Ik denk dat Huub echt nog wel weet wat hij ooit allemaal heeft beweerd....en dat iedereen dit al van hem weet...ook Claire..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:44 schreef Smash-it het volgende:
Wat wel zo is, ze vertellen niet echt leugens. Het is wel allemaal zo gegaan. Misschien best goed een keertje, zo'n zelfreflectie. Al begrijpt Claire het volgens mij nog steeds niet.
aangever van Jaapquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian's sublieme rol in het stukje?
Dat zie ik Claire juist wel doen, Amanda vindt alles wat Brian doet immers ook goehoed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik denk dat Huub dat briljant zou doen!! Ik zie Claire geen goede Amanda doen, eigenlijk.
En straks aiaiaiai je hebt mijn woorden niet goed gebruikt daarom is het niet genoeg doorgedrukt bij H&C zeggen tegen Jaap.quote:
Het is dus echt wel een redelijk rake karikatuur.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Ja, wat is het nou? Een tenenkrommende mongolenactie of een rake karikatuur?
En Claire ook al niet dus, begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zure zie ik niet echt, waarschijnlijk snapt Huub niet zoveel van dit toneelstukje.
[ afbeelding ]
Op zich; zet een smerige pruik op, doe een corset aan, schreeuw alles wat je zegt en je komt al een heel eind.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Dat zie ik Claire juist wel doen, Amanda vindt alles wat Brian doet immers ook goehoed.
Hij ging wederom bij zichzelf af natuurlijk, hij zou er van balen als ze dat zouden doen dus Huub ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
geweldig dat claire en huub gewoon zitten te lachen,dat had die smerige rioolrat niet voor ogen toen hij Jaap voor zijn karretje spande.
O... ze vinden het dus wél leuk. Dit zijn oprecht lachende gezichten.quote:
CAP van Miesy zojuist:quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft wel degelijk door wat er zich afspeelt en hij lacht af en toe een beetje als een boer met kiespijn....
zoiets als dit??quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft wel degelijk door wat er zich afspeelt en hij lacht af en toe een beetje als een boer met kiespijn....
"af en toe een beetje"quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
+ een honderd of vierquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Py het volgende:
De Huubgroupies zullen hier niet om kunnen lachen![]()
De rest zal de humor er wel van in kunnen zien![]()
Ben benieuwd hoe en of Huub hierna nog verder wil spelen met Jaap. Jaap schudt een compleet verhaal uit zijn mouw waarmee hij Huub te kakken zet en persifleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |