En nog fout ook.quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HVJ ! ! wanneer gaat Peter het ontcijferen !
quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HVJ ! ! wanneer gaat Peter het ontcijferen !
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha zo droog dat commentaar
"hvj is msn-taal voor hou van jou"![]()
Wel apart dat die pedo ook voetbal icoontjes in z'n nickname heeft net als Joran.
Hij is het lokaasquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Michellee het volgende:
Goed dat hij de pedo oppakt....
..maar ik snap niet dat die moeder zo hierin meegaat....(want wat ik begrijp heeft ze Peter pas later in het verhaal ingeroepen) waarom je 12jarige zoon hierin meeslepen als het niet hoeft???
quote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef santax het volgende:
[..]
En nog fout ook.
Ik gebruik het altijd in de context:
'was leuk gisteren schatje'
'hvj'
oftewel, hepatitus voor jou
Mijn moeder gaat mij en haar ook een keer opgevenquote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Michellee het volgende:
Lekker mediageile moeder heb je dan...
Ja lachen, maar niet zo mooi alsquote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha zo droog dat commentaar
"hvj is msn-taal voor hou van jou"![]()
Wat een rollenspelquote:Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef Michellee het volgende:
Die stem van Danilo in dat MSN gesprek...![]()
Nou inderdaad.... Ik hoef dit allemaal niet te horenquote:Op zondag 14 december 2008 22:21 schreef koemleit het volgende:
waarom moet al deze ranzigheid op tv zeg.
ik heb wel al in de gaten dat er een pedo is die zeks wil met die danilo... zonder al die details.
Stel je niet aan zulke gesprekken heb je ook wel eens op msnquote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb weg gezapt, willen jullie het AUB posten als de ranzigheid stopt of als Peter de pedo gaat confronteren met zijn daden?
Bedankt
Juridisch gezeik, als iemand veroordeelt is en het staat op internet kan dat gezeik op leveren.quote:
ja met jou gister nog, maar mijn pa zit nu naast me.quote:Op zondag 14 december 2008 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stel je niet aan zulke gesprekken heb je ook wel eens op msn
Hey Danilo, zoon van me, je moet nu zeggen dat het je wel lekker lijkt om een plug in je anus te doen!quote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Michellee het volgende:
Nog steeds...waarom doet die moeder dit?? Waarom msnt ze met zo'n ranzige gast???
quote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey Danilo, zoon van me, je moet nu zeggen dat het je wel lekker lijkt om een plug in je anus te doen!
IDDquote:Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef koemleit het volgende:
HAHAHA die 2 flikkerende d's zo breezah
En al dat gepraat over die plug...quote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer gaat Peter die gast nou confronteren?
Het duurt nu veel te lang,
Kan je weten als je wel eens naar Peter R. kijktquote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer gaat Peter die gast nou confronteren?
Het duurt nu veel te lang,
zal dan eerst nog wel reclame komen en dan daarnaquote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan je weten als je wel eens naar Peter R. kijkt
quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Peter tegen dat jochie:
"type er maar effe een LOL bij"
quote:Op zondag 14 december 2008 22:37 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ook leuk voor een 12 jarige jongen, in een kamer zitten met Peter R. en allemaal foto's van dode mensen...
Dat jochie : wat betekent dat Meneerquote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Peter tegen dat jochie:
"type er maar effe een LOL bij"
Peter had gewoon zelf achter die chat moeten gaan zitten, dat was lachen geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 22:37 schreef muay-toy het volgende:
Wat een gore pedo zeg bah, wat heb ik daar een hekel aan. Trouwens vind ik het wel vreemd dat zowel die moeder van Danilo als Peter de Vries Danilo laten chatten en zelfs bellen met die pedo over sexuele dingen terwijl dat joch 12 is. Er had ook gewoon iemand anders achter die msn kunnen gaan zitten.
Dat is de stylo van sbs , doen ze ook bij wegmisbruikersquote:Op zondag 14 december 2008 22:39 schreef koemleit het volgende:
ik vind het altijd zo jammer dat die koppen geblurd zijn, vind ik toch niet fijn kijken.
ROFLLOLZquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat jochie : wat betekent dat Meneer
Peter: Lol nou dat weet ik wel: laffing out loud haha
Jochie : LOLZ
Peter : LOLLERCOASTER
Idd.quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Peter had gewoon zelf achter die chat moeten gaan zitten, dat was lachen geweest.
Allemaal lol en hvj gesprekken
Die Peter is helemaal into de msn
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jochie : LOLZ
Peter : LOLLERCOASTER
of de schlemielquote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef rednajt het volgende:
stoer ventje hoor hahahahahaha is de held van de school morgen
RESPECTquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dit is een echte lol voor mijquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin.
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin.
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
LOL ik type bijna hetzelfdequote:Op zondag 14 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het valt me mee dat ie nogsteeds vastzit. Had verwacht dat ie zo weer was vrijgelaten met die laksheid van politie en justitie soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |