Kan je weten als je wel eens naar Peter R. kijktquote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer gaat Peter die gast nou confronteren?
Het duurt nu veel te lang,
zal dan eerst nog wel reclame komen en dan daarnaquote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan je weten als je wel eens naar Peter R. kijkt
quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Peter tegen dat jochie:
"type er maar effe een LOL bij"
quote:Op zondag 14 december 2008 22:37 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ook leuk voor een 12 jarige jongen, in een kamer zitten met Peter R. en allemaal foto's van dode mensen...
Dat jochie : wat betekent dat Meneerquote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Peter tegen dat jochie:
"type er maar effe een LOL bij"
Peter had gewoon zelf achter die chat moeten gaan zitten, dat was lachen geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 22:37 schreef muay-toy het volgende:
Wat een gore pedo zeg bah, wat heb ik daar een hekel aan. Trouwens vind ik het wel vreemd dat zowel die moeder van Danilo als Peter de Vries Danilo laten chatten en zelfs bellen met die pedo over sexuele dingen terwijl dat joch 12 is. Er had ook gewoon iemand anders achter die msn kunnen gaan zitten.
Dat is de stylo van sbs , doen ze ook bij wegmisbruikersquote:Op zondag 14 december 2008 22:39 schreef koemleit het volgende:
ik vind het altijd zo jammer dat die koppen geblurd zijn, vind ik toch niet fijn kijken.
ROFLLOLZquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat jochie : wat betekent dat Meneer
Peter: Lol nou dat weet ik wel: laffing out loud haha
Jochie : LOLZ
Peter : LOLLERCOASTER
Idd.quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Peter had gewoon zelf achter die chat moeten gaan zitten, dat was lachen geweest.
Allemaal lol en hvj gesprekken
Die Peter is helemaal into de msn
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jochie : LOLZ
Peter : LOLLERCOASTER
of de schlemielquote:Op zondag 14 december 2008 22:43 schreef rednajt het volgende:
stoer ventje hoor hahahahahaha is de held van de school morgen
RESPECTquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dit is een echte lol voor mijquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin.
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat is dit nu weer voor onzin.
zo'n kamerlid die amper weet wat LOL betekend gaat ons nu vertellen dat MSN bad is.
LOL ik type bijna hetzelfdequote:Op zondag 14 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het valt me mee dat ie nogsteeds vastzit. Had verwacht dat ie zo weer was vrijgelaten met die laksheid van politie en justitie soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |