precies de tijd zal het leren ik ga voor een dronken amanda en een pararatquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem, bril-focking-jant toch? En we zijn er nog niet voor vanavond.
Als er plannen zijn om het spel te spelen, staat Brian helemaal strak en komt zijn controlfreak weer boven. Amanda moet dan haar schjmoel houden want ze loopt de grote spelspelende messias dan alleen maar voor de voeten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
preciesquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef Gert het volgende:
Dus Huub en Claire zijn genadeloos te kakken gezet, en nu hangt er een ijzige sfeer tussen... Brian en Amanda.
een heleboel streamer vinden jaap Slim,nou de Febo heeft hem er tot nu in gehouden maar dan is NU over,en op een Huub of zelfs Brainless hoeft hij echt niet te rekenen.....dus we zullen zien ik denk bye bye Jaap!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken dat het geen lijden in last wordt, als hij een te onberekenbare factor wordt dan is het de volgende keer op de bankJaap, bedankt het was leuk maar jij bent de zwakste schakel, tot ziens!
ze vergeet voor het gemak maar dat ze zelf begonnen over de vader, moeder en broers van Claire (en hoe die over het huwelijk dachten)quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
ja hoor slabek heeft het over dat huub de familie noemde (zie je wel ik wist wel dat dat aankwam bij het loeder)
Het is net wat Jaap zegt, beter iets doen dan niets, hij weet zelf gelukkig ook dat hij in april overbodig is, hij kan nu nog mooi even een beetje wrikken tussen alle partijen en kijken wie er het sterkst is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
een heleboel streamer vinden jaap Slim,nou de Febo heeft hem er tot nu in gehouden maar dan is NU over,en op een Huub of zelfs Brainless hoeft hij echt op te rekenen.....dus we zullen zien ik denk bye bye Jaap!
na de kooi ga ik heul veel roddelbladen kopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:27 schreef Kinga het volgende:
Man man man, en Brian denkt dat ie in control van alles is.
Ik moest me trouwens kapot lachen om het sprek van Amanda met dieenebart, over haar 'reeele plannen'Wat gaat zij op haar bek vallen zeg...
nee die is niet gevierd toen hadden ze ruziequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda hebben Huub en Claire geen relaasie maar verkering. Hoe noemt Amanda haar relaasie met Brian dan? Ze hebben zelf hun 10 maanden relaasie gevierd.
ja toen was ze nog met dr vriendquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Waarom spreekt ze Amanda niet aan inderdaad. 2e dag dat ze in de kooi was had ze toch al geneukt met brian?
Weet ik, maar het was wel de bedoeling. Dat Brian ging dominoën met Mike was een foutje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nee die is niet gevierd toen hadden ze ruzie
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:34 schreef fredfik het volgende:
jaloers amanda?????????
Geen relatie, alleen scharrels denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:32 schreef avonne het volgende:
Ricardo "Ik heb nooit een relatie gehad met een jongen"Hij was toch homo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |