Ja, Claire wel...die kreeg volgens mij op het laatst pas door waar het over ging...en zelfs dat betwijfel ik nogquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.
geen boeren met kiespijn te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.
Tuurlijk hebben ze het door. En ze kunnen niets anders dan zich groot houden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Claire wel...die kreeg volgens mij op het laatst pas door waar het over ging...en zelfs dat betwijfel ik nog
Aandacht die niet naar A&B gaat, daar kunnen ze niet tegen. En dan trouwen! De ultieme aandacht! Dat kán toch niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Guuskeee het volgende:
voor de 300ste keer beginnen B en A weer tegen Claire over of ze wel moet gaan trouwen
waarom? wat gevenhun daarom? waarom maken ze zich daar zo druk over?
Als ze zich druk kunnen maken over een ander hoeven ze niet na te denken over hun eigen relatie, alles op anderen projecteren zodat zij er beter af komen, mensen die zoveel naar anderen kijken zijn zelf vaak niet gelukkig.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Guuskeee het volgende:
voor de 300ste keer beginnen B en A weer tegen Claire over of ze wel moet gaan trouwen
waarom? wat gevenhun daarom? waarom maken ze zich daar zo druk over?
Hoezo dat? Hij had er toch alleen maar lol omquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
nee hoor bij jaap en die slabek komt dat heus aan jaap kreeg ineens een agressieve blik ......weg flauwe onderbroekenlolquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar komt Huub, over familie die achter hem staat.........probeert nu een beetje terug te slaan.......kansloos.....
Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
Dat is logisch, dat mag alleen ST Brain en zijn vrouwtje hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het stoort brian dat Huub voorkennis heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |