Shrienquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:03 schreef Shrien het volgende:
Jongens.
Luilakquote:Ik heb geen zin om 4234 pagina's door te lezen op verschillende fora
Hoi.quote:dus daarom mijn tvp
Ja?quote:+ vraag.
Leuk.quote:Binnekort gaat een vriend van me naar Amerika,
Begrijpelijk.quote:hij wil een foontje kopen
Ook begrijpelijkquote:en ik wil er ook één.
Dat kan, mits je een werkende simkaart paraat hebt.quote:Hoe zit het precies met het bellen etc. in Nederland ?
Ja, dit is zeer gemakkelijk te doen en zeer gemakkelijk te vinden. Zoek eens op Ziphone en kijk uberhaupt eens op sites die hier informatie over verzamelen.quote:Moet mijn iPhone gecracked/flashed worden ?
Ja dus.quote:En gaat dit makkelijk ?
Thanks. Dus het is wel nodig, ookal heb ik een werkende simkaart..quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef portier het volgende:
Ja, dit is zeer gemakkelijk te doen en zeer gemakkelijk te vinden. Zoek eens op Ziphone en kijk uberhaupt eens op sites die hier informatie over verzamelen.
[..]
Wel genoeg telefoons met een veel betere camera.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bestaat er uberhaupt een mobiel met een goede camera? Nee.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
what about lg viewty?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel genoeg telefoons met een veel betere camera.
Ja..quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
Thanks. Dus het is wel nodig, ookal heb ik een werkende simkaart..
Ja, daar ging het dus fout. Niet dat iTunes ook maar binnen een steenworp afstand van mijn computer gaat komen, maar Explorer is wel zo'n wanproduktquote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
Windows explorer
Niemand weet nog hoe duur de nieuwe wordt en of ie er dan überhaupt is. Gewoon afwachten dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amerika. In juli en verblijf er ongeveer 6 weken. In die tijd zou dan wel de nieuwe Iphone uitkomen en deze ga ik dan ook halen! De 8GB dat is wel genoeg voor mij, maar is de prijs eigenlijk hetzelfde dus ook 399 dollar? Of wordt de nieuwe duurder? Kan trouwens niet wachten tot ik hem eindelijk heb!
Wilde eerst een ipod touch kopen, maar over 2 maanden heb ik toch een andere mobiel nodig, dus waarom voor 100 dollar meer geen Iphone kopen. Echt een schitterend ding!!
8gb wordt waarschijnlijk niet eens meer gemaakt en dus in de nieuwe versie ook niet meer te krijgen. Ik gok erop dat hij wel iets duurder wordt, maar dat zal niet zo heel veel uitmaken gok ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef saskia_89 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Amerika. In juli en verblijf er ongeveer 6 weken. In die tijd zou dan wel de nieuwe Iphone uitkomen en deze ga ik dan ook halen! De 8GB dat is wel genoeg voor mij, maar is de prijs eigenlijk hetzelfde dus ook 399 dollar? Of wordt de nieuwe duurder? Kan trouwens niet wachten tot ik hem eindelijk heb!
Wilde eerst een ipod touch kopen, maar over 2 maanden heb ik toch een andere mobiel nodig, dus waarom voor 100 dollar meer geen Iphone kopen. Echt een schitterend ding!!
Aangezien je er donder op kunt zeggen dat de firmware praktisch hetzelfde blijft is dat geen probleem.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
8gb wordt waarschijnlijk niet eens meer gemaakt en dus in de nieuwe versie ook niet meer te krijgen. Ik gok erop dat hij wel iets duurder wordt, maar dat zal niet zo heel veel uitmaken gok ik.
Het is alleen even de vraag op welke termijn de nieuwe iphone te kraken is natuurlijk
Apple SC #242quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:23 schreef tettenman het volgende:
Ik vond de apple-slowchat niet meteen, dus dan maar hier.
Niet nodigquote:Tettenman is sinds kort de trotse bezitter van een nieuwe macbook. Even wennen wel, na decennialang windowsgebruik. Misschien kan iemand me helpen met volgende vragen.
- Ik heb nog geen antivirusprogramma. Op windows xp draaide ik freeware (avg). Die is echter niet voorhanden voor mac. Kennen jullie goede antivirus-freeware voor mac?
Je kan een programma gewoon naar de prullenbak verslepen om het te verwijderen. Als je zeker wilt zijn dat alles weg is zijn daar progjes voor. Ik gebruik zelf het gratis AppCleaner.quote:- Hoe ga je te werk om programma's degelijk te wissen? In windows kon je via programmabeheer alles verwijderen (inclusief sleutels, de hele hutsekluts). In mac gewoon aanklikken en verwijderen? Is dan wel alles weg?
Je kan tussen vensters switchen met CMD + ~. Verder kan je nieuwe vensters in tabbladen openen door CMD + klikken. En je kan het instellen onder Safari > Voorkeuren > Open programmakoppelingen in nieuw tabblad in huidige venster. (Onderaan).quote:- Safari heeft een raar systeem van vensters, vind ik. Als er een nieuw venster wordt geopend, zie je niet meer wat erachter zit. Zo kan je superveel vensters geopend hebben, je weet het nooit tot je ze sluit. Of zie ik iets over het hoofd (vind het ook vervelend dat, als je een nieuwe tab opent, hij niet de huidige pagina kloont maar er een blanco van maakt).
Dit heb ik nog nooit gehoordquote:- Scherm is nogal onscherp. Letters zijn niet strak afgelijnd, maar een beetje 'flou'. De resolutie staat nochtans op hoogste. Kan ik dat op een of andere manier verbeteren?
No problemoquote:Thx in advance!
Ik heb hem ja, maar werken doet het nog niet echt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:47 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-iphone-vlc4iphone/
(geen rickroll)
Hoezo werkt het niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb hem ja, maar werken doet het nog niet echt.
Ik heb een .AVI, maar hoor enkel geluid en zie een stilstaand beeld. De codecs moeten dus nog even flink gefinetuned worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |