abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64018465
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En nou zitten vast alle pedo's in hun broek te schijten.
ik denk dat je beter de politie kunt treffen dan peterr
pi_64018484
quote:

[..]

Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 14 december 2008 @ 23:02:34 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018500
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
LOL
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 23:02:55 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64018514
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet, ik denk dat ze zelfs doorgaan als ze de kans hebben dat hun lul er wordt afgehakt
Denk dat het gewoon een psychische aandoening is, een verslaving waar ze altijd kinderen willen blijven opzoeken, die man in het programma was toch ook al eerder bestraft?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64018526
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
  zondag 14 december 2008 @ 23:05:11 #231
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64018589
Ik heb voor deze uitzending gezocht naar dat filmpje over Gonda op dumpert.nl stond er niet meer op. Zou dat zijn omdat Peter r. volgende week een uitzending over maakt?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64018619
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
٩๏̯͡๏)۶
pi_64018648
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef santax het volgende:

[..]

Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.

(en dat 'met wapens' is helemaal onzin trouwens, Peter staat niet boven de wet ofzo... of zelfs maar gelijk daaraan)
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.

het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.

en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
pi_64018687
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.

" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
gr gr
pi_64018690
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:

[..]

wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve maatregelen.

het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat niet Droom maar lekker verder.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 14 december 2008 @ 23:10:29 #236
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64018764
quote:

[..]

wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.

en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64018770
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef santax het volgende:

[..]

Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat niet Droom maar lekker verder.
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
  zondag 14 december 2008 @ 23:10:37 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018771
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.

" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
Da's goeie tv!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_64018781
quote:

[..]

Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
pi_64018805
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
ik twijfel toch ernstig aan de legaliteit van het pistool wat hij(hij heeft hem met een brutel vastzitten) en zijn kleerkasten hebben.
  zondag 14 december 2008 @ 23:12:40 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64018826
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_64018832
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef gieliskut het volgende:

[..]

wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?

Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt. Fantast.
pi_64018870
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.

en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.

daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
pi_64018911
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:

[..]

Nou, dat linkje?

Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt. Fantast.
hij heeft het zelf gezegd op tv, en ja ik ben crimineel genoeg om verweerd te worden met een bezoekje.

jaloers
pi_64018931
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef gieliskut het volgende:

[..]

hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.

en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.

daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.

Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.

Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
pi_64018965
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:

[..]

Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.

Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.

Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
je bent vast dronken ofzo gast.

jezelf vergelijken met peter r
pi_64019001
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:

[..]

Nou, dat linkje?

niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
gr gr
pi_64019025
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
Whehe, dat is dan ook wel weer zo
pi_64019054
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel

ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_64019196
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel

ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
Je hebt daar wel gelijk in waarschijnlijk, die motivatie. Maar toch, ik zou mijn kind niet met een aansteker naar een gaslek sturen om aan te tonen dat het gevaarlijk is voor het kind

Dat gaat me dan toch echt een stap te ver. Zelfs als de brandweer erbij is om het verkoolde lichaampje meteen te doven Ik zou dat dus gewoon niet toestaan. Neemt niet weg dat ik bij deze aflevering denk, goh Peter heeft eindelijk weer eens een echte crimineel te pakken zonder zichzelf te verrijken. Dat is lang geleden. En dat die gozer op de cam toegeeft sex te hebben gehad met een 13-jarige, zal justitie goed van pas komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')