Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
Dat is logisch, dat mag alleen ST Brain en zijn vrouwtje hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het stoort brian dat Huub voorkennis heeft.
+1 griezeljaap bah wegwezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.
Huub had inderdaad lol om het toneelstukje, maar niet om de dingen die erna gezegd werden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij had er toch alleen maar lol om
Vergeleken met het niveau van de plaatselijke toneelvereniging in Tytsjerksteradiel is het echt top entertainment.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+ een honderd of vier
Het is echt wel hartstikke leuk gedaan van Jaap....
LOL, kan Brian het niet zo goed hebben dat Huub niet flipte over het toneelstukje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |