Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
Dat is logisch, dat mag alleen ST Brain en zijn vrouwtje hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het stoort brian dat Huub voorkennis heeft.
+1 griezeljaap bah wegwezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.
Huub had inderdaad lol om het toneelstukje, maar niet om de dingen die erna gezegd werden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij had er toch alleen maar lol om
Vergeleken met het niveau van de plaatselijke toneelvereniging in Tytsjerksteradiel is het echt top entertainment.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+ een honderd of vier
Het is echt wel hartstikke leuk gedaan van Jaap....
LOL, kan Brian het niet zo goed hebben dat Huub niet flipte over het toneelstukje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
Thnx Py....een beetje realistisch beeld is wel op z'n plaats......quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:09 schreef Py het volgende:
Geweldig![]()
Als je de caps hier bekijkt dan lijkt het net of Huub en Claire de grootste lol hadden en de rest zo zuur als wat is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik gesjopt om toch nog wat kiespijn te suggereren
Hoeft helemaal niet, schenk Amanda bij en laat die 2 een beetje links liggen, lost het zichzelf wel op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef Smash-it het volgende:
H&J willen de release party van B verknallen.
Tja en daar kan hij niet afluisteren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:14 schreef Varen het volgende:
Brian is heel benieuwd wat Jaap en Huub te bespreken hebben
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
Briljant!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
voorspelbaar!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Hij mag wel uitkijken dat het geen lijden in last wordt, als hij een te onberekenbare factor wordt dan is het de volgende keer op de bankquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub weken bij Jaap heeft gedaan, Huub en Jaap beiden laten bungelen. Exact hetzelfde doet hij nu tussen de twee kampen. Beide kampen voelen zich af en toe pittig onzeker over wat de onberekenbare Jaap gaat doen en dus is hij op dit moment leidend....
Juistem, bril-focking-jant toch? En we zijn er nog niet voor vanavond.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
precies de tijd zal het leren ik ga voor een dronken amanda en een pararatquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem, bril-focking-jant toch? En we zijn er nog niet voor vanavond.
Als er plannen zijn om het spel te spelen, staat Brian helemaal strak en komt zijn controlfreak weer boven. Amanda moet dan haar schjmoel houden want ze loopt de grote spelspelende messias dan alleen maar voor de voeten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
een heleboel streamer vinden jaap Slim,nou de Febo heeft hem er tot nu in gehouden maar dan is NU over,en op een Huub of zelfs Brainless hoeft hij echt niet te rekenen.....dus we zullen zien ik denk bye bye Jaap!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken dat het geen lijden in last wordt, als hij een te onberekenbare factor wordt dan is het de volgende keer op de bankJaap, bedankt het was leuk maar jij bent de zwakste schakel, tot ziens!
ze vergeet voor het gemak maar dat ze zelf begonnen over de vader, moeder en broers van Claire (en hoe die over het huwelijk dachten)quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ja hoor slabek heeft het over dat huub de familie noemde (zie je wel ik wist wel dat dat aankwam bij het loeder)
Het is net wat Jaap zegt, beter iets doen dan niets, hij weet zelf gelukkig ook dat hij in april overbodig is, hij kan nu nog mooi even een beetje wrikken tussen alle partijen en kijken wie er het sterkst is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
een heleboel streamer vinden jaap Slim,nou de Febo heeft hem er tot nu in gehouden maar dan is NU over,en op een Huub of zelfs Brainless hoeft hij echt op te rekenen.....dus we zullen zien ik denk bye bye Jaap!
na de kooi ga ik heul veel roddelbladen kopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:27 schreef Kinga het volgende:
Man man man, en Brian denkt dat ie in control van alles is.
Ik moest me trouwens kapot lachen om het sprek van Amanda met dieenebart, over haar 'reeele plannen'Wat gaat zij op haar bek vallen zeg...
nee die is niet gevierd toen hadden ze ruziequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda hebben Huub en Claire geen relaasie maar verkering. Hoe noemt Amanda haar relaasie met Brian dan? Ze hebben zelf hun 10 maanden relaasie gevierd.
ja toen was ze nog met dr vriendquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Waarom spreekt ze Amanda niet aan inderdaad. 2e dag dat ze in de kooi was had ze toch al geneukt met brian?
Weet ik, maar het was wel de bedoeling. Dat Brian ging dominoën met Mike was een foutje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nee die is niet gevierd toen hadden ze ruzie
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef fredfik het volgende:
jaloers amanda?????????
Geen relatie, alleen scharrels denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:32 schreef avonne het volgende:
Ricardo "Ik heb nooit een relatie gehad met een jongen"Hij was toch homo?
die hebben geen pact , heb even getwijveld maar dr is geen pact met brianquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het pact wat Jaap en Brian al tijden hebben, nu echt in werking worden gezet?
Nu begint zelfs over haar moeder die haar altijd steunt maar nooit de telefoon opneemt, je weet wel.....die vrouw van de kaart van 2 bij 2 met 3 geschreven regels.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch om dit allemaal uit Amanda's mond te horen. Wie is er nou naief?
Neequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: mijn moeder heeft mij altijd gesteund![]()
Is jullie FOK! ook zo traag?
Ik hoor haar in ieder geval niet meer.quote:
Doet Ricardo zijn werk goed? Het glas gevuld houden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Die slabek begint steeds harder te tetteren....zuipen kreng.
De fles staat onder handbereik, komt goed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Doet Ricardo zijn werk goed? Het glas gevuld houden?
hoepel toch op naar VOLquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Is Huub nu weer achter bij de redactie aan het smeken om info?
Moet alles hem worden ingefluisterd?
en daar geloof ik dus geen reet van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda hoopt voor claire dat het allemaal goed afloopt want het is een keiharde wereld
kan je echt niks beter verzinnen? stumper !quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Nee dat moet alleen bij Brian en Amanda en die hoeven er zelfs niet meer voor naar achter het komt gewoon op het scherm zodat ze het rustig op kunnen lezen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
+1quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Desii het volgende:
hoepel toch op naar VOL
hij was net aan het dj-draaien
ja Amanda luister goed het is een keiharde wereldquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda hoopt voor claire dat het allemaal goed afloopt want het is een keiharde wereld
Gelukkig maar, wat is Brian aan het doen? Is hij nog in conclaaf met Jaap? Hopelijk doet hij wat hij net tegen Huub heeft gezegd en gaat hij echt tegen B&A spelen vanavond, ik denk niet dat hij het durft maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
De fles staat onder handbereik, komt goed.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Desii het volgende:
[..]
hoepel toch op naar VOL
Voor Amanda is een sterke vrouw iemand die loopt te krijsen en te gillen: "Ach sterruff jonge, je moederrr."quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:44 schreef petraa het volgende:
A: Vind jij jezelf een sterke vrouw Claire?
C: Ja!!!!!
A: oh
Waarom zou je iemand als Amanda ook serieus nemen?!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Varen het volgende:
En Amanda blijft maar drammen en Claire is heerlijk rustig
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Desii het volgende:
[..]
hoepel toch op naar VOL
Er werd gewoon ontopic gepost. Als dat niet in jullie straatje past, is dat nog geen reden om op deze manier te reageren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:44 schreef Patzem het volgende:
[..]
kan je echt niks beter verzinnen? stumper !
Weer een toneelstukje dus, heel erg orgineel, alsof dat Huub kan raken, en wat gaat hij Brian zelf ondernemen trouwens?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap schrijft een heel script uit op de pc. Jaap gaat een pop regelen, die noemt hij Gea. Gea moet Lieke voorstellen en daar gaat Jaap allerlei scènes van Huub en Lieke mee naspelen, waaruit Huub's ware aard moet blijken.
jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
misschien kan brian die pop Gea dan ook een vuistslag in dr gezicht geven in de paardenbak, om het echt realisties na te spelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap schrijft een heel script uit op de pc. Jaap gaat een pop regelen, die noemt hij Gea. Gea moet Lieke voorstellen en daar gaat Jaap allerlei scènes van Huub en Lieke mee naspelen, waaruit Huub's ware aard moet blijken.
nee hoor, niet als amanda wint...quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:49 schreef Donnie29 het volgende:
Wij delen de liefde lol.. Zodra Brian uit de kooi stapt dumpt ie Amanda.. Natasja zei het zo mooi cryptisch.. neuk Amanda en je hebt altijd backup ofzo..
Welke moeder??quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
laat gaan joh en maak dingen niet groter dan ze zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Er werd gewoon ontopic gepost. Als dat niet in jullie straatje past, is dat nog geen reden om op deze manier te reageren.
Gert is nu weer net weg zeker?
er werd niet OT gepost.... Huub was niet te zien (kwartier daarvoor was hij aan het dj-en)quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:48 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Er werd gewoon ontopic gepost. Als dat niet in jullie straatje past, is dat nog geen reden om op deze manier te reageren.
Gert is nu weer net weg zeker?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Hahah mensen die plannen van Jaap en Brian zijn nu wel echt super grappig hoor.
Ze hebben echt oprecht lol...of mag dat niet van de Huub fans?
Dat weet ik wel zeker, eindelijk zien we een Claire die op een hele rustige manier haar punt maakt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef fredfik het volgende:
clair is veel slimmer en uitgekookter als wij denken!!!
Neequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Hahah mensen die plannen van Jaap en Brian zijn nu wel echt super grappig hoor.
Ze hebben echt oprecht lol...of mag dat niet van de Huub fans?
Amanda wint niet denk ik, en anders berooft en vermoord hij Amanda gewoon haha..quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee hoor, niet als amanda wint...
hoi Donnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |