van de eenden in me tuin...zal ze vanavond wel ff laten zien
Zoveel?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Q, ff serieus he, vind je het zelf niet heel zorgwekkend dat je zo jong bent en zo veel kwalen hebt?
Niet lullig bedoeld of zo, maar jeetje als ik zoveel dingen had, zou ik niet middagen zitten zuipen en ongezond eten en zo hoor.
ja, kan me foon hier niet aansluiten op de pcquote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Straks pas?
Damn.
Hmmm dilemma op de vroege ochtend.
Rijstevlaai of abrikozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |