abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64018130
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verbaasd me wel dat die pedo hem niet gewoon peert. Maar dat durft hij natuurlijk niet met Meester Peter naast hem.
Hij kan waarschijnlijk niet zo snel rennen, met zijn grote lichaam en tas vol speeltjes...
  zondag 14 december 2008 @ 22:50:55 #202
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018136
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin .
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_64018150
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
wat een held ons Peter uit de bosjes
Ja dat was echt mooi. Dat hij zo half gebukt in die bosjes stond met een camera man zonder licht en dan komt hij zo uit de bosjes zetten.
gr gr
pi_64018169
Waarom staat er een skelettenfoto linksonder naast die 'expert'

Hebben ze die bij de Expo gekocht als opvulling ofzo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 22:53:04 #205
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64018223
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja dat was echt mooi. Dat hij zo half gebukt in die bosjes stond met een camera man zonder licht en dan komt hij zo uit de bosjes zetten.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 14 december 2008 @ 22:53:21 #206
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64018234
NOu dat zou mooi wezen....MAAR NIET HEUS NU krijgen we weer een PVDA verhaal van alles controleren ed. Daar gaat onze privacy
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64018263
Die politicus digibeet gaat effe de verantwoordelijkheid afschuiven op de internet providers.

Wel goed dat Peter zegt dat je de KPN toch ook niet zomaar verantwoordelijk kan stellen.
٩๏̯͡๏)۶
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 22:54:11 #208
80791 crew  Paul
pi_64018272
Maar die vragen aan die man zijn zinloos
Zulke mensen zijn psychisch niet in orde en heeft dit soort praat geen zin
Gewoon onder behandeling nemen klaar
Jammer genoeg moet er altijd eerst wat gebeuren voordat dit ontdekte wordt bij zulke mensen
pi_64018287
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
pi_64018291
Juist Peter, je moet die kerels aanpakken. Geen gezeur over providers en beschermings programma's

Die politicus "Een soort popup met code"
٩๏̯͡๏)۶
pi_64018301
Geloof je toch niet.. Een pop-up: he we hebben uw code
Hij weet niet eens wat een ip is e.d.
pi_64018303
Maar peter heeft wel een punt als ie zegt dat het echt heelveel voor komt.

log maar eens in bij een willekeurige chatbox als 13 jarig jongetje, je hebt zo een haffel peddo's aan je poepert hangen.
pi_64018305
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Die politicus digibeet gaat effe de verantwoordelijkheid afschuiven op de internet providers.

Wel goed dat Peter zegt dat je de KPN toch ook niet zomaar verantwoordelijk kan stellen.
Ja dat was idd wel een goede opmerking van Peter.
gr gr
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 22:55:50 #214
80791 crew  Paul
pi_64018312
Zou die jongen nog geld hebben gekregen om deze actie in touw te zetten voor peters miljoenenprogramma ?
pi_64018320
" want voor je het weet komen wij uit de struiken. "

gr gr
pi_64018323
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:

Ja dat is echt een kutmongool. "als je niets te verbergen hebt'-instelling. Sommige gasten doen alles voor een beetje macht een extra stem.
pi_64018343
"voor je het weet komen wij uit de struiken".

lijkt me ook wel een stunt om ooit zoiets met een paar maten op te zetten, dat hun peter bellen en zeggen dat ik weet ik wat wil gaan doen. Flink meespelen en dan die confrontatie vet pwnd.
pi_64018354
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:

log maar eens in bij een willekeurige chatbox als 13 jarig jongetje, je hebt zo een haffel peddo's aan je poepert hangen.
Binnenkort verschijnt er denk ik verplicht eerst een popup met een code

"Bent u zelf niet minderjarig? type dan nu uw pedo code in"
٩๏̯͡๏)۶
pi_64018355
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
peter neemt altijd een hele set kleerkasten mee en bewaking(met wapens) en die staan in no time naast hem als hij een mes trekt.

aan alle slechte scenario`s is gedacht.
pi_64018357
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou die jongen nog geld hebben gekregen om deze actie in touw te zetten voor peters miljoenenprogramma ?
wat denk je dat zo een bijstandsmoedertje per maand binnen krijgt......tuurlijk hebben ze voor geld zo meegewerkt...
pi_64018358
quote:
Nee: beltegoed.
pi_64018368
quote:
hij kreeg een buttplug!!!!!11MWAUAHAHAHAHAHAHAH!111!!!11111ROFL-DE-POFL!11!1@@22EINZZWEIPOLIZEI11@1!!
HI-LA-RISCH
VEEG-ME-OP-WANT-IK-KAN-NIET-MEEEEEEEEEEEERRRRR!1111!@2@@3@2!111 11@@2
gr gr
pi_64018406
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef gieliskut het volgende:

[..]

peter neemt altijd een hele set kleerkasten mee en bewaking(met wapens) en die staan in no time naast hem als hij een mes trekt.

aan alle slechte scenario`s is gedacht.
Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.

(en dat 'met wapens' is helemaal onzin trouwens, Peter staat niet boven de wet ofzo... of zelfs maar gelijk daaraan)
pi_64018408
Jochie: Wat is dat een butplug?
Peter: Vraag maar even of hij hem voor de webcam kan houden
Peter: LOL
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 14 december 2008 @ 23:00:26 #225
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018440
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
" want voor je het weet komen wij uit de struiken. "

En nou zitten vast alle pedo's in hun broek te schijten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_64018465
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

ik denk dat je beter de politie kunt treffen dan peterr
pi_64018484
quote:

[..]

Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 14 december 2008 @ 23:02:34 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018500
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
LOL
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 23:02:55 #229
80791 crew  Paul
pi_64018514
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet, ik denk dat ze zelfs doorgaan als ze de kans hebben dat hun lul er wordt afgehakt
Denk dat het gewoon een psychische aandoening is, een verslaving waar ze altijd kinderen willen blijven opzoeken, die man in het programma was toch ook al eerder bestraft?
pi_64018526
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
  zondag 14 december 2008 @ 23:05:11 #231
182728 honda1990
pi_64018589
Ik heb voor deze uitzending gezocht naar dat filmpje over Gonda op dumpert.nl stond er niet meer op. Zou dat zijn omdat Peter r. volgende week een uitzending over maakt?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64018619
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
٩๏̯͡๏)۶
pi_64018648
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef santax het volgende:

[..]

Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.

(en dat 'met wapens' is helemaal onzin trouwens, Peter staat niet boven de wet ofzo... of zelfs maar gelijk daaraan)
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.

het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.

en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
pi_64018687
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.

" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
gr gr
pi_64018690
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:

[..]

wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve maatregelen.

het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat niet Droom maar lekker verder.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 23:10:29 #236
80791 crew  Paul
pi_64018764
quote:

[..]

wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.

en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
pi_64018770
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef santax het volgende:

[..]

Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat niet Droom maar lekker verder.
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
  zondag 14 december 2008 @ 23:10:37 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018771
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.

" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
Da's goeie tv!
pi_64018781
quote:

[..]

Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
pi_64018805
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
ik twijfel toch ernstig aan de legaliteit van het pistool wat hij(hij heeft hem met een brutel vastzitten) en zijn kleerkasten hebben.
  zondag 14 december 2008 @ 23:12:40 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018826
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_64018832
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef gieliskut het volgende:

[..]

wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?

Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt. Fantast.
pi_64018870
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.

en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.

daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
pi_64018911
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:

[..]

Nou, dat linkje?

Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt. Fantast.
hij heeft het zelf gezegd op tv, en ja ik ben crimineel genoeg om verweerd te worden met een bezoekje.

jaloers
pi_64018931
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef gieliskut het volgende:

[..]

hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.

en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.

daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.

Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.

Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
pi_64018965
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:

[..]

Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.

Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.

je bent vast dronken ofzo gast.

jezelf vergelijken met peter r
pi_64019001
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:

[..]

Nou, dat linkje?

niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
gr gr
pi_64019025
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
Whehe, dat is dan ook wel weer zo
pi_64019054
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel

ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64019196
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel

ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
Je hebt daar wel gelijk in waarschijnlijk, die motivatie. Maar toch, ik zou mijn kind niet met een aansteker naar een gaslek sturen om aan te tonen dat het gevaarlijk is voor het kind

Dat gaat me dan toch echt een stap te ver. Zelfs als de brandweer erbij is om het verkoolde lichaampje meteen te doven Ik zou dat dus gewoon niet toestaan. Neemt niet weg dat ik bij deze aflevering denk, goh Peter heeft eindelijk weer eens een echte crimineel te pakken zonder zichzelf te verrijken. Dat is lang geleden. En dat die gozer op de cam toegeeft sex te hebben gehad met een 13-jarige, zal justitie goed van pas komen.
pi_64019209
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:

[..]

achter je pc durf je wel, in het echt ben je niks en ren je weg.

kunnen we dan nooit ons zelf zijn op internet
pi_64019274
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef gieliskut het volgende:

[..]

kunnen we dan nooit ons zelf zijn op internet
Als je dat zo kan zeggen dan heeft die pedo wel een heel makkelijk excuus
gr gr
pi_64019285
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef santax het volgende:
En dat die gozer op de cam toegeeft sex te hebben gehad met een 13-jarige, zal justitie goed van pas komen.
daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...

ik ben echt benieuwd naar de straf die deze gast gaat krijgen, hopelijk een hoge daar hij meerdere slachtoffers heeft gemaakt en al eerder veroordeeld was!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64019383
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...

ik ben echt benieuwd naar de straf die deze gast gaat krijgen, hopelijk een hoge daar hij meerdere slachtoffers heeft gemaakt en al eerder veroordeeld was!
Nou dat msn gesprek gaat nog lastig worden, je weet niet of hij het was, behalve met dat filmpje, maar iedereen die weet wat splitcam is of een virtual driver doet kan dat met een gegronde twijfel aanvallen. Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar, hoewel de prakijk wijst dat het vaak mildere straffen zijn. Wat ook zal meespelen is dat hij al aan de schandpaal is genageld, en daardoor al voor een stuk 'gestraft' is... Raar maar waar. Maar ik denk dat de officier en de rechter deze aflevering ook wel zullen/hebben gezien. En dat zijn ook mensen. En die zullen ook wel weten dat ze deze gast geen taakstraf kunnen geven. Achja, we zullen wel zien. T'is goed dat ie voorlopig in elk geval achter de tralies zit.
pi_64020387
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:33 schreef santax het volgende:
Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar
4-8 jaar

100 uur taakstraf bij kinderopvang van 4-8 jaar zul je bedoelen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64022588
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
pi_64024299
Wat een uitzending weer
pi_64036935
quote:
Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
ehhh verklaar je nader?

de feiten spreken voor zich het is een pedo die in herhaling zal blijven vallen (hij is al eerder veroordeeld) en heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. en er lopen 3 aangiftes tegen hem...

wat is exact jouw reden dat hij wel weer de straat op mag
pi_64037167
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef rednajt het volgende:

[..]

wat denk je dat zo een bijstandsmoedertje per maand binnen krijgt......tuurlijk hebben ze voor geld zo meegewerkt...
Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?
pi_64037307
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?
dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.
  maandag 15 december 2008 @ 21:08:35 #262
182728 honda1990
pi_64040897
quote:
Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Heb je de uitzending überhaubt gezien? Weet je dat het hier om een pedoseksueel gaat die al eerder een jongentje van 14 heeft geneukt. Waar zit je verstand? Zo'n man moeten ze levenslang geven (mijn rechtsGEVOEL) Hij zegt notabene zelf dat hij zich niet in de hand heeft! Wat is teveel aan 4 weken op het politiebureau zitten omdat je het al eerder met een 14jarige hebt gedaan en je datzelfde van plan bent. Ik ben benieuwd.
  maandag 15 december 2008 @ 21:09:50 #263
182728 honda1990
pi_64040940
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.
Ja....en?
pi_64041999
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ehhh verklaar je nader?

de feiten spreken voor zich het is een pedo die in herhaling zal blijven vallen (hij is al eerder veroordeeld) en heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. en er lopen 3 aangiftes tegen hem...

wat is exact jouw reden dat hij wel weer de straat op mag
Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
pi_64043301
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
Je hebt gezien dat deze man, uit zichzelf, toegaf een 13 jarige jongen te hebben geneukt? Die inmiddels ook aangifte heeft gedaan.
Dat hij aktief sex zocht met een 12-jarige jongen? Dat deze man zelf zei: zich niet in de hand te hebben?

Nee laat maar lekker zitten in afwachting van zijn proces en TBS.
pi_64046579
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?
pi_64047199
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?
We hebben een deal, dan leg ik het uit aan de moeder van zo'n jongen.
  Donald Duck held dinsdag 16 december 2008 @ 00:49:34 #268
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64047304
Het klonk toch wel boeiend allemaal, dus ik heb deze aflevering maar even van usenet gedownload.
Puik stukje ontmaskering van die Peter. Echt mooi hoe hij ineens uit de bosjes sprong en tekeer ging tegen die knakker. Net Chris 'Why don't you take a seat' Hansen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64103046
weet iemand meer over de dader? zit hij nog vast? wanneer komt het voor? wat is de verwachte dan wel geeiste straf ? enz enz
pi_64126428
De Vries houdt zich voorlopig even bezig met z'n vriendje van der Eem
pi_64138158
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het klonk toch wel boeiend allemaal, dus ik heb deze aflevering maar even van usenet gedownload.
Puik stukje ontmaskering van die Peter. Echt mooi hoe hij ineens uit de bosjes sprong en tekeer ging tegen die knakker. Net Chris 'Why don't you take a seat' Hansen
Chris Hansen is ook geweldig inderdaad.
pi_64225480
LOL net in de uitzending, die Reinier had alles tot in de puntjes in scene gezet om iemand anders voor zijn zelf gepleegde moord te laten opdraaien, maar 1 ding was ie vergeten: degene die hij wou laten opdraaien was al dood op het moment van de moord.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 december 2008 @ 22:47:16 #273
80791 crew  Paul
pi_64225540
pi_64225686
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Greetings het volgende:
LOL net in de uitzending, die Reinier had alles tot in de puntjes in scene gezet om iemand anders voor zijn zelf gepleegde moord te laten opdraaien, maar 1 ding was ie vergeten: degene die hij wou laten opdraaien was al dood op het moment van de moord.
Geniaal
pi_64226353
En hij had uit zichzelf een deel betaald: het geld is opgehaald door twee mensen.
  zondag 21 december 2008 @ 23:19:09 #276
182728 honda1990
pi_64227087
Geweldige uitzending
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 december 2008 @ 23:29:21 #277
862 Arcee
Look closer
pi_64227520
Goeie uitzending.

Wel vreemd dat mensen die anoniem willen blijven zo duidelijk in beeld komen. Zoals die tipgever die bij die K. thuis was. Lijkt me nogal duidelijk dat K. dat dan herkent.:')

Wel gaaf hoe ze dat brachten, trouwens. De tipgever kon niks loskrijgen, maar K. had wel een handeltje in illegale TomToms en ja, dan moet je natuurlijk ook wel iets met een moord te maken hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_64229341
Bedankt voor de 2500 euro Reinier!
  maandag 22 december 2008 @ 00:17:41 #279
182728 honda1990
pi_64229547
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Greetings het volgende:
Bedankt voor de 2500 euro Reinier!
Dat dacht ik dus ook Ik zou alleen toch niet verklaringen gaan ondertekenen enzo, zou me toch wat te ver gaan, je weet nooit wat ze er mee zouden kunnen enzo.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:50:36 #280
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64293702
Peter is als virus op mijn PC!
zeg maar bloodhound

Nu nog een virusscanner op mijn TV en we kunnen weer verder!
pi_64297506
Die advocaat had ook een goed verhaal
pi_64307295
Wat een low life lafbek die Reinier, geef het dan 's gewoon toe.
En ook nog die gruwelijke foto's op zak hebben, als trofee.
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:34:05 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64307393
Kan ik die uitzending van zondag ergens terugzien?
pi_64308280
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Ixnay het volgende:
Kan ik die uitzending van zondag ergens terugzien?
Nope komt niet (meer) op sbs6-gemist te staan.
Maandagmiddag werd het wel herhaald.

Was trouwens 1 vd betere uitzendingen afgelopen zondag.. Vond de rest van het seizoen vrij matig.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64315553
Kijk even op usenet.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:37:08 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573029
quote:
In 2009 zullen er aanslagen worden gepleegd op Peter R. de Vries en Geert Wilders. Althans, als we Peter van der Hurk mogen geloven, de winaar van 'Het Zesde Zintuig'. Zondag was de paranormaal begaafde Hagenaar te gast bij Life & Cooking, waar hij diverse voorspellingen deed.

"Er komen wat kleine aanslagen in Nederland", zei hij. "Waar? Wist ik het maar, want dan ga ik daar niet naartoe. Ik verwacht wel dat Peter R. de Vries en Geert Wilders een aanslag kunnen verwachten. Maar laten we hopen dat ik het mis heb." Daarnaast voorspelde Van der Hurk dat de kredietcrisis nog dieper gaat. Ook een tsunami is volgens hem niet uitgesloten.
'In 2009 aanslagen op Wilders en Peter R.'
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:39:11 #287
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573044
quote:
Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64573060
Sorry hoor, maar kunnen we die 'paragnosten' niet vervolgen voor hun demoniserende uitspraken in de media?
Echt schandalig dat er weer zo'n 'paragnost' in Life & Cooking zegt dat er 'mogelijk' een aanslag op Peter komt in 2009, gewoon keihard aanpakken die labiele mensen die zichzelf 'paragnost' noemen, stelletje oplichters...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:47:22 #289
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573096
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry hoor, maar kunnen we die paragnosten niet vervolgen voor hun demoniserende uitspraken in de media?
Echt schandalig dat er weer zo'n labiele paragnost in Life & Cooking zegt dat er mogelijk een aanslag op Peter komt in 2009, afschieten die labiele mensen die zich 'paragnost' noemen, stelletje oplichters...
Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:48:47 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573101
Dacht dat Irene na die Robert wel zou oppassen met zulke dingen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64573144
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:01:28 #292
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573171
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...
True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomst
pi_64573223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:01 schreef Twerk het volgende:

[..]

True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomst
Tja, alles voor de kijkcijfers hè
Ik vond dit gewoon laag van De Telegraaf, een oud-medewerker indirect demoniseren door een bericht te plaatsen van een labiel oplichtertje die zichzelf 'paragnost' noemt...
pi_64573458
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:

[..]

Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.

Ik hoop niet dat die paragnost gelijk krijgt.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:58:09 #295
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573481
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:53 schreef Regina7 het volgende:

[..]

Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.

Ik hoop niet dat die paragnost gelijk krijgt.
Bedankt voor jouw zinnige bijdrage. Steek maar eens kaarsje op voor Peter ok?
pi_64591621
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Tja, alles voor de kijkcijfers hè
Ik vond dit gewoon laag van De Telegraaf, een oud-medewerker indirect demoniseren door een bericht te plaatsen van een labiel oplichtertje die zichzelf 'paragnost' noemt...
Het is nieuws. Het stond ook op Nu.nl en ook vast op de frontpage van Fok.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:42:51 #297
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64714744
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:39 schreef Twerk het volgende:

[..]

Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.

nog één pagina en dan is tenminste deze topic weer gesloten

voor hoe lang dat dan ook mogen duren

maandag 26 januari 2009 @ 23:40:35 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65440826
Heeft die pipo toch weer wat gewonnen.
pi_65459158
Ja..een paar klappen voor z'n kop..van die Brown
pi_65584365
Steve Brown filmpje ...stevig aan de tand voelen...vervolgens komt hij Peter tegen en begint hij te slaan.

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')