abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58249881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef nicomart het volgende:

[..]

Hoeft niet.. Als je m gewoon legaal koop in Frankrijk dan is er nix aan de hand
Verkopen ze daar de nieuwe versie dan?
pi_58249916
Ik kan hem ook 15km van mijn huis legaal kopen
pi_58249933
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:01 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Wel een beetje kennis hebben graag voordat je iTunes veroordeelt. Als je heel je muziek bibliotheek in iTunes beheerd is er niets aan de hand. Daarnaast kun je , als je een nieuwe PC de bibliotheek verplaatsen en opstarten met ALT en je bibliotheek kiezen. Fluitje van een cent. Maar goed Windows gebruikers willen het liefst de ingewikkeldste methode gebruiken.
! Wat ben jij een aap zeg

Jij vindt dus dat het handig is als:
- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet

In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.

[ Bericht 16% gewijzigd door LoggedIn op 23-04-2008 11:54:49 ]
pi_58252307
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet

In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.
weet je wat.. Anders neem je gewoon geen iPhone
pi_58252424
quote:

[..]

In tegenstelling tot:
Je bent pas een aap als je Windows gebruikt ..

En iTunes gebruik ik al jaren dus ik hoef niets aan de kant te schuiven. Binnen 1 stap staat de muziek op de iPhone. Maar goed zoals ik al eerder zei Windows gebruikers willen het lekker ingewikkeld doen. Met iTunes is het net zo slepen als in 'Windows explorer'. Het is wel veel moeite he om je in een programma te verdiepen en maar klagen. Waarom koop je dan een iPhone , want dat werkt zeker te makkelijk.

Over een aap gesproken ..
  woensdag 23 april 2008 @ 13:48:00 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58252732
quote:

[..]

In tegenstelling tot:
En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?

En sowieso, wie heeft er nou zin om zelf handmatig muziek in mapjes te gaan lopen zetten? Je hebt toch een computer om dat soort dingen voor je te doen.

Er bestaan weinig goede alternatieve voor iTunes als het gaat om makkelijk grote hoeveelheden muziek (en series en films) te beheren.
pi_58253071
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef LoggedIn het volgende:

En een iPhone moet je eerst kraken voor je hem kan gebruiken waardoor je je garantie kwijtraakt, bij windows mobile kan dit gewoon
Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:42:24 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58257161
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?

En sowieso, wie heeft er nou zin om zelf handmatig muziek in mapjes te gaan lopen zetten? Je hebt toch een computer om dat soort dingen voor je te doen.

Er bestaan weinig goede alternatieve voor iTunes als het gaat om makkelijk grote hoeveelheden muziek (en series en films) te beheren.
Bij mijn SE-telefoon kon ik gewoon een map met muziek toevoegen en dan sorteerde hij het automatisch op dezelfde wijze als de iPhone doet. Dat is dus helemaal niet zo moeilijk.

iTunes werkt best okee zolang je niet meer muziek hebt dan er op je iPod/iPhone past, maar ik vind niks mis met drag & drop.
2000 light years from home
pi_58257424
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.
Mijn windows mobile niet hoor
  woensdag 23 april 2008 @ 17:53:58 #111
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_58259040
Vraagje:
Ik ga binnenkort naar de UK en het plan is om een iphone mee te nemen.
Kort samengevat weet ik het volgende.
- je moet geluk hebben om er een mee te krijgen ivm nederlandse CC etc + een verhaal
- 169 pond is alleen bij carphonewarehouse en niet bij de apple store

vragen:
- unlocken is makkelijk?
- bluetooth headsets werken er niet mee? (niet stereo verhaa)l
- mms enzo kan dat ook eenvoudig (of bijinstalleren)
- hoeveel plek neemt de native software van de iphone in van de 8/16 gb?
-

[ Bericht 2% gewijzigd door dnn- op 23-04-2008 21:00:48 ]
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_58260433
Bluetooth headsets werken wel, maar niet niet met stereo-weergave. De bluetooth-drivers van de iPhone zijn nogal matig...
  woensdag 23 april 2008 @ 19:02:47 #113
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_58260760
Ow ja ik gebruik het met name bij mijn carkit dus dat is geen probleem
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_58263152
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef Merkie het volgende:

[..]
iTunes werkt best okee zolang je niet meer muziek hebt dan er op je iPod/iPhone past, maar ik vind niks mis met drag & drop.
Ik vind iTunes juist een uitkomst met een collectie groter dan de capaciteit van iPod. Heb een collectie van ~35GB en een iPod van 16GB. Alle albums met een beoordeling van 4 of 5 komt automatisch in een speellijst terecht die ik met mijn iPod sync. Niks sleur en pleur, dit vind ik veel makkelijker.

En dan worden ook nog automatisch de laatst toegevoegde nummers gesynct, die ik dan weer luister op mijn iPod, en als ik ze tof genoeg vind geef ik ze die 4 of 5 sterren en blijven ze op mijn iPod staan.

Ik snap niet wat daar a-relaxed aan is.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:43:39 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58263822
Ja, ik ga een beetje alle nummers sterretjes geven voor mijn iPhone .
pi_58264065
Je kunt ook albums sterren geven! En dat is minder werk dan alle losse albums selecteren en slepen. Want dan kan ik ook zonder dat ik mijn iPod in de buurt heb nummers toevoegen.
  woensdag 23 april 2008 @ 22:57:31 #117
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_58267183
Woei! Mijn iPhone is ergens in de VS gekocht nu, de 16 GB versie
Kan niet echt ergens nu al vinden wat er de OTB firmware van is, maar zal wel 1.1.4
zijn dan? En die is nu al te kraken heb ik begrepen (plz correct me if i'm wrong).

Beter heb ik geen problemen met het scherm of slide-functies en gaat het hacken goed,
ik vraag me af wat het risico is dat je het hele ding verneukt.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_58267237
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef billy-bob het volgende:
Beter heb ik geen problemen met het scherm of slide-functies en gaat het hacken goed,
ik vraag me af wat het risico is dat je het hele ding verneukt.
De iPhone is volgens mij amper te "bricken" (bricken = dat hij net zoveel nut als een baksteen heeft).
  woensdag 23 april 2008 @ 22:59:54 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58267247
Elke iPhone is te kraken. Je moet juist tegenwoordig upgraden naar 1.1.4 voordat je gaat unlocken omdat alle software daar tegenwoordig voor gemaakt is. Het risico dat het fout gaat bij het unlocken lijkt me nihil.
  donderdag 24 april 2008 @ 01:23:25 #120
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58269738
Het is nog steeds niet duidelijk welke operator de iPhone gaat voeren? T-Mobile? Vodafone?
The Internets, I needs it..
  donderdag 24 april 2008 @ 08:24:56 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58271043
Het is nog steeds niet duidelijk of hij wel naar Nederland komt.
pi_58275060
tuurlijk komt ie naar nederland, de vraag is alleen wanneer en bij wie...

ik in elk geval dik tevreden met me iPhone

gezeur over itunes hoort niet in dit topic... dat is ipod gerelateerd! Een keuze van apple waar je het wel of niet eme eens hoeft te zijn maar elke aap die ipod koopt weet dat het zo werkt. Met de iphone niks anders.

Maar goed, uiteindelijk draaien alle discussies over apple producten uit op apple/windows discussies dus is het bij voorbaad al kansloos :p Iedereen verklaar dme ook voor gek dat ik een iphone heb gekocht maar tegelijkertijd kunnen ze er allemaal niet met hun poten vanaf blijven
pi_58291801
zou er ooit nog een fatsoenlijke camera opkomen?
pi_58291945
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zou er ooit nog een fatsoenlijke camera opkomen?
Bestaat er uberhaupt een mobiel met een goede camera? Nee.
pi_58291987
what about lg viewty?
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:03:34 #126
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_58292008
Jongens.

Ik heb geen zin om 4234 pagina's door te lezen op verschillende fora, dus daarom mijn tvp + vraag.
Binnekort gaat een vriend van me naar Amerika, hij wil een foontje kopen en ik wil er ook één.
Hoe zit het precies met het bellen etc. in Nederland ? Moet mijn iPhone gecracked/flashed worden ?
En gaat dit makkelijk ?
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:12:58 #127
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_58292193
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:03 schreef Shrien het volgende:
Jongens.
Shrien
quote:
Ik heb geen zin om 4234 pagina's door te lezen op verschillende fora
Luilak . Ga je schamen in een hoekje!
quote:
dus daarom mijn tvp
Hoi.
quote:
+ vraag.
Ja?
quote:
Binnekort gaat een vriend van me naar Amerika,
Leuk.
quote:
hij wil een foontje kopen
Begrijpelijk.
quote:
en ik wil er ook één.
Ook begrijpelijk
quote:
Hoe zit het precies met het bellen etc. in Nederland ?
Dat kan, mits je een werkende simkaart paraat hebt.
quote:
Moet mijn iPhone gecracked/flashed worden ?
Ja, dit is zeer gemakkelijk te doen en zeer gemakkelijk te vinden. Zoek eens op Ziphone en kijk uberhaupt eens op sites die hier informatie over verzamelen.
quote:
En gaat dit makkelijk ?
Ja dus.

.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 25 april 2008 @ 01:11:31 #128
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_58293138
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef portier het volgende:

Ja, dit is zeer gemakkelijk te doen en zeer gemakkelijk te vinden. Zoek eens op Ziphone en kijk uberhaupt eens op sites die hier informatie over verzamelen.
[..]
Thanks. Dus het is wel nodig, ookal heb ik een werkende simkaart..
  vrijdag 25 april 2008 @ 01:12:41 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58293152
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bestaat er uberhaupt een mobiel met een goede camera? Nee.
Wel genoeg telefoons met een veel betere camera.
pi_58295133
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
what about lg viewty?
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wel genoeg telefoons met een veel betere camera.

Fugly!
pi_58295827
MegaPixels geilers ..

De iPhone maakt prima foto's. Een stuk beter dan menig Nokia of andere telefoon.
pi_58296097
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:11 schreef Shrien het volgende:

[..]

Thanks. Dus het is wel nodig, ookal heb ik een werkende simkaart..
Ja..
pi_58296232
Voorbeeldje van foto's gemaakt met mijn iPhone.

2MP

Deze zijn gemaakt met mijn TyTn 2:

3MP met autofocus.

pi_58296852
quote:
Windows explorer
Ja, daar ging het dus fout. Niet dat iTunes ook maar binnen een steenworp afstand van mijn computer gaat komen, maar Explorer is wel zo'n wanprodukt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_58297183
iTunes loopt bij mij de hele tijd vast. Maar ik moet het gebruiken..

Het werkt opzich wel handig idd als je je muziek er ook mee afspeelt maar daarvoor gebruik ik liever Winamp.

Zowiezo is die player in iTunes gewoon gaar als je winamp gewend bent.
pi_58492063
Ik ga binnenkort naar Amerika. In juli en verblijf er ongeveer 6 weken. In die tijd zou dan wel de nieuwe Iphone uitkomen en deze ga ik dan ook halen! De 8GB dat is wel genoeg voor mij, maar is de prijs eigenlijk hetzelfde dus ook 399 dollar? Of wordt de nieuwe duurder? Kan trouwens niet wachten tot ik hem eindelijk heb!

Wilde eerst een ipod touch kopen, maar over 2 maanden heb ik toch een andere mobiel nodig, dus waarom voor 100 dollar meer geen Iphone kopen. Echt een schitterend ding!!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:31:03 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58493194
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amerika. In juli en verblijf er ongeveer 6 weken. In die tijd zou dan wel de nieuwe Iphone uitkomen en deze ga ik dan ook halen! De 8GB dat is wel genoeg voor mij, maar is de prijs eigenlijk hetzelfde dus ook 399 dollar? Of wordt de nieuwe duurder? Kan trouwens niet wachten tot ik hem eindelijk heb!

Wilde eerst een ipod touch kopen, maar over 2 maanden heb ik toch een andere mobiel nodig, dus waarom voor 100 dollar meer geen Iphone kopen. Echt een schitterend ding!!
Niemand weet nog hoe duur de nieuwe wordt en of ie er dan überhaupt is. Gewoon afwachten dus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_58493204
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:

8gb wordt waarschijnlijk niet eens meer gemaakt en dus in de nieuwe versie ook niet meer te krijgen. Ik gok erop dat hij wel iets duurder wordt, maar dat zal niet zo heel veel uitmaken gok ik.

Het is alleen even de vraag op welke termijn de nieuwe iphone te kraken is natuurlijk
  maandag 5 mei 2008 @ 18:18:52 #139
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_58495075
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:

[..]

8gb wordt waarschijnlijk niet eens meer gemaakt en dus in de nieuwe versie ook niet meer te krijgen. Ik gok erop dat hij wel iets duurder wordt, maar dat zal niet zo heel veel uitmaken gok ik.

Het is alleen even de vraag op welke termijn de nieuwe iphone te kraken is natuurlijk
Aangezien je er donder op kunt zeggen dat de firmware praktisch hetzelfde blijft is dat geen probleem.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_58507435
is dan de 8 gb er niet meer nee. Mm balen, maarja maakt niet uit. Anders hebben ze de oudere vast nog wel ergens liggen . Gewoon ff de prijs afwachten dus!
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:43:15 #141
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_58552393
8 gb en 16 gb of alleen 16 gb en 32 gb....

zover ik heb kunnen vinden is er weinig nieuws over hoeveel data er op de 3g kan.

FW blijft het zelfde.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_58599006
Ik vond de apple-slowchat niet meteen, dus dan maar hier.

Tettenman is sinds kort de trotse bezitter van een nieuwe macbook. Even wennen wel, na decennialang windowsgebruik. Misschien kan iemand me helpen met volgende vragen.

- Ik heb nog geen antivirusprogramma. Op windows xp draaide ik freeware (avg). Die is echter niet voorhanden voor mac. Kennen jullie goede antivirus-freeware voor mac?
- Hoe ga je te werk om programma's degelijk te wissen? In windows kon je via programmabeheer alles verwijderen (inclusief sleutels, de hele hutsekluts). In mac gewoon aanklikken en verwijderen? Is dan wel alles weg?
- Safari heeft een raar systeem van vensters, vind ik. Als er een nieuw venster wordt geopend, zie je niet meer wat erachter zit. Zo kan je superveel vensters geopend hebben, je weet het nooit tot je ze sluit. Of zie ik iets over het hoofd (vind het ook vervelend dat, als je een nieuwe tab opent, hij niet de huidige pagina kloont maar er een blanco van maakt).
- Scherm is nogal onscherp. Letters zijn niet strak afgelijnd, maar een beetje 'flou'. De resolutie staat nochtans op hoogste. Kan ik dat op een of andere manier verbeteren?

Thx in advance!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:22:56 #143
20641 portier
pi_58600211
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:23 schreef tettenman het volgende:
Ik vond de apple-slowchat niet meteen, dus dan maar hier.
Apple SC #242
Staat altijd redelijk bovenaan. Anders, CTRL + F en zoeken op Apple.
quote:
Tettenman is sinds kort de trotse bezitter van een nieuwe macbook. Even wennen wel, na decennialang windowsgebruik. Misschien kan iemand me helpen met volgende vragen.

- Ik heb nog geen antivirusprogramma. Op windows xp draaide ik freeware (avg). Die is echter niet voorhanden voor mac. Kennen jullie goede antivirus-freeware voor mac?
Niet nodig . Virussen richten zich op Windows gebruikers omdat dit er veel meer zijn. En Apple is gewoon liev .
quote:
- Hoe ga je te werk om programma's degelijk te wissen? In windows kon je via programmabeheer alles verwijderen (inclusief sleutels, de hele hutsekluts). In mac gewoon aanklikken en verwijderen? Is dan wel alles weg?
Je kan een programma gewoon naar de prullenbak verslepen om het te verwijderen. Als je zeker wilt zijn dat alles weg is zijn daar progjes voor. Ik gebruik zelf het gratis AppCleaner.
quote:
- Safari heeft een raar systeem van vensters, vind ik. Als er een nieuw venster wordt geopend, zie je niet meer wat erachter zit. Zo kan je superveel vensters geopend hebben, je weet het nooit tot je ze sluit. Of zie ik iets over het hoofd (vind het ook vervelend dat, als je een nieuwe tab opent, hij niet de huidige pagina kloont maar er een blanco van maakt).
Je kan tussen vensters switchen met CMD + ~. Verder kan je nieuwe vensters in tabbladen openen door CMD + klikken. En je kan het instellen onder Safari > Voorkeuren > Open programmakoppelingen in nieuw tabblad in huidige venster. (Onderaan).
Ik gebruik zelf veel FireFox, vind ik iets fijner werken. Het is gewoon een kwestie van wennen .
quote:
- Scherm is nogal onscherp. Letters zijn niet strak afgelijnd, maar een beetje 'flou'. De resolutie staat nochtans op hoogste. Kan ik dat op een of andere manier verbeteren?
Dit heb ik nog nooit gehoord . Staat de resolutie echt op 1280x800? Niet vergeten dat je beeldscherm breedbeeld is, dus een "standaard" resolutie werkt niet. Dit moet je anders even in de Apple Slowchat vragen.
quote:
Thx in advance!
No problemo .
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:51:45 #144
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_58600895
Ik ben de eerste hier. De 3g iPhone is aangekondigd !
http://www.tuaw.com/2008/05/10/3g-iphone-is-official/
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:27:18 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58601561
Roflrolled.
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:47:07 #146
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_59108103
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:27:47 #147
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59181842
Nog effe wachten op de 3G! Hopelijk komt ie snel naar Nederland.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:28:38 #148
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59181864
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 08:47 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-iphone-vlc4iphone/
(geen rickroll )

Ik heb hem ja, maar werken doet het nog niet echt.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:00:04 #149
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59182666
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik heb hem ja, maar werken doet het nog niet echt.
Hoezo werkt het niet?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:51:11 #150
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59184350
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo werkt het niet?
Ik heb een .AVI, maar hoor enkel geluid en zie een stilstaand beeld. De codecs moeten dus nog even flink gefinetuned worden.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:06:31 #151
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_59186659
Maar ik ben wel groot voorstander van het project. Het werk van Zodttd is vaak erg netjes.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 01:05:23 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59189776
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik heb een .AVI, maar hoor enkel geluid en zie een stilstaand beeld. De codecs moeten dus nog even flink gefinetuned worden.
Ah, oké. Hoop dat de iPhone krachtig genoeg is om standaard XviD/DivX dingen af te spelen zonder te resizen, zou tof zijn .
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:49:49 #153
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:00:34 #154
20641 portier
pi_59196315
Zo vlak voor de WWDC? Kan natuurlijk .
Ik kan niet wachten tot ik een 3G in mijn handen heb.
GEILE VROUWPERSONEN!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:15:27 #155
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_59201474
Heb hem. Ja kan wel weer voor die andere gaan maar dan wordt hij nog duurder.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:58:50 #156
6290 Dr_Crouton
pi_59207280
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef RHCPeter het volgende:
Dúúrder..? Dan vraag ik em wel voor kerst...
  maandag 9 juni 2008 @ 21:43:28 #157
4180 Hare
Come fly with me!
pi_59259910
Even een vraagje:

Ik heb vorige week voor het eerst even met de iPhone mogen spelen en natuurlijk meteen helemaal verkocht.

Op 1 dingetje na: het smsen. Ik vind het echt volledig ruk werken met die dikke vingers van me. Ik krijg echt moeilijk de letter aangeklikt die ik wil. Nu had ik meteen het idee dat als er een numpad toetsenbord ipv qwerty werd getoond, ik een stuk makkelijker zou kunnen smsen.

Ik heb alleen nergens die mogelijkheid gevonden en ook niet op internet.

Is dit echt niet mogelijk? En zo niet, is er dan toevallig sprake van dat het bij de nieuwe versie wel komt?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:45:53 #158
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59260032
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef RHCPeter het volgende:
Oei, dat was pijnlijk.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:08:11 #159
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_59264701
het enige kutte aan een iphone is dat het geen vast toetsenbord heeft.. Da's eigenlijk juist de reden dat ik van mn huidige toestel af wil Als je aan het rijden bent of in de bus zit, is smsen met een touch screen gewoon onmogelijk
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:19:49 #161
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_59266399
alvast maar tvp
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_59266584
VPT
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 10 juni 2008 @ 01:13:38 #163
144937 Shrien
OHMAHGADS
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:47:10 #164
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:11:25 #165
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_59272291
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
11 Juli
pi_59272675
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LoggedIn het volgende:
het enige kutte aan een iphone is dat het geen vast toetsenbord heeft.. Da's eigenlijk juist de reden dat ik van mn huidige toestel af wil Als je aan het rijden bent of in de bus zit, is smsen met een touch screen gewoon onmogelijk
Bij het rijden kan ik mij nog wat bij voorstellen.
sowieso sms'en bij het rijden

Maar in een bus? Jij moet vast ook helemaal stilstaan als je weer eens in moet ademen he.
A little bit hateful
pi_59272822
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef portier het volgende:
Zo vlak voor de WWDC? Kan natuurlijk .
Ik kan niet wachten tot ik een 3G in mijn handen heb.
Me too Ik vraag mij alleen af of je tussendoor kunt verlengen bij t-mobile? Mijn abo loopt namelijk pas over een jaar af
pi_59272840
maar die kaart he
is dat een soort garmin of?
pi_59272916
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar die kaart he
is dat een soort garmin of?
Standaard zit er volgens mij googlemap "op". Maar ik zag zojuist ook een iphone tomtom editie.
A little bit hateful
pi_59273213
dus dan is het standaard via internet en niet standaard via satelliet alleen?
pi_59273652
Zal ik mij even inlezen voor je op de A-GPS functionaliteiten met betrekking tot de iphone?
A little bit hateful
pi_59273698
Ja graag. Ik wil graag:
een garmin/tomtom achtig systeem (dus niet via internet of zo dan moet ik elke keer extra betalen als ik dat gebruik)
een fotocamera
en kunnen internetten voor een vaste prijs per maand en dat het zo automatisch je mailtjes ophaalt.
c'est possible?
pi_59273899
Als je kunt internetten voor een vaste prijs per maand. Wat maakt het dan nog uit als er kaarten via dat systeem wordt opgehaald

Anywayzzz. met Tomtom Iphone zou dat dus gewoon als native gps-sateliet navigatie systeem moeten werken.

Die fotocamera om pikante foto's te maken zit er zoals bij de oude iphone erbij. Letterlijk diezelfde als van de oude iphone.
A little bit hateful
pi_59273920
Oh en als je er een paar kunt versieren na 11 juli zonder abbo vastigheid. PM me dan even wil je. kthnxbb.
A little bit hateful
  Redactie Games dinsdag 10 juni 2008 @ 12:13:59 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59273931
Volgens mij moet het wel kunnen, die kaarten worden nu standaard bij TomTom al op de geheugenkaart gezet, dat zou met de iPhone ook moeten kunnen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:22:36 #176
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59274126
Damn....

had gehoopt dat de 3G meteen beschikbaar zou zijn, heb mensen in de VS zitten nu hadden ze er meteen een paar mogen mee brengen. jammer.

Dit is een leuke verbetering, eindelijk ook gewoon in NLD.

11-07-08
pi_59274310
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef WallOfStars het volgende:
Damn....

had gehoopt dat de 3G meteen beschikbaar zou zijn, heb mensen in de VS zitten nu hadden ze er meteen een paar mogen mee brengen. jammer.

Dit is een leuke verbetering, eindelijk ook gewoon in NLD.

11-07-08
En al zelfs zou hij vandaag beschikbaar zijn geweest in de VS, volgens Apple wordt het nu onmogelijk om de iPhone thuis te gaan activeren zonder ergens een krabbel te zetten waardoor je vast zit aan een abbo van 2 jaar.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:45:50 #178
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59274662
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef Resco het volgende:

[..]

En al zelfs zou hij vandaag beschikbaar zijn geweest in de VS, volgens Apple wordt het nu onmogelijk om de iPhone thuis te gaan activeren zonder ergens een krabbel te zetten waardoor je vast zit aan een abbo van 2 jaar.
Ding daait een OS, Software is ALTIJD te hacken, de vraag is alleen hoeveel tijd het mag kosten.

kwestie van gedult
pi_59274742
Toch eens een TVP, omdat mn huidige abonnement bijna is afgelopen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59274865
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:45 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Ding daait een OS, Software is ALTIJD te hacken, de vraag is alleen hoeveel tijd het mag kosten.

kwestie van gedult
Ja? Kunnen we een van die medewerkens nu zodanig hacken dat ze een iphone meegeven om thuis te "activeren"?
A little bit hateful
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:56:22 #181
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59274950
Medewerker...???

koop ze altijd online, dus geen idee maar ik heb geen last van wat een medewerker wil.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:59:08 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59275017
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:56 schreef WallOfStars het volgende:
Medewerker...???

koop ze altijd online, dus geen idee maar ik heb geen last van wat een medewerker wil.
Wat doe jij nou mongool? Je kan de nieuwe iPhone niet meer online kopen, je bent verplicht een abonnement af te sluiten. Thuis activeren en een abonnement afsluiten behoort tot het verleden.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:07:47 #183
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59275209
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat doe jij nou mongool? Je kan de nieuwe iPhone niet meer online kopen, je bent verplicht een abonnement af te sluiten. Thuis activeren en een abonnement afsluiten behoort tot het verleden.
aahh ok, om nou meteen te schelden geeft je niveau weer maar dat moet je zelf weten,
ik wist nog niet dat apple em niet meer online verkoopt, maar dan nog.

op Credit Card kopen, CC als gestolen melden, klaar. (alleen de Jailbreak nog dan maar goed dat komt wel goed)
pi_59275292
Do bist mig toch der'n eine hej.
quote:
Geeft je niveau weer maar
quote:
Credit Card kopen, CC als gestolen melden, klaar.
Geef toch gewoon toe dat je slecht heb zitten gelezen. Tot 3 keer toe. Klaar.
A little bit hateful
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:17:57 #185
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59275455
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef Liquidootje het volgende:
Do bist mig toch der'n eine hej.
[..]

[..]

Geef toch gewoon toe dat je slecht heb zitten gelezen. Tot 3 keer toe. Klaar.
Wenn d moechtes koennen wir es im Deutsch machen LOL,
Aber bitte, wen du der "quote" benutzt solte mann da drauf achten das die "quote" auch richtig ueber nommen hat.
Niveau staet Niveay

Maar hoezo.
Ik koop een Iphone in Apple store, met CC. Sluit dus een abbonement af. Betaal wijze via credit card (niet vreemd in de US)

meld daarna mijn CC als verloren, en ben terug in Nederland, Vraag me dan toch af hoe ze dat abbo willen innen dan.
pi_59276551
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Aber bitte, wen du der "quote" benutzt solte mann da drauf achten das die "quote" auch richtig ueber nommen hat.
Niveau staet Niveay

Maar hoezo.
Ik koop een Iphone in Apple store, met CC. Sluit dus een abbonement af. Betaal wijze via credit card (niet vreemd in de US)

meld daarna mijn CC als verloren, en ben terug in Nederland, Vraag me dan toch af hoe ze dat abbo willen innen dan.
Dat noemen we dan weer oplichterij. Maar goed, het gaat er hier om dat je gewoon de Apple-store niet uitkomt met die iPhone zonder een abbonement er bij. Online bestellen is er dus ook niet bij. Maar goed, we wachten rustig af.
pi_59282786
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:12 schreef Liquidootje het volgende:
Als je kunt internetten voor een vaste prijs per maand. Wat maakt het dan nog uit als er kaarten via dat systeem wordt opgehaald

Anywayzzz. met Tomtom Iphone zou dat dus gewoon als native gps-sateliet navigatie systeem moeten werken.
De navigatie zal ook via local service (gsm zendtmast), en wifi werken...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_59284186
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Bij het rijden kan ik mij nog wat bij voorstellen.
sowieso sms'en bij het rijden

Maar in een bus? Jij moet vast ook helemaal stilstaan als je weer eens in moet ademen he.
in een bus waarin je van voor naar achter en van llinks naar rechts vliegt, is het niet lekker typen op dat schermpje? Nu moet ik het op dit moment doen met een stylus, wat het effect wel wat zal verergen.. Maar ook hier zou blind typen op knopjes met houvast een verschil maken hoor
pi_59284222
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

De navigatie zal ook via local service (gsm zendtmast), en wifi werken...
Ik snap dat nooit zo goed, bijna iedereen doet net alsof er overal wifi beschikbaar is in de wereld, maar de enige plek waar ik fatsoenlijk toegang heb tot een wifi netwerk, is thuis.

dinsdag 10 juni 2008 @ 19:17:58 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59284866
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Niveau staet Niveay

Maar hoezo.

Je zal denk ik een contract moeten ondertekenen en je naam- en adresgegevens opgeven. Daaruit blijkt al dat je niet in de VS woont, maar goed. Door Apple en de bank op te lichten een iPhone proberen aan te schaffen gaat me iets te ver.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:35:09 #191
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_59285372
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vrees het ook en daar baal ik hard van. Ik ga over anderhalve maand naar de VS en ik had er net zin in om even een 3g iPhone mee te nemen. Maar ik heb nog hoop door dit regeltje uit het nieuwsbericht van Macrumors:
quote:
Reuters reports that AT&T has said that purchasers who do not activate their iPhones within 30 days will be subject to penalties.
Ik hoop dat ze in de winkel een soort pre-activatie doen en dat je alsnog thuis het verder af mag maken en als je dat dan niet binnen 30 dagen doet dat je dan het geld dat AT&T heeft gesubsidieerd terug moet betalen ofzo.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:55:17 #192
196978 Suga_Mama
undercover
pi_59286063
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
11 Juli
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:56:44 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59286106
11 juli .

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkie op 10-06-2008 21:01:51 ]
pi_59287400
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:56 schreef Merkie het volgende:
11 julI .
Nee man, kan ik nog mooi mn iPod touch verkopen

En dan eens kijken waar we heen moeten voor de simlockvrije iPhone; België, Engeland of toch de VS.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:02:04 #195
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_59288026
ik las dat die 3G 11 juli bij T-Mobile beschikbaar is in Nederland, verkoopt Dixons en andere telecom aanbieders die dan ook meteen of krijgen ze een soort monopolie?

wil namelijk een telfort abbo afsluiten en die koppelen aan mijn 3G
Lalalalala
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:03:23 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59288064
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:43 schreef Resco het volgende:

[..]

Nee man, kan ik nog mooi mn iPod touch verkopen

En dan eens kijken waar we heen moeten voor de simlockvrije iPhone; België, Engeland of toch de VS.
Denk dat je in de VS weinig kans hebt, in Engeland gaat hij prepaid verkocht worden en in België sowieso simlockvrij (maar wanneer...).
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:04:54 #197
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59288109
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk dat je in de VS weinig kans hebt, in Engeland gaat hij prepaid verkocht worden en in België sowieso simlockvrij (maar wanneer...).
Waar heb je dat prepaid vandaan als ik vragen mag? Dat kan er misschien op wijzen dat hij zonder abbo toch niet zo duur wordt.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:05:59 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59288129
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Waar heb je dat prepaid vandaan als ik vragen mag? Dat kan er misschien op wijzen dat hij zonder abbo toch niet zo duur wordt.
O-toe site:
http://www.o2.co.uk/iphone/paygo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:06:26 #199
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_59288140
Ik heb trouwens een touch te koop staan, V1, vrijwel krasvrij aan de achterkant, en dan écht vrijwel krasvrij, hij spiegelt nog heel goed. Inclusief hoesje, 16GB. Wat is een redelijke prijs, er is nu 200 geboden maar ik vind het nog iets te weinig, zou ik nog meer kunnen verwachten?
pi_59288237
Ik twijfel; oude generatie uit HK mee laten nemen of wachten op de NL versie. Ik ben vooral huiverig over de prijs. Wat gaat Tmobile met de prijs doen als dat ding uitkomt....Als de prijs dan weer tegen de 500,- aan vliegt dan liever een V1 uit HK maar alstie op 200/300 blijft hangen dan liever de NL versie.

Moeilijk, moeilijk Iemand die een geniale ingeving heeft?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59288555
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef poffu het volgende:
ik las dat die 3G 11 juli bij T-Mobile beschikbaar is in Nederland, verkoopt Dixons en andere telecom aanbieders die dan ook meteen of krijgen ze een soort monopolie?

wil namelijk een telfort abbo afsluiten en die koppelen aan mijn 3G
Exclusief voor t-mobile. Dus helaas pindakaas.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:42:07 #202
6290 Dr_Crouton
pi_59289344
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Kremers het volgende:

[..]

Exclusief voor t-mobile. Dus helaas pindakaas.
En dat is weer zo'n naaierij. Werd de iPhone al enkele Europese landen gewoon vrijgegeven, in Nederland moet het weer exclusief worden/blijven. En maar achterlopen en duurder dan de rest zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')