Hij kan waarschijnlijk niet zo snel rennen, met zijn grote lichaam en tas vol speeltjes...quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Het verbaasd me wel dat die pedo hem niet gewoon peert. Maar dat durft hij natuurlijk niet met Meester Peter naast hem.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin.
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
Ja dat was echt mooi. Dat hij zo half gebukt in die bosjes stond met een camera man zonder licht en dan komt hij zo uit de bosjes zetten.quote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
wat een held ons Peter uit de bosjes
quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat was echt mooi. Dat hij zo half gebukt in die bosjes stond met een camera man zonder licht en dan komt hij zo uit de bosjes zetten.
Ja dat was idd wel een goede opmerking van Peter.quote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Die politicus digibeet gaat effe de verantwoordelijkheid afschuiven op de internet providers.
Wel goed dat Peter zegt dat je de KPN toch ook niet zomaar verantwoordelijk kan stellen.
Ja dat is echt een kutmongool. "als je niets te verbergen hebt'-instelling. Sommige gasten doen alles voor een beetje macht een extra stem.quote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Die politicus digibeet gaat effe de verantwoordelijkheid afschuiven op de internet providers.
Wel goed dat Peter zegt dat je de KPN toch ook niet zomaar verantwoordelijk kan stellen.
Binnenkort verschijnt er denk ik verplicht eerst een popup met een codequote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef koemleit het volgende:
log maar eens in bij een willekeurige chatbox als 13 jarig jongetje, je hebt zo een haffel peddo's aan je poepert hangen.
peter neemt altijd een hele set kleerkasten mee en bewaking(met wapens) en die staan in no time naast hem als hij een mes trekt.quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
wat denk je dat zo een bijstandsmoedertje per maand binnen krijgt......tuurlijk hebben ze voor geld zo meegewerkt...quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou die jongen nog geld hebben gekregen om deze actie in touw te zetten voor peters miljoenenprogramma ?
Nee: beltegoed.quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou die jongen nog geld hebben gekregen om deze actie in touw te zetten voor peters miljoenenprogramma ?
hij kreeg een buttplug!!!!!11MWAUAHAHAHAHAHAHAH!111!!!11111ROFL-DE-POFL!11!1@@22EINZZWEIPOLIZEI11@1!!quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef gieliskut het volgende:
[..]
peter neemt altijd een hele set kleerkasten mee en bewaking(met wapens) en die staan in no time naast hem als hij een mes trekt.
aan alle slechte scenario`s is gedacht.
En nou zitten vast alle pedo's in hun broek te schijten.quote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
" want voor je het weet komen wij uit de struiken. "
ik denk dat je beter de politie kunt treffen dan peterrquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En nou zitten vast alle pedo's in hun broek te schijten.![]()
Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
Nee natuurlijk niet, ik denk dat ze zelfs doorgaan als ze de kans hebben dat hun lul er wordt afgehaktquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef santax het volgende:
[..]
Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.
(en dat 'met wapens' is helemaal onzin trouwens, Peter staat niet boven de wet ofzo... of zelfs maar gelijk daaraan)
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve maatregelen.
het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doenquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.
het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef santax het volgende:
[..]
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat nietDroom maar lekker verder.
Da's goeie tv!quote:Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.
" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.
en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
ik twijfel toch ernstig aan de legaliteit van het pistool wat hij(hij heeft hem met een brutel vastzitten) en zijn kleerkasten hebben.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
hij heeft het zelf gezegd op tv, en ja ik ben crimineel genoeg om verweerd te worden met een bezoekje.quote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:
[..]
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?
Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt.Fantast.
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.
en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.
daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
je bent vast dronken ofzo gast.quote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:
[..]
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.
Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.
Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peterquote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:
[..]
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?
Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt.Fantast.
Whehe, dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij welquote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
Je hebt daar wel gelijk in waarschijnlijk, die motivatie. Maar toch, ik zou mijn kind niet met een aansteker naar een gaslek sturen om aan te tonen dat het gevaarlijk is voor het kindquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel![]()
ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
achter je pc durf je wel, in het echt ben je niks en ren je weg.quote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:
[..]
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.
Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.
Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
Als je dat zo kan zeggen dan heeft die pedo wel een heel makkelijk excuusquote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef gieliskut het volgende:
[..]
kunnen we dan nooit ons zelf zijn op internet
daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...quote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef santax het volgende:
En dat die gozer op de cam toegeeft sex te hebben gehad met een 13-jarige, zal justitie goed van pas komen.
Nou dat msn gesprek gaat nog lastig worden, je weet niet of hij het was, behalve met dat filmpje, maar iedereen die weet wat splitcam is of een virtual driver doet kan dat met een gegronde twijfel aanvallen. Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar, hoewel de prakijk wijst dat het vaak mildere straffen zijn. Wat ook zal meespelen is dat hij al aan de schandpaal is genageld, en daardoor al voor een stuk 'gestraft' is... Raar maar waar. Maar ik denk dat de officier en de rechter deze aflevering ook wel zullen/hebben gezien. En dat zijn ook mensen. En die zullen ook wel weten dat ze deze gast geen taakstraf kunnen geven. Achja, we zullen wel zien. T'is goed dat ie voorlopig in elk geval achter de tralies zit.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...
ik ben echt benieuwd naar de straf die deze gast gaat krijgen, hopelijk een hoge daar hij meerdere slachtoffers heeft gemaakt en al eerder veroordeeld was!
4-8 jaarquote:Op zondag 14 december 2008 23:33 schreef santax het volgende:
Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar
ehhh verklaar je nader?quote:Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?quote:Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat denk je dat zo een bijstandsmoedertje per maand binnen krijgt......tuurlijk hebben ze voor geld zo meegewerkt...
dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.quote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?
Heb je de uitzending überhaubt gezien? Weet je dat het hier om een pedoseksueel gaat die al eerder een jongentje van 14 heeft geneukt. Waar zit je verstand? Zo'n man moeten ze levenslang geven (mijn rechtsGEVOEL) Hij zegt notabene zelf dat hij zich niet in de hand heeft! Wat is teveel aan 4 weken op het politiebureau zitten omdat je het al eerder met een 14jarige hebt gedaan en je datzelfde van plan bent. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
Ja....en?quote:Op maandag 15 december 2008 18:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.
Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.quote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh verklaar je nader?![]()
de feiten spreken voor zich het is een pedo die in herhaling zal blijven vallen (hij is al eerder veroordeeld) en heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. en er lopen 3 aangiftes tegen hem...
wat is exact jouw reden dat hij wel weer de straat op mag
Je hebt gezien dat deze man, uit zichzelf, toegaf een 13 jarige jongen te hebben geneukt? Die inmiddels ook aangifte heeft gedaan.quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
We hebben een deal, dan leg ik het uit aan de moeder van zo'n jongen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?
Chris Hansen is ook geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het klonk toch wel boeiend allemaal, dus ik heb deze aflevering maar even van usenet gedownload.
Puik stukje ontmaskering van die Peter. Echt mooi hoe hij ineens uit de bosjes sprong en tekeer ging tegen die knakker. Net Chris 'Why don't you take a seat' Hansen
Geniaalquote:Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Greetings het volgende:
LOL net in de uitzending, die Reinier had alles tot in de puntjes in scene gezet om iemand anders voor zijn zelf gepleegde moord te laten opdraaien, maar 1 ding was ie vergeten: degene die hij wou laten opdraaien was al dood op het moment van de moord.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik dus ookquote:
Nope komt niet (meer) op sbs6-gemist te staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Ixnay het volgende:
Kan ik die uitzending van zondag ergens terugzien?
'In 2009 aanslagen op Wilders en Peter R.'quote:In 2009 zullen er aanslagen worden gepleegd op Peter R. de Vries en Geert Wilders. Althans, als we Peter van der Hurk mogen geloven, de winaar van 'Het Zesde Zintuig'. Zondag was de paranormaal begaafde Hagenaar te gast bij Life & Cooking, waar hij diverse voorspellingen deed.
"Er komen wat kleine aanslagen in Nederland", zei hij. "Waar? Wist ik het maar, want dan ga ik daar niet naartoe. Ik verwacht wel dat Peter R. de Vries en Geert Wilders een aanslag kunnen verwachten. Maar laten we hopen dat ik het mis heb." Daarnaast voorspelde Van der Hurk dat de kredietcrisis nog dieper gaat. Ook een tsunami is volgens hem niet uitgesloten.
Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'In 2009 aanslagen op Wilders en Peter R.'
Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry hoor, maar kunnen we die paragnosten niet vervolgen voor hun demoniserende uitspraken in de media?
Echt schandalig dat er weer zo'n labiele paragnost in Life & Cooking zegt dat er mogelijk een aanslag op Peter komt in 2009, afschieten die labiele mensen die zich 'paragnost' noemen, stelletje oplichters...![]()
![]()
Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...
Tja, alles voor de kijkcijfers hèquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:01 schreef Twerk het volgende:
[..]
True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomst
Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
Bedankt voor jouw zinnige bijdrage. Steek maar eens kaarsje op voor Peter ok?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:53 schreef Regina7 het volgende:
[..]
Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.
Ik hoop niet dat die paragnost gelijk krijgt.
Het is nieuws. Het stond ook op Nu.nl en ook vast op de frontpage van Fok.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers hè![]()
Ik vond dit gewoon laag van De Telegraaf, een oud-medewerker indirect demoniseren door een bericht te plaatsen van een labiel oplichtertje die zichzelf 'paragnost' noemt...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |