Die van de actie van Aktiesport.quote:Op maandag 14 april 2008 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er ergens nog een ander dan?
heb je met al je klonen megedaan?quote:
Geen.quote:
Nou dat maakt mij dus een logofreak.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zegt dat-ie makkelijk is, maar ik durf te wedden dat iedereen wel wat sites heeft gebruikt voor een extra check. Je moet wel een hele grote logofreak zijn om die vis en die 'slingers' zonder opzoeken te weten.
Ja, mij ook dusquote:Op maandag 14 april 2008 14:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou dat maakt mij dus een logofreak.
En bedankt Ray
quote:Op maandag 14 april 2008 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe gewoon nu die uitslag al.

Ik ookquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi, ik heb de verkeerde volgorde.
Heb heel soepel gerekend.quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Qrious het volgende:
Op zich heb ik ze goed.. als t ook meetelt als je niet de complete naam hebt (CR bij Vasco da Gama en Bretagne-Sud bij Lorient)
dus al ik ze wel net niet helemaal goed hebben, dan maar voor de loting van de overige shirts
Hoop dat ze niet zo gaan mierenneukenquote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Qrious het volgende:
Op zich heb ik ze goed.. als t ook meetelt als je niet de complete naam hebt (CR bij Vasco da Gama en Bretagne-Sud bij Lorient)
dus al ik ze wel net niet helemaal goed hebben, dan maar voor de loting van de overige shirts
Oh okquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb heel soepel gerekend.
Al die 'FC's' of 'sc' voor Heerenveen etc maakt allemaal niet uit of dat er wel of niet bijstaat.
Ja helaas...quote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef NoizEkick het volgende:
Ook allemaal goed. Alleen heb ik inderdaad "FC Lorient" neergezet i.p.v. "FC Lorient-Bretagne Sud". Wordt dat goed gekeurd?
Gelukkigquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb heel soepel gerekend.
Al die 'FC's' of 'sc' voor Heerenveen etc maakt allemaal niet uit of dat er wel of niet bijstaat.
We zullen zien, er is natuurlijk wel regelmatig reclame gemaakt op de FP en op FOK!sport, waar veel users zitten die nooit in VBL komen. Niks aan te doenquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk winnen al die clowns die nooit in VBL posten maar nu ineens wel vrolijk meedoen niet.
Fuck jullie
Vast wel 5 mensen die je nog nooit eerder hebt gezienquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk winnen al die clowns die nooit in VBL posten maar nu ineens wel vrolijk meedoen niet.
Fuck jullie
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Fuck jullie
Ik ook, dat verhoogt namelijk mijn kans op winstquote:Op maandag 14 april 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Lul niet mini-me, hier ook:quote:Op maandag 14 april 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
Voor het eerst zie ik TR posts posten waar ik het meer dan eens mee ben
Damn je hebt mequote:Op maandag 14 april 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet mini-me, hier ook:
Subforum VBL Evaluatie
Hond!quote:Op maandag 14 april 2008 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Yes ik heb gewonnen! Kreeg net PM van Ray.
Toch 1 die er in traptquote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet geloven joh. Alsof redactie sport mee mag doen
Wtf is VBL ?? ik ga winnen hahahquote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Fuck jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |