abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58249850
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Het probleem ligt vooral bij Windows. Immers werkt iTunes fantastisch op een Mac. En slepen is inderdaad wel een beetje erg ouderwets. Nu gewoon fijn afspeellijsten slepen naar de iPhone of synchroniseren. Hoe gemakkelijk wil je het hebben.

Overigens NX over de oordoppen. Die Vibe Duo zou ik niet kopen. Het zijn halve in-ears. Ze sluiten niet volledig af.Ik heb de Creative EP630 voor de iPhone. Prijs is rond de 30 euro. Helaas moet er wel een omhulsel van de plug sneuvelen om het pas te maken , maar dat is zo gepiept. Je hebt dan geen microfoon maarja beter stukken beter geluid en geen microfoon , dan brak geluid en een microfoon.
Wie werkt er nou met "afspeellijsten". Ik heb er 1 (playlist) in winamp staan, daarin staat alles van mn pc wat op .mp3/.flac eindigt. En iets zegt me dat, zelfs als de iPhone de capaciteit had, iTunes die lijst echt niet zomaar zou pakken Zo ja, dan heb je er nog geen ene tyfus aan
pi_58249881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef nicomart het volgende:

[..]

Hoeft niet.. Als je m gewoon legaal koop in Frankrijk dan is er nix aan de hand
Verkopen ze daar de nieuwe versie dan?
pi_58249916
Ik kan hem ook 15km van mijn huis legaal kopen
pi_58249933
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:01 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Wel een beetje kennis hebben graag voordat je iTunes veroordeelt. Als je heel je muziek bibliotheek in iTunes beheerd is er niets aan de hand. Daarnaast kun je , als je een nieuwe PC de bibliotheek verplaatsen en opstarten met ALT en je bibliotheek kiezen. Fluitje van een cent. Maar goed Windows gebruikers willen het liefst de ingewikkeldste methode gebruiken.
! Wat ben jij een aap zeg

Jij vindt dus dat het handig is als:
- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet

In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.

[ Bericht 16% gewijzigd door LoggedIn op 23-04-2008 11:54:49 ]
pi_58252307
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet

In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.
weet je wat.. Anders neem je gewoon geen iPhone
pi_58252424
quote:

[..]

In tegenstelling tot:
Je bent pas een aap als je Windows gebruikt ..

En iTunes gebruik ik al jaren dus ik hoef niets aan de kant te schuiven. Binnen 1 stap staat de muziek op de iPhone. Maar goed zoals ik al eerder zei Windows gebruikers willen het lekker ingewikkeld doen. Met iTunes is het net zo slepen als in 'Windows explorer'. Het is wel veel moeite he om je in een programma te verdiepen en maar klagen. Waarom koop je dan een iPhone , want dat werkt zeker te makkelijk.

Over een aap gesproken ..
  woensdag 23 april 2008 @ 13:48:00 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58252732
quote:

[..]

In tegenstelling tot:
En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?

En sowieso, wie heeft er nou zin om zelf handmatig muziek in mapjes te gaan lopen zetten? Je hebt toch een computer om dat soort dingen voor je te doen.

Er bestaan weinig goede alternatieve voor iTunes als het gaat om makkelijk grote hoeveelheden muziek (en series en films) te beheren.
pi_58253071
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef LoggedIn het volgende:

En een iPhone moet je eerst kraken voor je hem kan gebruiken waardoor je je garantie kwijtraakt, bij windows mobile kan dit gewoon
Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:42:24 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58257161
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?

En sowieso, wie heeft er nou zin om zelf handmatig muziek in mapjes te gaan lopen zetten? Je hebt toch een computer om dat soort dingen voor je te doen.

Er bestaan weinig goede alternatieve voor iTunes als het gaat om makkelijk grote hoeveelheden muziek (en series en films) te beheren.
Bij mijn SE-telefoon kon ik gewoon een map met muziek toevoegen en dan sorteerde hij het automatisch op dezelfde wijze als de iPhone doet. Dat is dus helemaal niet zo moeilijk.

iTunes werkt best okee zolang je niet meer muziek hebt dan er op je iPod/iPhone past, maar ik vind niks mis met drag & drop.
2000 light years from home
pi_58257424
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.
Mijn windows mobile niet hoor
  woensdag 23 april 2008 @ 17:53:58 #111
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_58259040
Vraagje:
Ik ga binnenkort naar de UK en het plan is om een iphone mee te nemen.
Kort samengevat weet ik het volgende.
- je moet geluk hebben om er een mee te krijgen ivm nederlandse CC etc + een verhaal
- 169 pond is alleen bij carphonewarehouse en niet bij de apple store

vragen:
- unlocken is makkelijk?
- bluetooth headsets werken er niet mee? (niet stereo verhaa)l
- mms enzo kan dat ook eenvoudig (of bijinstalleren)
- hoeveel plek neemt de native software van de iphone in van de 8/16 gb?
-

[ Bericht 2% gewijzigd door dnn- op 23-04-2008 21:00:48 ]
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_58260433
Bluetooth headsets werken wel, maar niet niet met stereo-weergave. De bluetooth-drivers van de iPhone zijn nogal matig...
  woensdag 23 april 2008 @ 19:02:47 #113
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_58260760
Ow ja ik gebruik het met name bij mijn carkit dus dat is geen probleem
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_58263152
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef Merkie het volgende:

[..]
iTunes werkt best okee zolang je niet meer muziek hebt dan er op je iPod/iPhone past, maar ik vind niks mis met drag & drop.
Ik vind iTunes juist een uitkomst met een collectie groter dan de capaciteit van iPod. Heb een collectie van ~35GB en een iPod van 16GB. Alle albums met een beoordeling van 4 of 5 komt automatisch in een speellijst terecht die ik met mijn iPod sync. Niks sleur en pleur, dit vind ik veel makkelijker.

En dan worden ook nog automatisch de laatst toegevoegde nummers gesynct, die ik dan weer luister op mijn iPod, en als ik ze tof genoeg vind geef ik ze die 4 of 5 sterren en blijven ze op mijn iPod staan.

Ik snap niet wat daar a-relaxed aan is.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:43:39 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58263822
Ja, ik ga een beetje alle nummers sterretjes geven voor mijn iPhone .
pi_58264065
Je kunt ook albums sterren geven! En dat is minder werk dan alle losse albums selecteren en slepen. Want dan kan ik ook zonder dat ik mijn iPod in de buurt heb nummers toevoegen.
  woensdag 23 april 2008 @ 22:57:31 #117
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_58267183
Woei! Mijn iPhone is ergens in de VS gekocht nu, de 16 GB versie
Kan niet echt ergens nu al vinden wat er de OTB firmware van is, maar zal wel 1.1.4
zijn dan? En die is nu al te kraken heb ik begrepen (plz correct me if i'm wrong).

Beter heb ik geen problemen met het scherm of slide-functies en gaat het hacken goed,
ik vraag me af wat het risico is dat je het hele ding verneukt.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_58267237
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef billy-bob het volgende:
Beter heb ik geen problemen met het scherm of slide-functies en gaat het hacken goed,
ik vraag me af wat het risico is dat je het hele ding verneukt.
De iPhone is volgens mij amper te "bricken" (bricken = dat hij net zoveel nut als een baksteen heeft).
  woensdag 23 april 2008 @ 22:59:54 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58267247
Elke iPhone is te kraken. Je moet juist tegenwoordig upgraden naar 1.1.4 voordat je gaat unlocken omdat alle software daar tegenwoordig voor gemaakt is. Het risico dat het fout gaat bij het unlocken lijkt me nihil.
  donderdag 24 april 2008 @ 01:23:25 #120
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58269738
Het is nog steeds niet duidelijk welke operator de iPhone gaat voeren? T-Mobile? Vodafone?
The Internets, I needs it..
  donderdag 24 april 2008 @ 08:24:56 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58271043
Het is nog steeds niet duidelijk of hij wel naar Nederland komt.
pi_58275060
tuurlijk komt ie naar nederland, de vraag is alleen wanneer en bij wie...

ik in elk geval dik tevreden met me iPhone

gezeur over itunes hoort niet in dit topic... dat is ipod gerelateerd! Een keuze van apple waar je het wel of niet eme eens hoeft te zijn maar elke aap die ipod koopt weet dat het zo werkt. Met de iphone niks anders.

Maar goed, uiteindelijk draaien alle discussies over apple producten uit op apple/windows discussies dus is het bij voorbaad al kansloos :p Iedereen verklaar dme ook voor gek dat ik een iphone heb gekocht maar tegelijkertijd kunnen ze er allemaal niet met hun poten vanaf blijven
pi_58291801
zou er ooit nog een fatsoenlijke camera opkomen?
pi_58291945
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zou er ooit nog een fatsoenlijke camera opkomen?
Bestaat er uberhaupt een mobiel met een goede camera? Nee.
pi_58291987
what about lg viewty?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')