die hebben geen pact , heb even getwijveld maar dr is geen pact met brianquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het pact wat Jaap en Brian al tijden hebben, nu echt in werking worden gezet?
Nu begint zelfs over haar moeder die haar altijd steunt maar nooit de telefoon opneemt, je weet wel.....die vrouw van de kaart van 2 bij 2 met 3 geschreven regels.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch om dit allemaal uit Amanda's mond te horen. Wie is er nou naief?
Neequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: mijn moeder heeft mij altijd gesteund![]()
Is jullie FOK! ook zo traag?
Ik hoor haar in ieder geval niet meer.quote:
Doet Ricardo zijn werk goed? Het glas gevuld houden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Die slabek begint steeds harder te tetteren....zuipen kreng.
De fles staat onder handbereik, komt goed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef kahaarin het volgende:
Doet Ricardo zijn werk goed? Het glas gevuld houden?
hoepel toch op naar VOLquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Is Huub nu weer achter bij de redactie aan het smeken om info?
Moet alles hem worden ingefluisterd?
en daar geloof ik dus geen reet van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda hoopt voor claire dat het allemaal goed afloopt want het is een keiharde wereld
kan je echt niks beter verzinnen? stumper !quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
Nee dat moet alleen bij Brian en Amanda en die hoeven er zelfs niet meer voor naar achter het komt gewoon op het scherm zodat ze het rustig op kunnen lezen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef diedirk het volgende:
+1quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Desii het volgende:
hoepel toch op naar VOL
hij was net aan het dj-draaien
ja Amanda luister goed het is een keiharde wereldquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
amanda hoopt voor claire dat het allemaal goed afloopt want het is een keiharde wereld
Gelukkig maar, wat is Brian aan het doen? Is hij nog in conclaaf met Jaap? Hopelijk doet hij wat hij net tegen Huub heeft gezegd en gaat hij echt tegen B&A spelen vanavond, ik denk niet dat hij het durft maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
De fles staat onder handbereik, komt goed.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Desii het volgende:
[..]
hoepel toch op naar VOL
hij was net aan het dj-draaien
Voor Amanda is een sterke vrouw iemand die loopt te krijsen en te gillen: "Ach sterruff jonge, je moederrr."quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:44 schreef petraa het volgende:
A: Vind jij jezelf een sterke vrouw Claire?
C: Ja!!!!!
A: oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |