ik denk dat je beter de politie kunt treffen dan peterrquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En nou zitten vast alle pedo's in hun broek te schijten.![]()
Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonenquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ze nog niet zindelijk zijn en nog bij hun ouders wonen
Nee natuurlijk niet, ik denk dat ze zelfs doorgaan als ze de kans hebben dat hun lul er wordt afgehaktquote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Laat hem nou eens verder gaan en die buttplug in de reet van dat jochie stouwen. Dan kun je hem meteen afvoeren. Zo blijf je 'ik was niks van plan' horen.
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef santax het volgende:
[..]
Gast, iedereen die ooit een vechtsport heeft gedaan weet dat je sneller bent met het neersteken van iemand dan dat iemand 10 meter moet rennen om het te voorkomen. Dikke onzin wat je zegt en het kind was gewoon in accuut gevaar. Het is niet gebeurd.. dat is goed... Maar als die gast dat voor ogen had, had peter het live kunnen filmen en zich daarna voor de rechter verantwoorden waarom hij een kind uberhaubt toestond onder zijn gezag in die situatie te verkeren.
(en dat 'met wapens' is helemaal onzin trouwens, Peter staat niet boven de wet ofzo... of zelfs maar gelijk daaraan)
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan had Peterr verkleed moeten gaan als dat jochie van 12
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat nietquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve maatregelen.
het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doenquote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.
het is algemeen bekend dat peter en zijn crew een wapen op zak hebben bij dit soort confrontatie`s dat heeft hij ook zelf toegegeven.
en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef santax het volgende:
[..]
Sprookjes verkondig je. En als het zo is moeten ze hem snel van de straat afhalen. En zijn crew. Maareh, laat maar zien dat linkje waarin ie dat zegt... Oh, wacht, dat heeft ie nooit gezegt en zo een linkje bestaat nietDroom maar lekker verder.
Da's goeie tv!quote:Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wheheh dan zie je Meester Peter zo met een buttplug in zijn reet, doet hij zijn masker af.
" Waar ben jij nu helemaal mee bezig?"
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wees er maar zeker van dat hij iemand in de bosjes klaar had liggen die de man kon afschieten in geval van nood, peter noemt zich wel misdaadjournalist maar neemt geen halve (illegale) maatregelen.
en ik kan het weten, ik heb hem een keer ongewenst in me huis gehad, compleet met camera, kleerkasten en de overige mannen die hij meeneemt.
ik twijfel toch ernstig aan de legaliteit van het pistool wat hij(hij heeft hem met een brutel vastzitten) en zijn kleerkasten hebben.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus ? lijkt me logisch dat Peter voorzorgsmaatregelen neemt, dus ook extra beveiliging in de omgeving. Het zou dom zijn om dat niet te doen
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef gieliskut het volgende:
[..]
wacht maar totdat hij voor je neus zet, dan kan je het zelf aanschouwen.
hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.quote:Op zondag 14 december 2008 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat dan gezegd? Ik heb het nooit gehoord namelijk.
hij heeft het zelf gezegd op tv, en ja ik ben crimineel genoeg om verweerd te worden met een bezoekje.quote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:
[..]
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?
Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt.Fantast.
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
hij kreeg de vraag of hij zich beschermde met een wapen als hij op zo iemand af stapten.
en daar antwoord hij op: indien wij dat nodig vinden, heb ik een wapen bij me.
daarnaast is peter ook gewoon lid van een schietvereniging.
je bent vast dronken ofzo gast.quote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef santax het volgende:
[..]
Wijsneus ik ben ook erkend sportschutter jaren geweest. Toch had ik geen wapen op zak. Weet je waarom? Omdat ik lid was van een schietvereniging en de gevolgen kende.
Je hebt je vast gelult met een zwaar overdreven leugen en vertoond nu de krampachtige trekjes van een drenkeling die nog 1 keer wanhopig poogt boven water te komen om lucht te happen en in zijn blinde paniek daarbij helaas dat laatste stukje hout wat ie nog vast had los heeft gelaten.
Kortom: je liegt. Je verzint. Ga weg.
niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peterquote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef santax het volgende:
[..]
Het was toch algemeen bekend? En hij heeft dat toch zelf gezegt?
Nou, dat linkje?
Lay off the drugs dude, zo kan ik je toch niet serieus nemen. En dan nog... stel nou dat hij inderdaad een wapen bij zich had. Wie is sneller? Ik met een mes en een jongen tussen de vuurlinie of een gast met een pistool in een bosje op tenminste 10 meter, waarschijnlijker 70 meter... Wie is accurater? Je praat gewoon onzin. En peter over je vloer ... Het zal wel. Meer tijd verdoe ik niet aan je tot ik dat linkje zie waarin Peter dat zegt.Fantast.
Whehe, dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
niet zomaar een gast h`e in die bosjes, we hebben het hier wel over meester peter
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij welquote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef santax het volgende:
sorry, maar die moeder had haar zoontje nooit mogen blotenstellen aan de gevaren hiervan. Dan bedoel ik niet het internet, maar wel het (ook al zat ze erbij) gewoon laten chatten met deze man en erger nog... het daadwerkelijk laten afspreken met deze man. Peter kan veel beloven, maar als die gast een mes bij zich had en dat strotje had doorgesneden dan was peter op die 100 meter afstand echt wel te laat geweest.
Je hebt daar wel gelijk in waarschijnlijk, die motivatie. Maar toch, ik zou mijn kind niet met een aansteker naar een gaslek sturen om aan te tonen dat het gevaarlijk is voor het kindquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat de drijfveer voor die moeder was dat die viezerik zo wel achter de tralies kon verdwijnen. team van peter is echt niet gek hoor die houden alles goed in de gaten, tuurlijk als hij een mes had en besloot hem neer te steken was het team te laat maar die kans was wel te verwaarlozen. en iemand met een buttplug neersteken mwoah dat overleeft hij wel![]()
ik vond het erg goed van die moeder en hoop dat die viezerik lang na mag denken in de bak. al vrees ik dat de straf weer te laag zal uitpakken, gelukkig zal hij in de bak geen tekort aan liefde en aandacht krijgen. ze zijn gek op pedos daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |