Ja toch? Ik hoor jou wel vaak over dingen zoals je darmen en hoofdpijn en keelpijn en zo , of vergis ik me nu?quote:
Darmen -> Spastische darm. Zit in de fam, Migraine heel vaak gehad, nu al een half jaar vanaf. En keelpijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja toch? Ik hoor jou wel vaak over dingen zoals je darmen en hoofdpijn en keelpijn en zo , of vergis ik me nu?
Tis rijste met slagroom geworden trouwens, die abrikozen is vanmiddag of morgen ook nog wel lekker en die rijste is het allerlekkerst alsie nog een beetje warm is van versigheid.
Ja maar zelfs gezonde mensen vreten toch al geen dagen achter elkaar patat?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Darmen -> Spastische darm. Zit in de fam, Migraine heel vaak gehad, nu al een half jaar vanaf. En keelpijn.
Zijn maar 2 dingen hoor
En 1 is best goed te doen, als ik niet dagen achtereen patat vreet
Neequote:Op woensdag 9 april 2008 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zelfs gezonde mensen vreten toch al geen dagen achter elkaar patat?
alcohol heb ik geen problemen mee. Het is voornamelijk vet en pittig eten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef Morretje het volgende:Fruts!
Binkie-verslag!!![]()
Q: regelmatig eten gaat hier ook wel eens fout, maar echt ongezonde dingen doe ik eigenlijk niet. Af en toe drink ik alcohol in meerdere mate, dat helpt ook niet..(Hier ook spastische darm he)
Uhu, het scheelt wel een hoop iig. En het is beter voor mn buikjequote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef oh-oh het volgende:Nou ga zo door dan, volgens mij scheelt het wel een hoop. En niet dat ik zelf nou van het supergezonde eten ben hoor. Maar ik wil wel elke dag ontbijt lunch en avondeten en ik let ook op mn fruit en groentes en dat scheelt echt hoor, qua hoe fit je je voelt en zo.
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef oh-oh het volgende:Nou ga zo door dan, volgens mij scheelt het wel een hoop. En niet dat ik zelf nou van het supergezonde eten ben hoor. Maar ik wil wel elke dag ontbijt lunch en avondeten en ik let ook op mn fruit en groentes en dat scheelt echt hoor, qua hoe fit je je voelt en zo.
Chico stond vanochtend weer es bevroren in het trappenhuis trouwens hier.
Altijd alsie zn blauwe hoody aan heeft gaat het mis![]()
Die cappuchon valt dan over zn ogen en dan doet ie "freeze frame" , blijft ie echt staat zoals ie staat tot iemand m komt redden.
Als we 's morgens binnen komen ga ik altijd ff kletsen beneden op de boekhouding , en dan gaat Billy altijd uitgebreid vrijen met de boekhoudster. Chico gaat dan helemaal wild rondrennen in alle kamers en op alle 4 de etages, met een hoop geblaf en kabaal. Nu was het ineens wel heeeeeeeeel erg stil, nou dan weten we hoe laat het is en gaat iedereen rondrennen en hem zoeken ( hij kan dan in 10 kamers zijn op 3 etages). En nu stond ie dus idd op de bovenste etage met de cappuchon over zn ogen
![]()
Druif.
Uhm ja kijk dat kan wel hoor, maar hij staat zo snoezig die hoody , als ie m op zn kop heeftquote:Op woensdag 9 april 2008 13:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel lief dat hij iedereen gaat begroeten smorgens![]()
Kan je die hoodie niet met 1 steekje vastzetten aan het rugstuk dan ? Ook sneu elke keer Tha Freeze doen
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja kijk dat kan wel hoor, maar hij staat zo snoezig die hoody , als ie m op zn kop heeft![]()
Ik moet dr eigenlijk es een knippertje op zetten, maar daar ben ik dan weer te lui voor hoor...
* Tally komt stiekum binnen geslopen om Frupsie eenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
Leuke reviews![]()
Duurt ff hier op me werk voor al die foto's zijn geladen (ff dacht ik dat ie d'r mee ophield)
maar wel toffe verhalen/foto'sFilmpjes durf ik hier niet af te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |