Ah lief dank je!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Wat zijn het toch een zalige huppeldozen, die hondjes van je!![]()
Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen!
Ja dies een beetje gek maar ook wel weer heel leuk met zn wapperende coupe troep, en alletwee zn oren omhoog ( Chico heeft een bloemkool oor dat altijd hangt, dit is voor het eerst dat ik een foto heb waar je het niet op ziet als je het niet weetquote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Naar die tweede foto moest ik echt 2x kijken. Zijn snoet was niet gelijk goed te zien en dat werkte heel vervreemdend.
Dat vind ik ook zo mooi aan het ras, dat ze niks kunnen verbergen en dat je ze dan perfect in shape moet houden.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ze zijn ook zo mooi in proportie, dat kan je op de eerste foto zo mooi zien!
En dat blije smoeltje van Bill op de onderste foto rechts, als hij aan het huppelen is
Mogge????quote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
ik snap nog weinig van dat online scrabble
Ik kom er ook niet uit dus ik heb het opgegevenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:53 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
ik snap nog weinig van dat online scrabble
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
euh........quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef jora23 het volgende:
goedenavond allemaal. Q: Bedoel je de aflevering met meredith in het water? Ben al zo ver als in amerika.
Beetje frustrerend die stakingen daar.
Hm nu lekker kopje warme choco en een kat op schoot. Wat wil een mens nog meer?
Waarom krijg ik sm gedachten bij jouw post?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euh........?
Sommigen willen![]()
Anderen weer![]()
ietserbij is ook best tof
quote:'Cause I don't care if I ever talk to you again.
This is not about emotion,
I don't need a reason not to care what you say,
Or what happened in the end.
This is my interpretation,
And it don't, don't make sense
doe ik ook nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:37 schreef Qwea het volgende:
fruttelpruttel
Dan lees je maar lekker de spoilers niet
Omdat jouw focus op slechts een emoticonnetje ligt?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom krijg ik sm gedachten bij jouw post?
Oh dat heb ik nu met Happy ending en dan greys als clipquote:Op donderdag 10 april 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
ik had nooit Mika moeten downloaden.
Ik draai My Interpretation helemaal grijs
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |