tenenkrommend saai eigenlijk............kan me voorstellen dat Huub ze laat kletsen en tsjah Claire die weet niet beter die lacht om alles en is het tenslotte overal mee eens. Heerlijk als je toch zo onnozel kunt zijn....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:37 schreef Donnie29 het volgende:
Dit is te gewoon te geforceerd.. not funny..
Het is echt niet grappig.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Ja, wat is het nou? Een tenenkrommende mongolenactie of een rake karikatuur?
idd, een raar toneelstukje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:37 schreef Donnie29 het volgende:
Dit is te gewoon te geforceerd.. not funny..
Ricardo laat zich overal voor lenen, als hij er maar aandacht mee krijgtquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Dat Wicardo zich hier voor laat lenen zegt genoeg.
Laat ik het zo zeggen, wees maar blij dat je geen streams hebt Cc...tenenkrommend wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:43 schreef fredfik het volgende:
wat een in in mekaar gezet toneel stukje,maar dan met verdomd slechte toneelspelers
ja dat is tenslotte een aandachtshoer die zou nog hetero worden als hij daardoor zijn podium kreegquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ricardo laat zich overal voor lenen, als hij er maar aandacht mee krijgt
Het is een vies dom asociaal pis nichtje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Dat Wicardo zich hier voor laat lenen zegt genoeg.
Wat mij betreft tenenkrommend en nog slecht geacteerd ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
hahahaha...ik weet niet waar jij naar zit te kijken maar ik zie Huub én Claire toch echt vermakelijk kijken..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef diedirk het volgende:
Hhahaahaha die zure kop van Huub!!
Priceless!!!!!
Hij zit er ook om ondekt te worden, maar ik zie het somber voor hem in, laat hem maar weer achter het paarse licht gaan zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ricardo laat zich overal voor lenen, als hij er maar aandacht mee krijgt
Dan zou het misschien ook wel een leuk idee zijn als Huub en Claire Brian en Amanda persifleren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:44 schreef Smash-it het volgende:
Wat wel zo is, ze vertellen niet echt leugens. Het is wel allemaal zo gegaan. Misschien best goed een keertje, zo'n zelfreflectie. Al begrijpt Claire het volgens mij nog steeds niet.
Dat zure zie ik niet echt, waarschijnlijk snapt Huub niet zoveel van dit toneelstukje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef diedirk het volgende:
Hhahaahaha die zure kop van Huub!!
Priceless!!!!!
Bijna een beetje meewarig op die laatste cap van hen beiden, het lukt dus niet echt, de enige die over de pis gaat raken is Brian omdat hij straks zijn verlies niet aankan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahaha...ik weet niet waar jij naar zit te kijken maar ik zie Huub én Claire toch echt vermakelijk kijken..
Dat ie Jaap voor z'n karretje heeft gespannen en de focus niet op hem ligt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian's sublieme rol in het stukje?
Ik denk dat Huub dat briljant zou doen!! Ik zie Claire geen goede Amanda doen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef -Blurk- het volgende:
Dan zou het misschien ook wel een leuk idee zijn als Huub en Claire Brian en Amanda persifleren.
Ik denk dat Huub echt nog wel weet wat hij ooit allemaal heeft beweerd....en dat iedereen dit al van hem weet...ook Claire..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:44 schreef Smash-it het volgende:
Wat wel zo is, ze vertellen niet echt leugens. Het is wel allemaal zo gegaan. Misschien best goed een keertje, zo'n zelfreflectie. Al begrijpt Claire het volgens mij nog steeds niet.
aangever van Jaapquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian's sublieme rol in het stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |