Ik 5... Zonder op te zoeken. Die linksboven komt me èrg bekend voor...quote:
Ja maar jij ookquote:Op zondag 6 april 2008 00:14 schreef sjimz het volgende:
Ik wist ze alle 10 eigenlijk wel uit mijn hoofd
Zuur voor jequote:Op zondag 6 april 2008 04:58 schreef Brucetheman het volgende:
ik zie maar 9 logo's........
Had je ze wel alle 10?quote:Op zondag 6 april 2008 13:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verzonden
Was ook min of meer de bedoeling. Moet een beetje laagdrempelig zijn en niet al te moeilijk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:23 schreef xminator het volgende:
Je mot wel eeen nub zijn om er een paar niet te weten... Erg makkelijk.
Ja, heb die tiende nog wel gevonden.quote:
Als het aan mij ligt komen die zekerquote:
Mag ik volgende keer de logo's verzinnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt komen die zeker. Gewoon VBL in de gaten houden.
Wat krijgen we ? ploegen uit de Oberliga, Bristol Downs, Serie D etc ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag ik volgende keer de logo's verzinnen
Beetje onorigineel om weer logo's te doen hèquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag ik volgende keer de logo's verzinnen
Voor jou gedaan.quote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zegt dat-ie makkelijk is, maar ik durf te wedden dat iedereen wel wat sites heeft gebruikt voor een extra check. Je moet wel een hele grote logofreak zijn om die vis en die 'slingers' zonder opzoeken te weten.
Ben ik nu een logofreak dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zegt dat-ie makkelijk is, maar ik durf te wedden dat iedereen wel wat sites heeft gebruikt voor een extra check. Je moet wel een hele grote logofreak zijn om die vis en die 'slingers' zonder opzoeken te weten.
Die slingers wist ik wel uit m'n hoofd maar die vis inderdaad nietquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Dat had ik ook, al doe ik uiteraard niet mee.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Die slingers wist ik wel uit m'n hoofd maar die vis inderdaad niet
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Met die twee had ik de meeste moeite.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Natuurlijk niet. Degenen die alle antwoorden goed hebben die loten natuurlijk ook mee om de "verliezer"shirts.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef jna het volgende:
Volgens mij maakt je ondertussen meer kans op die 3 "verliezer" shirts
Je hebt gelijk, had ik niet goed gelezenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Degenen die alle antwoorden goed hebben die loten natuurlijk ook mee om de "verliezer"shirts.
PM maar welke je hebt....quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er maar zeven, kan iemand de juiste tien PM'en?
Je hebt PM, is wel shirtje inleveren als jij wint en ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er maar zeven, kan iemand de juiste tien PM'en?
Ben jij niet steward bij FC?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef brabander1976 het volgende:
Robbie lees je PM eens pls
Aan je naam te zien toch wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef brabander1976 het volgende:
Nee ben geen steward bij FC DB hoezo ??
Ik ken iemand ook uit Den Bosch met dezelfde naam, die ook uit 76 komt en wel steward is, maar goed zal wel toevallig zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef brabander1976 het volgende:
Nee ben geen steward bij FC DB hoezo ??
Nee lekker puhquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef brabander1976 het volgende:
Dan geef maar een rip over die ene in de 6 van 96 (zwarte bootje)
Wie is er zo treurig?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat één persoon meerdere keren instuurt met verschillende namen. Daar prikken we toch wel doorheen.
Niet belangrijk wie het deden, wilde het even gezegd hebben. Jullie hebben nog een kleine twee dagen de tijd, niet vergetenquote:
Dat zei ik gisteren ook. Ik weet namelijk niet wat ik er mee aan moetquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had het tot vandaag gedaan, dan had iedereen die niet wint een shirt alsnog bij Aktiesport kunnen bestellen!
Dat was mijn broertje hoor!11quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat één persoon meerdere keren instuurt met verschillende namen. Daar prikken we toch wel doorheen.
Heb de deadline niet zelf bepaaldquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had het tot vandaag gedaan, dan had iedereen die niet wint een shirt alsnog bij Aktiesport kunnen bestellen!
Ik wilde niemand van te voren beschuldigen, maar het was te verwachten natuurlijk..quote:
Aktiesport zelf?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb de deadline niet zelf bepaald.
De PR. Was achteraf misschien wel handiger geweest inderdaad, maar is nu niks meer aan te doen. Wie weet zijn er users die het bewust uitgesteld hebben tot zondag/maandag, ofzo.quote:
Nee ik was het niet, maar het is mooi om te zien dat er altijd mensen zijn die met de gehoopte reactie komen. Bedankt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:45 schreef VoreG het volgende:
Ik wilde niemand van te voren beschuldigen, maar het was te verwachten natuurlijk..
Jaaaaaquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:40 schreef Yeahinho het volgende:.
Maar hoezo prikken jullie daar doorheen Ray?
Uitsluiten die kneuzen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Is nog 75% te weinig, deze prijsvraag duurt te lang.quote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef Tim21 het volgende:
Ook ingestuurd,
Morgen 20.01 de uitslag bekend?
En voor de niet winnaars: dinsdagavond is nog een 25% korting op alles bij aktie sport.
Dat is wel heel snel, vind je niet?quote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef Tim21 het volgende:
Morgen 20.01 de uitslag bekend?
Ah, tyfusquote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is de deadline al verstreken
Nee hoor, nog 9,5 uur.quote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is de deadline al verstreken
Naisquote:
Die van de actie van Aktiesport.quote:Op maandag 14 april 2008 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er ergens nog een ander dan?
heb je met al je klonen megedaan?quote:
Geen.quote:
Nou dat maakt mij dus een logofreak.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Ja, mij ook dusquote:Op maandag 14 april 2008 14:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou dat maakt mij dus een logofreak.
En bedankt Ray
quote:Op maandag 14 april 2008 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe gewoon nu die uitslag al.
Ik ookquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi, ik heb de verkeerde volgorde.
Heb heel soepel gerekend.quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Qrious het volgende:
Op zich heb ik ze goed.. als t ook meetelt als je niet de complete naam hebt (CR bij Vasco da Gama en Bretagne-Sud bij Lorient)
dus al ik ze wel net niet helemaal goed hebben, dan maar voor de loting van de overige shirts
Hoop dat ze niet zo gaan mierenneukenquote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Qrious het volgende:
Op zich heb ik ze goed.. als t ook meetelt als je niet de complete naam hebt (CR bij Vasco da Gama en Bretagne-Sud bij Lorient)
dus al ik ze wel net niet helemaal goed hebben, dan maar voor de loting van de overige shirts
Oh okquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb heel soepel gerekend.
Al die 'FC's' of 'sc' voor Heerenveen etc maakt allemaal niet uit of dat er wel of niet bijstaat.
Ja helaas...quote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef NoizEkick het volgende:
Ook allemaal goed. Alleen heb ik inderdaad "FC Lorient" neergezet i.p.v. "FC Lorient-Bretagne Sud". Wordt dat goed gekeurd?
Gelukkigquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb heel soepel gerekend.
Al die 'FC's' of 'sc' voor Heerenveen etc maakt allemaal niet uit of dat er wel of niet bijstaat.
We zullen zien, er is natuurlijk wel regelmatig reclame gemaakt op de FP en op FOK!sport, waar veel users zitten die nooit in VBL komen. Niks aan te doenquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk winnen al die clowns die nooit in VBL posten maar nu ineens wel vrolijk meedoen niet.
Fuck jullie
Vast wel 5 mensen die je nog nooit eerder hebt gezienquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk winnen al die clowns die nooit in VBL posten maar nu ineens wel vrolijk meedoen niet.
Fuck jullie
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Fuck jullie
Ik ook, dat verhoogt namelijk mijn kans op winstquote:Op maandag 14 april 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Lul niet mini-me, hier ook:quote:Op maandag 14 april 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Voor het eerst zie ik TR posts posten waar ik het meer dan eens mee ben
Damn je hebt mequote:Op maandag 14 april 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet mini-me, hier ook:
Subforum VBL Evaluatie
Hond!quote:Op maandag 14 april 2008 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Yes ik heb gewonnen! Kreeg net PM van Ray.
Toch 1 die er in traptquote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet geloven joh. Alsof redactie sport mee mag doen
Wtf is VBL ?? ik ga winnen hahahquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Fuck jullie
1 Postquote:
Jij had toch nooit kunnen winnen ook al was je geen mod!quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie die ongeduldigheid.
De shirts gaan toch allemaal naar onbekendenquote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie die ongeduldigheid.
10 FP kneuzen die niks met voetbal hebben, maar aan alle prijsvragen meedoen..quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
De shirts gaan toch allemaal naar onbekenden
Naja, ik kan toch niks winnen
Dan onderschat je m'n Guus Geluk eigenschap.quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij had toch nooit kunnen winnen ook al was je geen mod!
Dan is het oorlog!quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef WeebI het volgende:
De shirts gaan toch allemaal naar onbekenden
De shirtjes gaan niet verder dan XXL!quote:Op maandag 14 april 2008 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan onderschat je m'n Guus Geluk eigenschap.
De prijsvraag stond toch niet op de FP?quote:Op maandag 14 april 2008 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
10 FP kneuzen die niks met voetbal hebben, maar aan alle prijsvragen meedoen..
En ook niet verder dan XS!quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De shirtjes gaan niet verder dan XXL!
Niks mis met navelshirtjes.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Groot zat!quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawelquote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De prijsvraag stond toch niet op de FP?
Ik wilde hem posten, maar deze lag echt te voor de hand.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
En ook niet verder dan XS!
Jazeker. Maar ik was gewoon zó snel...quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wilde hem posten, maar deze lag echt te voor de hand.
quote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, heb ik foksport ook aan 5 bezoekers geholpen vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zijn die ook met brandschade te krijgen?
Idd, zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt eens op joh met die uitslag.
Tot ziens dan hequote:Op dinsdag 15 april 2008 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al gezegd dat ik stop als fotosjop-crew'er als ik niet win?
Niet? Nou, bij deze dan.
en ik als cartoonistquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al gezegd dat ik stop als fotosjop-crew'er als ik niet win?
Niet? Nou, bij deze dan.
misschien moet je de supporter(s) die brandend van de tribune moest vluchten even vragen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zijn die ook met brandschade te krijgen?
Daar heeft Raymania vast wle 10 krat bier voor over...quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik stop als user als ik niet win!
Ow wacht...
Hmm....quote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond, maar misschien ook in de loop van morgen.
En...quote:
Dus vanavond, ben de hele dag offline geweest.quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef RayMania het volgende:
De uitslag van welke users één van de tien Oranje-shirts heeft gewonnen komt later, in ieder geval vandaag of morgen nog (er moeten er nog een paar nagekeken worden).
Nou, nou.. een beetje geduld voor een mooi tuniek heb je toch welquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Loting is gedaan, puntjes op de i en de uitslag komt binnen nu en een paar uurtjes.
Moet je m'n adres hebben? PM me dan maar evenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Ik wacht ook op iets, eerder kan ik het niet posten.
laat me dan Azrael maar eens zien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Ik wacht ook op iets, eerder kan ik het niet posten.
Hoi.quote:
quote:
Tennessee heeft die al gewonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prijs voor de slechtste fotoshop ooit?
fotoshop???quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prijs voor de slechtste fotoshop ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |