Het is net windowsquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn iMac geeft aan dat er geen hardware voor bluetooth is geïnstalleerd terwijl 3 uur geleden de bluetooth het nog gewoon deed
Ik heb de boel zelfs al helemaal opnieuw geïnstalleerd.
Heb ik lang over na moeten denkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:36 schreef Svyatagor het volgende:
Lof voor deze tt.
Lekker nooit ..quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn huidige abo loopt af, en ik wil dus gewoon een iPhoneMaar wanneer komt dat ding nou hier uit?
Slechte zaak ; wellicht je PRAM zappen met CMD + Option + P + R ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn iMac geeft aan dat er geen hardware voor bluetooth is geïnstalleerd terwijl 3 uur geleden de bluetooth het nog gewoon deed
Ik heb de boel zelfs al helemaal opnieuw geïnstalleerd.
Wachten tot WWDC ..quote:
Een nieuw sim-only abbo afsluiten voor een appel en een ei, en via MP oid een iPhone scoren. Net zo makkelijk.quote:
Leuke dropshadow bij die eerste.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP. Timemachine Verdween Plotseling.
Ik wil juist die G2, maar is dat nu diegene die hier gaat uikomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wachten tot WWDC ..
En als je er niets om geeft , en er komt dan de iPhone G2 kun je natuurlijk voor een prikkie een G1 scoren.
Geld groeit niet op mijn rugquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef EvilMarc het volgende:
Voor een paar maandjes met ene oude rondlopen, doe ik ook
Mijn huidige sim-only kan ik ook ff verlengen en dan daarna als 'ie uit is er onbeperkt Internet bij doen, hé that's a planquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een nieuw sim-only abbo afsluiten voor een appel en een ei, en via MP oid een iPhone scoren. Net zo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |