abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2008 @ 23:19:09 #276
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64227087
Geweldige uitzending
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 december 2008 @ 23:29:21 #277
862 Arcee
Look closer
pi_64227520
Goeie uitzending.

Wel vreemd dat mensen die anoniem willen blijven zo duidelijk in beeld komen. Zoals die tipgever die bij die K. thuis was. Lijkt me nogal duidelijk dat K. dat dan herkent.:')

Wel gaaf hoe ze dat brachten, trouwens. De tipgever kon niks loskrijgen, maar K. had wel een handeltje in illegale TomToms en ja, dan moet je natuurlijk ook wel iets met een moord te maken hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_64229341
Bedankt voor de 2500 euro Reinier!
  maandag 22 december 2008 @ 00:17:41 #279
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64229547
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Greetings het volgende:
Bedankt voor de 2500 euro Reinier!
Dat dacht ik dus ook Ik zou alleen toch niet verklaringen gaan ondertekenen enzo, zou me toch wat te ver gaan, je weet nooit wat ze er mee zouden kunnen enzo.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:50:36 #280
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64293702
Peter is als virus op mijn PC!
zeg maar bloodhound

Nu nog een virusscanner op mijn TV en we kunnen weer verder!
pi_64297506
Die advocaat had ook een goed verhaal
pi_64307295
Wat een low life lafbek die Reinier, geef het dan 's gewoon toe.
En ook nog die gruwelijke foto's op zak hebben, als trofee.
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:34:05 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64307393
Kan ik die uitzending van zondag ergens terugzien?
pi_64308280
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Ixnay het volgende:
Kan ik die uitzending van zondag ergens terugzien?
Nope komt niet (meer) op sbs6-gemist te staan.
Maandagmiddag werd het wel herhaald.

Was trouwens 1 vd betere uitzendingen afgelopen zondag.. Vond de rest van het seizoen vrij matig.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64315553
Kijk even op usenet.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:37:08 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573029
quote:
In 2009 zullen er aanslagen worden gepleegd op Peter R. de Vries en Geert Wilders. Althans, als we Peter van der Hurk mogen geloven, de winaar van 'Het Zesde Zintuig'. Zondag was de paranormaal begaafde Hagenaar te gast bij Life & Cooking, waar hij diverse voorspellingen deed.

"Er komen wat kleine aanslagen in Nederland", zei hij. "Waar? Wist ik het maar, want dan ga ik daar niet naartoe. Ik verwacht wel dat Peter R. de Vries en Geert Wilders een aanslag kunnen verwachten. Maar laten we hopen dat ik het mis heb." Daarnaast voorspelde Van der Hurk dat de kredietcrisis nog dieper gaat. Ook een tsunami is volgens hem niet uitgesloten.
'In 2009 aanslagen op Wilders en Peter R.'
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:39:11 #287
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573044
quote:
Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64573060
Sorry hoor, maar kunnen we die 'paragnosten' niet vervolgen voor hun demoniserende uitspraken in de media?
Echt schandalig dat er weer zo'n 'paragnost' in Life & Cooking zegt dat er 'mogelijk' een aanslag op Peter komt in 2009, gewoon keihard aanpakken die labiele mensen die zichzelf 'paragnost' noemen, stelletje oplichters...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:47:22 #289
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573096
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry hoor, maar kunnen we die paragnosten niet vervolgen voor hun demoniserende uitspraken in de media?
Echt schandalig dat er weer zo'n labiele paragnost in Life & Cooking zegt dat er mogelijk een aanslag op Peter komt in 2009, afschieten die labiele mensen die zich 'paragnost' noemen, stelletje oplichters...
Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:48:47 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64573101
Dacht dat Irene na die Robert wel zou oppassen met zulke dingen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64573144
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het probleem is dat die aandachtsgeile sneue mensen of roepen wat scoort bij het grote publiek of iets pretenderen te voorzien waarvan jij en ik ook wel weten dat er een kansje van is. In beide gevallen is het lulkoek, waar niemand wat mee opschiet. Mensen als Carlo en Irene zijn dan precies wat ze nodig hebben.. Mensen die verder geen enkele verantwoordelijkheid dragen, maar er alleen maar zitten om in een oude jongens krentenbrood setting samen met de gasten wat open deuren in te trappen.
Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:01:28 #292
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573171
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat De Telegraaf zo'n demoniserende uitspraak van een labiele fantast zomaar op de voorpagina van de site knalt, indirect werkt De Telegraaf zo ook mee aan het demoniseren van Peter. En dan nog ff voor Steve Brown; ze houden je in de gaten hoor, ouwe cokesnuivert...
True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomst
pi_64573223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:01 schreef Twerk het volgende:

[..]

True, maar daar zitten dat soort "kranten" niet mee.. Net zoals Carlo&Îrene.. als het maar scoort bij het grote publiek. Overigens denk ik niet dat Peter de Vries nog wat van Steve Brown heeft te vrezen in de toekomst
Tja, alles voor de kijkcijfers hè
Ik vond dit gewoon laag van De Telegraaf, een oud-medewerker indirect demoniseren door een bericht te plaatsen van een labiel oplichtertje die zichzelf 'paragnost' noemt...
pi_64573458
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:

[..]

Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.

Ik hoop niet dat die paragnost gelijk krijgt.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:58:09 #295
237059 Twerk
The Spurs
pi_64573481
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:53 schreef Regina7 het volgende:

[..]

Oude jongens krentenbrood vind ik zo'n achterlijke uitdrukking maar goed kan jij niks aan doen.

Ik hoop niet dat die paragnost gelijk krijgt.
Bedankt voor jouw zinnige bijdrage. Steek maar eens kaarsje op voor Peter ok?
pi_64591621
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Tja, alles voor de kijkcijfers hè
Ik vond dit gewoon laag van De Telegraaf, een oud-medewerker indirect demoniseren door een bericht te plaatsen van een labiel oplichtertje die zichzelf 'paragnost' noemt...
Het is nieuws. Het stond ook op Nu.nl en ook vast op de frontpage van Fok.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:42:51 #297
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64714744
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:39 schreef Twerk het volgende:

[..]

Te triest voor woorden dat zulke mensen een podium krijgen om dergelijke lulkoek te verkondigen.

nog één pagina en dan is tenminste deze topic weer gesloten

voor hoe lang dat dan ook mogen duren

maandag 26 januari 2009 @ 23:40:35 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65440826
Heeft die pipo toch weer wat gewonnen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65459158
Ja..een paar klappen voor z'n kop..van die Brown
pi_65584365
Steve Brown filmpje ...stevig aan de tand voelen...vervolgens komt hij Peter tegen en begint hij te slaan.

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')