Wie werkt er nou met "afspeellijsten".quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
Het probleem ligt vooral bij Windows. Immers werkt iTunes fantastisch op een Mac. En slepen is inderdaad wel een beetje erg ouderwets. Nu gewoon fijn afspeellijsten slepen naar de iPhone of synchroniseren. Hoe gemakkelijk wil je het hebben.
Overigens NX over de oordoppen. Die Vibe Duo zou ik niet kopen. Het zijn halve in-ears. Ze sluiten niet volledig af.Ik heb de Creative EP630 voor de iPhone. Prijs is rond de 30 euro. Helaas moet er wel een omhulsel van de plug sneuvelen om het pas te maken , maar dat is zo gepiept. Je hebt dan geen microfoon maarja beter stukken beter geluid en geen microfoon , dan brak geluid en een microfoon.
Verkopen ze daar de nieuwe versie dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoeft niet.. Als je m gewoon legaal koop in Frankrijk dan is er nix aan de hand
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Wel een beetje kennis hebben graag voordat je iTunes veroordeelt. Als je heel je muziek bibliotheek in iTunes beheerd is er niets aan de hand. Daarnaast kun je , als je een nieuwe PC de bibliotheek verplaatsen en opstarten met ALT en je bibliotheek kiezen. Fluitje van een cent. Maar goed Windows gebruikers willen het liefst de ingewikkeldste methode gebruiken.
weet je wat.. Anders neem je gewoon geen iPhonequote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]! Wat ben jij een aap zeg
Jij vindt dus dat het handig is als:
- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet
In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.
Je bent pas een aap als je Windows gebruikt ..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]! Wat ben jij een aap zeg
Jij vindt dus dat het handig is als:
- Het programma wat je al jaren met groot plezier gebruikt aan de kant geschoven moet worden, om een nieuw programma wat je helemaal niet kent te installeren en te leren..
- ..waarin je opnieuw al je muziek moet zetten, je dit moet gaan zitten indelen in "bibliotheken" en wat voor shit nog meer..
- .. om vervolgens in 3 stappen hopelijk je muziek op je iPhone/iPod te kunnen zetten...
- .. wat volgens mijn voorgangert nog eens enorme problemen oplevert met 100en extra stappen als je windows een keer opnieuw op je pc zet
In tegenstelling tot:
- Windows explorer openen en de mp3's die jij op je iPhone/iPod wil hebben copy&paste op je iPod zet.
1 Handeling waar iedereen die meer dan een half uur met windows gewerkt compleet thuis mee is.
En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In tegenstelling tot:
Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef LoggedIn het volgende:
En een iPhone moet je eerst kraken voor je hem kan gebruiken waardoor je je garantie kwijtraakt, bij windows mobile kan dit gewoon![]()
Bij mijn SE-telefoon kon ik gewoon een map met muziek toevoegen en dan sorteerde hij het automatisch op dezelfde wijze als de iPhone doet. Dat is dus helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En hoe wordt de database dan aangemaakt? Hoe kun je zoeken op bv alle muziek uit een bepaalde periode? Hoe kun je sorteren op artiest, album of songnaam? Hoe voeg je album art toe? Hoe deel je muziek over een netwerk?
En sowieso, wie heeft er nou zin om zelf handmatig muziek in mapjes te gaan lopen zetten? Je hebt toch een computer om dat soort dingen voor je te doen.
Er bestaan weinig goede alternatieve voor iTunes als het gaat om makkelijk grote hoeveelheden muziek (en series en films) te beheren.
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, Windows Mobile moet je ook kraken voor non-signed applicaties.
Ik vind iTunes juist een uitkomst met een collectie groter dan de capaciteit van iPod. Heb een collectie van ~35GB en een iPod van 16GB. Alle albums met een beoordeling van 4 of 5 komt automatisch in een speellijst terecht die ik met mijn iPod sync.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
iTunes werkt best okee zolang je niet meer muziek hebt dan er op je iPod/iPhone past, maar ik vind niks mis met drag & drop.
De iPhone is volgens mij amper te "bricken" (bricken = dat hij net zoveel nut als een baksteen heeft).quote:Op woensdag 23 april 2008 22:57 schreef billy-bob het volgende:
Beter heb ik geen problemen met het scherm of slide-functies en gaat het hacken goed,
ik vraag me af wat het risico is dat je het hele ding verneukt.
Bestaat er uberhaupt een mobiel met een goede camera? Nee.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zou er ooit nog een fatsoenlijke camera opkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |