Als het aan mij ligt komen die zekerquote:
Mag ik volgende keer de logo's verzinnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt komen die zeker. Gewoon VBL in de gaten houden.
Wat krijgen we ? ploegen uit de Oberliga, Bristol Downs, Serie D etc ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag ik volgende keer de logo's verzinnen
Beetje onorigineel om weer logo's te doen hčquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag ik volgende keer de logo's verzinnen
Voor jou gedaan.quote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zegt dat-ie makkelijk is, maar ik durf te wedden dat iedereen wel wat sites heeft gebruikt voor een extra check. Je moet wel een hele grote logofreak zijn om die vis en die 'slingers' zonder opzoeken te weten.
Ben ik nu een logofreak dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zegt dat-ie makkelijk is, maar ik durf te wedden dat iedereen wel wat sites heeft gebruikt voor een extra check. Je moet wel een hele grote logofreak zijn om die vis en die 'slingers' zonder opzoeken te weten.
Die slingers wist ik wel uit m'n hoofd maar die vis inderdaad nietquote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Dat had ik ook, al doe ik uiteraard niet mee.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Die slingers wist ik wel uit m'n hoofd maar die vis inderdaad niet
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Met die twee had ik de meeste moeite.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:21 schreef RayMania het volgende:
Natuurlijk niet. Degenen die alle antwoorden goed hebben die loten natuurlijk ook mee om de "verliezer"shirts.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef jna het volgende:
Volgens mij maakt je ondertussen meer kans op die 3 "verliezer" shirts
Je hebt gelijk, had ik niet goed gelezenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Degenen die alle antwoorden goed hebben die loten natuurlijk ook mee om de "verliezer"shirts.
PM maar welke je hebt....quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er maar zeven, kan iemand de juiste tien PM'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |