abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64019209
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:

[..]

Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.

Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.

Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
achter je pc durf je wel, in het echt ben je niks en ren je weg.

kunnen we dan nooit ons zelf zijn op internet
pi_64019274
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef gieliskut het volgende:

[..]

kunnen we dan nooit ons zelf zijn op internet
Als je dat zo kan zeggen dan heeft die pedo wel een heel makkelijk excuus
gr gr
pi_64019285
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef santax het volgende:
En dat die gozer op de cam toegeeft sex te hebben gehad met een 13-jarige, zal justitie goed van pas komen.
daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...

ik ben echt benieuwd naar de straf die deze gast gaat krijgen, hopelijk een hoge daar hij meerdere slachtoffers heeft gemaakt en al eerder veroordeeld was!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64019383
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

daar gaat hij zeer zeker mee voor gaas... hij zei het op MSN en hij gaf het toe voor de camera en die jongen heeft nu ook aangifte gedaan...

ik ben echt benieuwd naar de straf die deze gast gaat krijgen, hopelijk een hoge daar hij meerdere slachtoffers heeft gemaakt en al eerder veroordeeld was!
Nou dat msn gesprek gaat nog lastig worden, je weet niet of hij het was, behalve met dat filmpje, maar iedereen die weet wat splitcam is of een virtual driver doet kan dat met een gegronde twijfel aanvallen. Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar, hoewel de prakijk wijst dat het vaak mildere straffen zijn. Wat ook zal meespelen is dat hij al aan de schandpaal is genageld, en daardoor al voor een stuk 'gestraft' is... Raar maar waar. Maar ik denk dat de officier en de rechter deze aflevering ook wel zullen/hebben gezien. En dat zijn ook mensen. En die zullen ook wel weten dat ze deze gast geen taakstraf kunnen geven. Achja, we zullen wel zien. T'is goed dat ie voorlopig in elk geval achter de tralies zit.
pi_64020387
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:33 schreef santax het volgende:
Maar dat het jochie waarvan hij dat zei, zelf ook aangifte heeft gedaan... dat kost hem zijn kop. Dat is toch 4-8 jaar
4-8 jaar

100 uur taakstraf bij kinderopvang van 4-8 jaar zul je bedoelen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64022588
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
pi_64024299
Wat een uitzending weer
pi_64036935
quote:
Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Verbaast me wel dat die gast nu al 4 weken vastzit. Ik had verwacht dat hij uberhaupt niet eens naar het politiebureau was meegenomen, maar dit vind ik nu ook weer teveel van het goede eerlijk gezegd.
ehhh verklaar je nader?

de feiten spreken voor zich het is een pedo die in herhaling zal blijven vallen (hij is al eerder veroordeeld) en heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. en er lopen 3 aangiftes tegen hem...

wat is exact jouw reden dat hij wel weer de straat op mag
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64037167
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:57 schreef rednajt het volgende:

[..]

wat denk je dat zo een bijstandsmoedertje per maand binnen krijgt......tuurlijk hebben ze voor geld zo meegewerkt...
Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?
pi_64037307
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het feit dat het jongetje fanatiek danst, mooie kleren draagt, een laptop heeft en in een groot huis woont, doet jou vermoeden dat het hier om een bijstandstrekker gaat?
dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.
  maandag 15 december 2008 @ 21:08:35 #262
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64040897
quote:
Op maandag 15 december 2008 03:38 schreef Greetings het volgende:
Heb je de uitzending überhaubt gezien? Weet je dat het hier om een pedoseksueel gaat die al eerder een jongentje van 14 heeft geneukt. Waar zit je verstand? Zo'n man moeten ze levenslang geven (mijn rechtsGEVOEL) Hij zegt notabene zelf dat hij zich niet in de hand heeft! Wat is teveel aan 4 weken op het politiebureau zitten omdat je het al eerder met een 14jarige hebt gedaan en je datzelfde van plan bent. Ik ben benieuwd.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 15 december 2008 @ 21:09:50 #263
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64040940
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

dat doet mij vermoeden dat peter r erg veel betaald voor een goed stuk reportage.
Ja....en?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64041999
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ehhh verklaar je nader?

de feiten spreken voor zich het is een pedo die in herhaling zal blijven vallen (hij is al eerder veroordeeld) en heeft meerdere strafbare feiten gepleegd. en er lopen 3 aangiftes tegen hem...

wat is exact jouw reden dat hij wel weer de straat op mag
Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
pi_64043301
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij wat mij betreft de straat weer op mag. Maar ik heb wel het idee dat hij zich nu de komende tijd, in afwachting van zijn straf, wel koest zal houden. Als ik zie wat voor figuren wel weer de straat op mochten in het verleden in afwachting van hun straf, vind ik dat niet in verhouding staan met deze man.
Je hebt gezien dat deze man, uit zichzelf, toegaf een 13 jarige jongen te hebben geneukt? Die inmiddels ook aangifte heeft gedaan.
Dat hij aktief sex zocht met een 12-jarige jongen? Dat deze man zelf zei: zich niet in de hand te hebben?

Nee laat maar lekker zitten in afwachting van zijn proces en TBS.
pi_64046579
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?
pi_64047199
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ahhh dus omdat pietje vrij mocht in afwachting van zijn proces en als het mis gaat leg jij het dan uit aan het slachtoffer?
We hebben een deal, dan leg ik het uit aan de moeder van zo'n jongen.
  Donald Duck held dinsdag 16 december 2008 @ 00:49:34 #268
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64047304
Het klonk toch wel boeiend allemaal, dus ik heb deze aflevering maar even van usenet gedownload.
Puik stukje ontmaskering van die Peter. Echt mooi hoe hij ineens uit de bosjes sprong en tekeer ging tegen die knakker. Net Chris 'Why don't you take a seat' Hansen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64103046
weet iemand meer over de dader? zit hij nog vast? wanneer komt het voor? wat is de verwachte dan wel geeiste straf ? enz enz
pi_64126428
De Vries houdt zich voorlopig even bezig met z'n vriendje van der Eem
pi_64138158
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het klonk toch wel boeiend allemaal, dus ik heb deze aflevering maar even van usenet gedownload.
Puik stukje ontmaskering van die Peter. Echt mooi hoe hij ineens uit de bosjes sprong en tekeer ging tegen die knakker. Net Chris 'Why don't you take a seat' Hansen
Chris Hansen is ook geweldig inderdaad.
pi_64225480
LOL net in de uitzending, die Reinier had alles tot in de puntjes in scene gezet om iemand anders voor zijn zelf gepleegde moord te laten opdraaien, maar 1 ding was ie vergeten: degene die hij wou laten opdraaien was al dood op het moment van de moord.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 december 2008 @ 22:47:16 #273
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64225540
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64225686
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Greetings het volgende:
LOL net in de uitzending, die Reinier had alles tot in de puntjes in scene gezet om iemand anders voor zijn zelf gepleegde moord te laten opdraaien, maar 1 ding was ie vergeten: degene die hij wou laten opdraaien was al dood op het moment van de moord.
Geniaal
pi_64226353
En hij had uit zichzelf een deel betaald: het geld is opgehaald door twee mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')