Ah, oké. Hoop dat de iPhone krachtig genoeg is om standaard XviD/DivX dingen af te spelen zonder te resizen, zou tof zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb een .AVI, maar hoor enkel geluid en zie een stilstaand beeld. De codecs moeten dus nog even flink gefinetuned worden.
Dúúrder..? Dan vraag ik em wel voor kerst...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef RHCPeter het volgende:Heb hem. Ja kan wel weer voor die andere gaan maar dan wordt hij nog duurder.
Oei, dat was pijnlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef RHCPeter het volgende:Heb hem. Ja kan wel weer voor die andere gaan maar dan wordt hij nog duurder.
Bij het rijden kan ik mij nog wat bij voorstellen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LoggedIn het volgende:
het enige kutte aan een iphone is dat het geen vast toetsenbord heeft.. Da's eigenlijk juist de reden dat ik van mn huidige toestel af wilAls je aan het rijden bent of in de bus zit, is smsen met een touch screen gewoon onmogelijk
Me tooquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef portier het volgende:
Zo vlak voor de WWDC? Kan natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot ik een 3G in mijn handen heb.
Standaard zit er volgens mij googlemap "op". Maar ik zag zojuist ook een iphone tomtom editie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar die kaart he
is dat een soort garmin of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |