Dat zie ik Claire juist wel doen, Amanda vindt alles wat Brian doet immers ook goehoed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik denk dat Huub dat briljant zou doen!! Ik zie Claire geen goede Amanda doen, eigenlijk.
En straks aiaiaiai je hebt mijn woorden niet goed gebruikt daarom is het niet genoeg doorgedrukt bij H&C zeggen tegen Jaap.quote:
Het is dus echt wel een redelijk rake karikatuur.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Ja, wat is het nou? Een tenenkrommende mongolenactie of een rake karikatuur?
En Claire ook al niet dus, begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zure zie ik niet echt, waarschijnlijk snapt Huub niet zoveel van dit toneelstukje.
[ afbeelding ]
Op zich; zet een smerige pruik op, doe een corset aan, schreeuw alles wat je zegt en je komt al een heel eind.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Dat zie ik Claire juist wel doen, Amanda vindt alles wat Brian doet immers ook goehoed.
Hij ging wederom bij zichzelf af natuurlijk, hij zou er van balen als ze dat zouden doen dus Huub ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
geweldig dat claire en huub gewoon zitten te lachen,dat had die smerige rioolrat niet voor ogen toen hij Jaap voor zijn karretje spande.
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.quote:
CAP van Miesy zojuist:quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft wel degelijk door wat er zich afspeelt en hij lacht af en toe een beetje als een boer met kiespijn....
zoiets als dit??quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft wel degelijk door wat er zich afspeelt en hij lacht af en toe een beetje als een boer met kiespijn....
"af en toe een beetje"quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
+ een honderd of vierquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Py het volgende:
De Huubgroupies zullen hier niet om kunnen lachen![]()
De rest zal de humor er wel van in kunnen zien![]()
Ben benieuwd hoe en of Huub hierna nog verder wil spelen met Jaap. Jaap schudt een compleet verhaal uit zijn mouw waarmee hij Huub te kakken zet en persifleert.
Ja, Claire wel...die kreeg volgens mij op het laatst pas door waar het over ging...en zelfs dat betwijfel ik nogquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.
geen boeren met kiespijn te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.
Tuurlijk hebben ze het door. En ze kunnen niets anders dan zich groot houden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Claire wel...die kreeg volgens mij op het laatst pas door waar het over ging...en zelfs dat betwijfel ik nog
Aandacht die niet naar A&B gaat, daar kunnen ze niet tegen. En dan trouwen! De ultieme aandacht! Dat kán toch niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Guuskeee het volgende:
voor de 300ste keer beginnen B en A weer tegen Claire over of ze wel moet gaan trouwen
waarom? wat gevenhun daarom? waarom maken ze zich daar zo druk over?
Als ze zich druk kunnen maken over een ander hoeven ze niet na te denken over hun eigen relatie, alles op anderen projecteren zodat zij er beter af komen, mensen die zoveel naar anderen kijken zijn zelf vaak niet gelukkig.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Guuskeee het volgende:
voor de 300ste keer beginnen B en A weer tegen Claire over of ze wel moet gaan trouwen
waarom? wat gevenhun daarom? waarom maken ze zich daar zo druk over?
Hoezo dat? Hij had er toch alleen maar lol omquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
nee hoor bij jaap en die slabek komt dat heus aan jaap kreeg ineens een agressieve blik ......weg flauwe onderbroekenlolquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar komt Huub, over familie die achter hem staat.........probeert nu een beetje terug te slaan.......kansloos.....
Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub is klaar met Jaap
Dat is logisch, dat mag alleen ST Brain en zijn vrouwtje hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het stoort brian dat Huub voorkennis heeft.
+1 griezeljaap bah wegwezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi, hoop ook dat dat ècht is en Jaap aankomende ontslagronde lekker wieberen gaat.
Huub had inderdaad lol om het toneelstukje, maar niet om de dingen die erna gezegd werden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij had er toch alleen maar lol om
Vergeleken met het niveau van de plaatselijke toneelvereniging in Tytsjerksteradiel is het echt top entertainment.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+ een honderd of vier
Het is echt wel hartstikke leuk gedaan van Jaap....
LOL, kan Brian het niet zo goed hebben dat Huub niet flipte over het toneelstukje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Brian tegen Amanda: Praat rustig met me, anders flip ik heel die foking tafel hier.
Thnx Py....een beetje realistisch beeld is wel op z'n plaats......quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:09 schreef Py het volgende:
Geweldig![]()
Als je de caps hier bekijkt dan lijkt het net of Huub en Claire de grootste lol hadden en de rest zo zuur als wat is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik gesjopt om toch nog wat kiespijn te suggereren
Hoeft helemaal niet, schenk Amanda bij en laat die 2 een beetje links liggen, lost het zichzelf wel op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef Smash-it het volgende:
H&J willen de release party van B verknallen.
Tja en daar kan hij niet afluisteren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:14 schreef Varen het volgende:
Brian is heel benieuwd wat Jaap en Huub te bespreken hebben
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
Briljant!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
voorspelbaar!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Hij mag wel uitkijken dat het geen lijden in last wordt, als hij een te onberekenbare factor wordt dan is het de volgende keer op de bankquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub weken bij Jaap heeft gedaan, Huub en Jaap beiden laten bungelen. Exact hetzelfde doet hij nu tussen de twee kampen. Beide kampen voelen zich af en toe pittig onzeker over wat de onberekenbare Jaap gaat doen en dus is hij op dit moment leidend....
Juistem, bril-focking-jant toch? En we zijn er nog niet voor vanavond.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |