Wats de leeftijd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Beide katten negeren me. Tyler is chagrijnig en moet niets hebben van voer, z'n zusje of mij, Djinn is zich overal en nergens aan het verstoppen en loopt af en toe vrolijk langs met zo'n 'je krijgt me toch niet
'-kop.
Tis me wat.
Negen maanden. Djinn is gisteren gesteriliseerd, dus heeft d'r pijnstillertjes nodig. Tyler is de laatste 2 dagen ontzettend aan het mokken. We dachten dat er iets flink mis met 'm was, omdat hij zelfs z'n snoepjes niet at, maar vandaag issie iets levendiger en wast zichzelf en drinkt gewoon, dus gewoon een chagrijnige bui ofzo.quote:
Tyler was van de wap omdat z'n zussie weg was, is heel normaalquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negen maanden. Djinn is gisteren gesteriliseerd, dus heeft d'r pijnstillertjes nodig. Tyler is de laatste 2 dagen ontzettend aan het mokken. We dachten dat er iets flink mis met 'm was, omdat hij zelfs z'n snoepjes niet at, maar vandaag issie iets levendiger en wast zichzelf en drinkt gewoon, dus gewoon een chagrijnige bui ofzo.
Ja, die ga ik morgenochtend proberen. Als ik dat nu nog doe vergeeft de kat het me echt nooit meer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:19 schreef conleche het volgende:
Hadden jullie nu mijn laatste post van het vorige topic geleen? Want dat helpt echt hoor!
Da lieffiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:20 schreef Greys het volgende:
Ja dat heb ik idd ook gehoord Co! Dan moeten ze wel slikken!
(Wat klinkt dat fout)
Als je ze in hun nekvel pakt worden ze sowieso meestal rustig volgens mij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef conleche het volgende:
Daar ben ik weer en een beetje tipsy ook nog! Nou ja valt wel mee, maar wel een paar glazen wijn gedronken...... was wel gezellig! 't Koekiebeest was erg blij toen ik weer terugkwam!
Clumsy: Je moet op je knieen gaan zitten met de kat d'r tussengeklemd. Dan pak je met 1 hand het nekvel en met de andere hand duw je het pilletje naar binnen en dan DIRECT over het keeltje wrijven, daar krijgen ze nl. een slikreflex van. Zelfs met mijn wilde krabkatten lukt dat!!
Zelfs met DIE techniek lukte het mij niet. Hellekattenquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
Ow ja, die quote ik nog even:
[..]
Als je ze in hun nekvel pakt worden ze sowieso meestal rustig volgens mij.
Dan ben je te lief. Bij mij kunnen ze echt geen kant meer op. Knieen goed aanklemmen, stevig vast in de nek en zorgen dat het wrijven in een splitsecond gebeurd, anders hebben ze het alweer uitgespuugd. De krengen....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zelfs met DIE techniek lukte het mij niet. Hellekatten
Dan ken je mijn Zoë nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan ben je te lief. Bij mij kunnen ze echt geen kant meer op. Knieen goed aanklemmen, stevig vast in de nek en zorgen dat het wrijven in een splitsecond gebeurd, anders hebben ze het alweer uitgespuugd. De krengen....
Zoë is nog wel zo'n lieflijke naam!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je mijn Zoë niet
Bij de andere twee werkt dat prima. Bij de teef niet. Die moet ik de pil letterlijk in haar slokdarm persen met mijn vingers
Ze is tweedehandsquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Zoë is nog wel zo'n lieflijke naam!
Hik.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:38 schreef Greys het volgende:
Die pillen trekken allemaal nieuwe bezoekers van de SC!
*borrels uitdeelt*
SQ proost met een Grolschjequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hik........niet voor conleche...die heeft al iets teveel op
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
Ik zit aan de koffie, moet nog rijden straks
Moet je ver rijden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
Ik zit aan de koffie, moet nog rijden straks
Om half vijf m'n pa naar het vliegveld brengen.quote:
Oh ik ken dat! Ik val weleens op de bank in slaap en als ik dan wakker word, dan ben ik nog te moe om naar bed te verhuizen en blijf ik maar liggen..quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Moet je ver rijden?
Ik zit in een kamer tegenover mijn slaapkamer en ik ben gewoon te lui om de computer uit te zetten en naar mijn bed te gaan![]()
Dus ik blijf jullie hier gewoon vervelen tot ik mezelf zover heb dat ik de oversteek ga maken
Kom hier anders helpen met de kat, terwijl ik m'n schoolwerk doequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vroeg opstaan is niet m'n sterkste kant![]()
Nee, dan kan je soms inderdaad beter gewoon opblijven, wakker worden na te weinig slaap is ook beroerd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vroeg opstaan is niet m'n sterkste kant![]()
Ja, precies dat jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ik ken dat! Ik val weleens op de bank in slaap en als ik dan wakker word, dan ben ik nog te moe om naar bed te verhuizen en blijf ik maar liggen..
Allemaal beestjes, allemaal beestjes, SQ ziet allemaal beestjes...........quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ofnee, nu is ze gewoon weer aan het vreten
3 katten for heavens 'sake!quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Allemaal beestjes, allemaal beestjes, SQ ziet allemaal beestjes...........
Nee, om 9 uur hoop ik te slapen. Ben geen 20 meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef Greys het volgende:
En duik je dan na het wegbrengen wel je bed in? Of trek je het dan gewoon de hele dag en avond daarna nog?
Zal ik de mijne meenemen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom hier anders helpen met de kat, terwijl ik m'n schoolwerk doe.
Pixelquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, om 9 uur hoop ik te slapen. Ben geen 20 meer![]()
[..]
Zal ik de mijne meenemen?
Leuk filmpje!quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
ja![]()
nou ja, niet ik, die badgast van hierboven
Al gedaanquote:
mwoah, als het slechts een pielemuis is dan maakt dat niet zo veel uit. Laat ik mijn bril af en dan zie ik dat muisje toch niet echt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al gedaanIk had even pauze. Ik kan MM er moeilijk in zn blote pielemuis bij opzetten
Verslag is zo goed als klaar, foto's moeten er nog ff bij in.
Ja, weet ik veelquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:49 schreef Nonneke het volgende:
Waarom staat MM naakt met de hond onder de douche ?hij kan toch gewoon een korte broek aandoen ?
Hé mijn verhaal was positief!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:![]()
Met verbazing alle horror-poes-pil-voer-verhalen gelezen..Nok, hoe is dat bij Chip?
Ik heb Chip nog nooit een pil hoeven geven.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:![]()
Met verbazing alle horror-poes-pil-voer-verhalen gelezen..Nok, hoe is dat bij Chip?
Zou het bij haar ook niet wagen om haar in een houtgreep te nemen en het pilletje in haar keel te gooien. Ik denk dat ze dan echt een tijger is en dat je eruit komt te zien als een emokid na een intense knuffel met een scheermesje.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hé mijn verhaal was positief!
Al lijkt chip me niet de makkelijkste ook om eerlijk te zijn.
nah ja... ze is ook wel knuffelhongerig, meestal.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:54 schreef Morretje het volgende:
Hmz, das waar... Vreetbeertje.. Das volgens mij ook de enige reden waarom ze daarstraks, toen we thuis waren, de gang ingerend kwam toen ik de voordeur opendeed..![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef Morretje het volgende:
mwoa, ze wil hier wel meer blikvoer dan ze krijgt.. dus wie weet..
Hadden wel vrijdag voor we weggingen overal snoepjes verstopt..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef Morretje het volgende:
mwoa, ze wil hier wel meer blikvoer dan ze krijgt.. dus wie weet..
Hadden wel vrijdag voor we weggingen overal snoepjes verstopt..
Zal ik de thee klaar zetten dan maar?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet morgen naar Den Haag, heb er zoooo'n zin aan![]()
Doe maar een flinke borrelquote:Op zondag 6 april 2008 09:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zal ik de thee klaar zetten dan maar?
Dan heb ik wodka of bier in de aanbiedingquote:Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar een flinke borrel![]()
We gaan 12 uur pas weg gelukkig.
Dus lekker uitgerust nu?quote:
Doe maar Wodka, dat werkt wat snellerquote:Op zondag 6 april 2008 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan heb ik wodka of bier in de aanbieding
Uitslapen maakt vooral slomer.quote:Op zondag 6 april 2008 10:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus lekker uitgerust nu?
Hoe gaat het met de poezenbeesten, Nok?
Whehe, klinkt gezelligquote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitslapen maakt vooral slomer.
Ben dus nog steeds niet gedouched en aangekleed. Ga ik zo maar eens doen.
De poezebeesten zijn vooral heel erg actief momenteel en toen ik op bed lag. Voelde wel vaagjes ergens dat ze druk bezig waren om mij als trampoline te gebruiken en tikkertje speelden over mij heen op de slaapkamer.
Mudhle is op dit moment haar skills als WuppieMaster aan het trainen.
Dat willen mijn freggels ook maar de buurvrouw heeft een laken aan de waslijn hangen dat tot halverwege mijn balkondeuren komt en het ontneemt de zon. Het hangt er al sinds gistermorgenquote:Op zondag 6 april 2008 11:07 schreef Morretje het volgende:![]()
Goedemorgen!![]()
Hier ook lekker bijgeslapen.. Chip ligt in de zon
Ze kan hem zelf niet houden omdat ze al een grote hond heeft. Maar ze wil hem ook niet naar het asiel doen. Ze hoopt een beetje op haar broertje, die zou perfect zijn voor het beest. Maar intussen is het hondje alweer helemaal aan haar gehecht, piepen als ze de deur uitgaat en zoquote:Op zondag 6 april 2008 11:42 schreef Morretje het volgende:Oh!!!!! Wat vreselijk zielig zeg!
![]()
Maar goed dat je vriendin daar langsging.. Wie weet hoe lang het beestje daar anders nog had gezeten..![]()
Wat gaat ze nu doen?
quote:Op zondag 6 april 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Mijn beste vriendin heeft een 6 maanden oud puppy gevonden die te vondeling was gelegd!! 2 dagen geleden was ze bij het postkantoor en daar was een puppy buiten vastgebonden die de hele tijd tegen alle mensen opsprong. Ze bleef even staan om met het beestje te spelen. Toen er na 10 minuten nog niemand naar buiten was gekomen om het hondje mee te nemen begon ze zich zorgen te maken en besloot te wachten óf het beestje wel zou worden opgehaald. Na nog 20 minuten is ze met het hondje naar binnengelopen en heeft aan iedereen gevraagd of hij van iemand was. Dat bleek niet het geval. Ze is toen met hem naar een dierenarts gegaan, die het chipje heeft gelezen. Zij het baasje gebeld, dat was een vrouw die zo te horen nogal te diep in het glaasje had gekeken en vertelde dat ze de hond de vorige week had weggegeven omdat ze er niet meer voor kon zorgen. Toen ze later die persoon had bereikt, bleek hij het hondje idd te vondeling hebben gelegd!!
Wat een klotestreek van die mensen he!
Ja dat dacht ik dus ook. Arm beestje.quote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou zelf helemaal geen hond willen, maar als ik zo'n verhaal hoor zou ik haast zeggen: breng maar hier.
Is niet echt realistisch, ik weet.
Fijn! Ik zal het haar vragen, ze is geen Fokker! nl.quote:Op zondag 6 april 2008 12:07 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mocht het niet lukken met het broertje dan kun je ook een apart topic openen als je wilt, zolang er geen geld gevraagd word mag je gewoon een nieuw goed baasje zoeken
Nee hoor, ikquote:Op zondag 6 april 2008 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er staat sowieso pas één verslag online. Is iedereen nou zo langzaam of verzaakt Litso hier?
Je moet mijn reactie ook niet te serieus nemen hoor Senes. Mods hebben ook een leven.quote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik![]()
Ik had hem al klaar gezet, ik ben alleen niet zo handig met die foto's als Lits.
Ik ga hem zo online gooien dan kan Litso hem nog wel aanpassen als het nodig is![]()
Oh en doen jullie ook mee?
Zonnebloemwedstrijd 2008
Natuurlijk, wat je zelf wilt, je kunt ook een bloemen/planten op balkon topic maken als je dat leuker vindquote:Op zondag 6 april 2008 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm Senes, kan ik in het bloemen en planten in eigen tuin topic ook vragen wat geschikte planten zijn voor op het balkon? Een balkon is geen tuin maar ik zie geen ander topic waar ik de vraag zou kunnen stellen.
En eenvoor het verslag van Herman, Fleur en Sisqo.
Is goed, ik ben benieuwdquote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik maak het verslag van Bink in een iets andere opzet... maar dat zien jullie straks wel
* senesta rent naar profiel Litsoquote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, als jullie nog een verjaardagscadeau voor jullie mannelijke mod weten, is het handig om het *nu* te zeggen, want ik ga cadeaus shoppen.
Misschien ook wel, maar ik heb te weinig kennis van planten om het te proberenquote:Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kunnen zonnebloemen niet op een balkon?
Ja hoor, als de kern nog op te meten is kun je gewoon mee doenquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef Nonneke het volgende:
Toevallig hadden we het er gister nog over dat we weer zonnebloemen in de tuin wouden zetten dit jaar voor de vogeltjes.
Mag je nogsteeds meedoen als de harten al zijn opgegeten Senes ?
En die ga je roosteren aan het spit of zo?quote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn schoonouders op visite...
Een heel net cijferquote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiiii![]()
Verjaardag overleefd, man, wat een drama.
Er waren te veel mensen in dat kleine huis en de achterdeur bleef open, dus ik ben koud tot op het bot.
Nu dus net weer thuis en zometeen komt een vriend van ons die ook blijft slapen![]()
Maarrrr...klasgenootje belde; de cijfers waren bekend.... een 7.5!!!
Neuj, niet echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Goedzo Ing! Van het overleven èn van je examen!
Al vraag ik me af of je er zelf wel helemaal tevreden mee was?
Alleen is dat ook een hels karwij. Hij vindt het bepaald niet leuk als ik aan zijn poepert zit. Heb al eerder geprobeerd om stukken weg te knippen. Ik kan het wel met een tondeuse doen, maar ik vrees dat at nog erger is door het geluid.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef Greys het volgende:Ing, ik ken je al een beetje
Maar wees er maar heul tevreden mee hoor, het is keurig èn achter de rug!
Nok, lijkt me een goed plan om dat te doen. Ik knip bij Bink ook altijd de kontkrullen af
Dat hebben we dus al geprobeerd, maar EW is ietsje minder beslist dan ik. En ik laat EW niet met de schaar aan Merlijns achterkant zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Dan zou EW hem tussen zijn benen moeten klemzetten en hem in zijn nekvel pakken (zoals het pillengebeuren) en dat jij dan aan de achterkant de plukken snel wegknipt!
Ja weet ik maar dan kan iedereen dankzij die link al mn honderden saaie hondenfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef Greys het volgende:![]()
Die foto's allebei!
![]()
Oh-oh, in Photobucket kan je ook je video uploaden!Moet je eerst op video klikken boven het uploadbalkje waar je normaal bladert naar je foto zeg maar.
Psies, dat kan op de een of andere manier alleen als ik mn filmpjes uit mn foto-emmer link, dus dat doen we maar nie meer. Niet dat er iets in staat dat niet gezien mag worden, maar tis zo genant, al die saaie filmpjesquote:Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik dus ook weleens gehad... dat ik eenlink gaf waarna iemand dus mijn hele album door kon bladeren. Was niet zo heel erg handig
quote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Dat denk ik ook Nok!
Misschien moeten we onze maten even doorgeven aan oh-oh
En ze ziet de hamsters niet als prooidiertjes?quote:Op maandag 7 april 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
En nog belangrijker ze is ook nog eens heel lief!
Slaap lekker allemaal
En dan gaan die mensen die dara werken allemaal heel wijs en slim doen en zo om indruk te maken op de stagiairequote:Op maandag 7 april 2008 07:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Ik moet een dagje stage lopen
Ja idd! Ik had er nog nooit van gehoord, maar 't was echt een leuk ding. Toen Koekie even tegen 'm gromde, omdat ze wel iets te enthousiast met Koekie omging (die een stuk kleiner is!). Keek ze echt zo verbaasd en probeerde het te begrijpen. Echt, volgens mij is ze wel 100x slimmer dan Koekie. (dat is ook niet heel moeilijk of zoquote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef nokwanda het volgende:
@Q dan moet je bij Hara/QB zijn.
@Conleche, dat zijn leuke honden
Het zijn echte jachthondjes, met superveel energie, bepaald geen hond voor 3 hoog achter!:quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef Morretje het volgende:
Jeej, wat mooi!![]()
Zijn idd mooie honden zeg! Dat zijn toch honden die je kunt laten werken? Je weet wel wat ik bedoel, toch?
ze doet ze niks, heb dichte kooien, af en toe zit ze daar bovenop te kijken maar ze kan er toch niet bij, tralie is met gaas verder dicht gemaaktquote:Op maandag 7 april 2008 08:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze ziet de hamsters niet als prooidiertjes?
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Q. die eerste zal niks zijn op linnen hoor, dr zit een zonnevlek voor in beeld, hijs overbelicht en al die huizen en zo op de achtergrond das ook nie echt mooi.
Die tweede is al veel leuker, alhoewel ik me zelf wel zou gaan storen aan oogprutjes en kwijl bij de bek en zo, maar ik ben een zeikerd in die dingen.
Deze zijn niet voor op linnen hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Q. die eerste zal niks zijn op linnen hoor, dr zit een zonnevlek voor in beeld, hijs overbelicht en al die huizen en zo op de achtergrond das ook nie echt mooi.
Die tweede is al veel leuker, alhoewel ik me zelf wel zou gaan storen aan oogprutjes en kwijl bij de bek en zo, maar ik ben een zeikerd in die dingen.
Ik blijf dat doen bij Baloe. Ik haal het weg, en 10 min later zit het er weerquote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...
Hier ook hoor!!quote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...
Haai Dizzyquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed??
Maagklachten weer verdwenen?
Mwah ik zou het eerder vergelijken met ongesteldheid. Plassen heb je controle over namelijk. /einde smerige praatquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai Dizzy![]()
![]()
![]()
Ja die zijn weg al heb ik zaterdag de hele dag in bed gelegen![]()
Van boven en onder kwam het eruit![]()
Ik weet nu hoe dames zich voelen als ze plassen
Ibis hotels zijn toch niet verkeerd dacht ik?quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ik zou het eerder vergelijken met ongesteldheid. Plassen heb je controle over namelijk. /einde smerige praat
Fijn dat je weer beter bent![]()
Ik heb vandaag een Ibis hotel geboekt met bad, voor nauwelijks meer dan de prijs van een Formule1 hotel wat ik normaal altijd boek maar waar je alleen douches en toilet op de gang hebt. Ik heb er 3 dagen voor over internet gesnuffeld maar ben tevreden
Nee precies, heul wat beter dan een F1 hotel en dat voor ongeveer dezelfde prijs. Internet dealsquote:Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ibis hotels zijn toch niet verkeerd dacht ik?
Mag ik mee?
In Amersfoort mogen wel honden in de Dierentuin, zo raar heb ik dat altijd gevondenquote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Hoi darrrrrrrlings!
Oh-oh, mogen honden mee de dierentuin in dan?
Dizzy, goed gesnuffeld met het hotel!
Nee ik wist ook niet wat ik zagquote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Frutsel, vertel?
Nonneke, dat is zeker gek dat honden in de dierentuin mogen!
Heb ik echt nog nooit eerder gehoord
quote:Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
Nou... iemand wees me net op een sbsfilmpje met iteejer en brechtje erin...
weet ik veel dat dat pa en dochter is
* Frutsel is nu een domme nepfokker![]()
Kan mij dat allemaal boeien zeg![]()
Hmm...dat klinkt nog best wel positiefquote:Op maandag 7 april 2008 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon een oldbie FOK!noob![]()
Maar wel lief hoor
quote:Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooooooooooooh maar dat wist ik ook niet fruts. Brechtje is toch de dochter van Yvonne? Allemaal inteelt hieroh!
Je zit wel lekker op die kast he?quote:Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat klinkt nog best wel positiefEen oldbiefokker met een leven
Had je het filmpje nou gezien?quote:Op maandag 7 april 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat wist ik wel ja.. maar leuk hoorWeer wat geleerd... ook al vroeg ik er niet om
Goh, had wel verwacht dat jij me beter kendequote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zit wel lekker op die kast he?![]()
![]()
Ik luister gewoon naar FOK!radio, zo blijf je op de hoogte van alle fokfeitjes en roddels![]()
[FOK!radio is terug] Sorryvoordefilm.nl een succes?
Zonder gluit gezienquote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je het filmpje nou gezien?
Wel super dat ze dat paard gekocht hebben![]()
En Iteejer is leuk
*spam*quote:Op maandag 7 april 2008 20:24 schreef senesta het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
http://www.hartvannederla(...)j_paarden_werkt_goed
Waarom?!quote:Op maandag 7 april 2008 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*spam*
Ik vond je lichtblauwe kleurtje mooier
Je hoort nu bij hetquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom?!![]()
Ik vind het wel een prima kleurtje hoor
Wat fok je dan?quote:
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
Nou... iemand wees me net op een sbsfilmpje met iteejer en brechtje erin...
weet ik veel dat dat pa en dochter is
* Frutsel is nu een domme nepfokker![]()
Kan mij dat allemaal boeien zeg![]()
Tijd voor tubguy-picsquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai Dizzy![]()
![]()
![]()
Ja die zijn weg al heb ik zaterdag de hele dag in bed gelegen![]()
Van boven en onder kwam het eruit![]()
Ik weet nu hoe dames zich voelen als ze plassen
Zie Fruts!.....zie....quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?
fokradioquote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zit wel lekker op die kast he?![]()
![]()
Ik luister gewoon naar FOK!radio, zo blijf je op de hoogte van alle fokfeitjes en roddels![]()
[FOK!radio is terug] Sorryvoordefilm.nl een succes?
quote:
Ziequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?
quote:
Troost je, Niet weten dat brechtje bij iteejer hoort is lang niet zo erg als naar fokradioquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat had ik niet achter je gezocht.
Maar nou ga ik een uitdaging niet gauw uit de weg, dus geef me je adres maar
quote:Op maandag 7 april 2008 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troost je, Niet weten dat brechtje bij iteejer hoort is lang niet zo erg als naar fokradioluisteren
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ach ja... zoveel mensen zouden zoveel niet achter me zoeken![]()
Mijn adres? Hmm... wie weet![]()
[..]![]()
![]()
* Frutsel ff hitlijst checktquote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, fokradio is wel zo kansloos
Ik heb zojuist Mika - happy ending ontdekt
Het is dan ook al een oudje dat nummer.quote:Op maandag 7 april 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel ff hitlijst checkt
Hmm..die staat dan al weer 17 weken in de Fruts top 100
Tis niet zijn eerste single hoorquote:Op maandag 7 april 2008 21:21 schreef Qwea het volgende:
Nah, ik loop qua muziek altijd achter. Komt omdat ik weiger top 40 en tmf muziek te luisteren. Dom breezah gedoe
Ik ben nu maar de rest van Mika aant downloaden
Tja, tis bij mij een uit de hand gelopen hobby, alhoewel lang niet meer zo erg als vroegerquote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb jaaaaaaaaren de hitlijsten niet gevolgd. Laten we zeggen vanaf dat ik de middelbare school af kwam en dat is inmiddels zo'n 7 jaar geleden. Toen ging ik in 2006 werken en daar staat de radio de hele dag aan. Ik ben opeens weer op de hoogte van alle hits.
Weet ook meteen wel weer waarom ik niet meer luisterde, elk uur komen dezelfde nummers voorbij
TMF heb ik niet eens meer geprogrammeerd op mijn tv![]()
Nou, ik heb ook pakweg 7 GB aan muziekquote:Op maandag 7 april 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis niet zijn eerste single hoor![]()
[..]
Tja, tis bij mij een uit de hand gelopen hobby, alhoewel lang niet meer zo erg als vroegerHitlijsten volg ik niet echt specifiek, tis toevallig oppikken op één van de radiozenders of het downloaden van veel muziek die me interessant lijkt en ja, soms kijk ik dan nog wel eens een europese hitlijst in
![]()
Tip --> Amy Macdonald
Leuk, he!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, fokradio is wel zo kansloos
Ik heb zojuist Mika - happy ending ontdekt
Vroeger keek ik altijd tmf. Dat was nog zo rond 98/99. Maar ik ben er gauw vanaf gestapt. The box, MTV of TMF heb ik niet op mn tvquote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb jaaaaaaaaren de hitlijsten niet gevolgd. Laten we zeggen vanaf dat ik de middelbare school af kwam en dat is inmiddels zo'n 7 jaar geleden. Toen ging ik in 2006 werken en daar staat de radio de hele dag aan. Ik ben opeens weer op de hoogte van alle hits.
Weet ook meteen wel weer waarom ik niet meer luisterde, elk uur komen dezelfde nummers voorbij
TMF heb ik niet eens meer geprogrammeerd op mijn tv![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk, he!!
Collega is er helemaal dol op en draaide het laatst in de auto. Werd er wel vrolijk van.
Same here.. alleen ietsie meer dan 7 GBquote:Op maandag 7 april 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook pakweg 7 GB aan muziek
Van phil collins tot hardcore, en van klassiek tot house
De mijnequote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Mijn favorieten van het moment:
Mijn favorieten van het moment ;quote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Mijn favorieten van het moment:
Colby Caillat - Bubbly
Duffy - Mercy
Fastball - Out of my head
ik hoorde hem eergisteren heel toevallig.quote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Adele al weer iets te vaak gehoord, maar het is wel een briljant liedje
Fruts, is er een nieuwe Colby dan?
jepquote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Adele al weer iets te vaak gehoord, maar het is wel een briljant liedje
Fruts, is er een nieuwe Colby dan?
Bell, book and candle staat al jaren niet meer in de top 40 hoorquote:Op maandag 7 april 2008 21:47 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzzz, ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben. Ik luister dus echt nooit top 40 of weet ik veel wat. Sopms gedwongen TMF of MTV vanwege puber, maar dan nog heb ik geen idee wie nou wie is
Juist welquote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai allemaal!
Zal zo ff bijlezen.
We zijn de hele avond bezig geweest met kamer herinrichten en opruimen en vervolgens met een smile van oor tot oor op de bank zitten![]()
Zal zo es kijken of er nog knappe foto's van zijn gemaakt. Wel een sessie met Ingetje als Megamuts op de bank, maar da's niet Fok!waardig
Laat iemand een leuk slaapliedje voor je zingenquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik probeer het![]()
maar slapen zal nog wel ff duren
Tubwanda, wat let je?quote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat iemand een leuk slaapliedje voor je zingen
op de melodie van Mbube (the lion sleeps tonight)quote:
Ahh lekker shitten...in the bathtub...quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de melodie van Mbube (the lion sleeps tonight)
In the bathtub, the bright clean bathtub
the Ruftsel shits toniiiiiiiiight.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de melodie van Mbube (the lion sleeps tonight)
In the bathtub, the bright clean bathtub
the Ruftsel shits toniiiiiiiiight.
Ikke ook uitslapenquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Morretje het volgende:Stom einde van Julia's Tango...
![]()
Nu kruip ik lekker bij Ravage in ons frisse bedje..Morgen lekker uitslapen, hoef morgenmiddag pas te werken..
quote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahh lekker shitten...in the bathtub...
op de melodie van ghostbusters...
who u gonna call.. TUBWANDA!
ruim jij het op schat?![]()
en nu ga ik.. dat ruftsel heb ik trouwens ook patent op hoor
Ik welquote:Op dinsdag 8 april 200800:15 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik waren gister trouwens allebei shocked! We zijn enorme fan van Monkey Business op Animal Planet met Jim en Allison en nu zagen we gister ineens 'In memory of Jim' staan. Blijkt dat die man gewoon vorig jaar al is overleden, heb daar helemaal niets van meegekregen![]()
Of kijken jullie nooit Monkey Business en hebben jullie geen idee waar ik het over heb?
quote:Op dinsdag 8 april 200800:38 schreef Greys het volgende:
Ja we waren gister weer heel mutserig aan het kijken, ik vind Jeremy en die andere brute kerel ook zo lief, ze zien er uit als stoere zeebonken en ondertussen lopen ze met apenbabies te tutten
Het wordt gewoon voortgezet neem ik aan, want ik heb laatst nog op hun site gekeken waar het precies lag omdat we er binnenkort heen willen
Ik wist het wel, maar er is inderdaad niet veel aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:15 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik waren gister trouwens allebei shocked! We zijn enorme fan van Monkey Business op Animal Planet met Jim en Allison en nu zagen we gister ineens 'In memory of Jim' staan. Blijkt dat die man gewoon vorig jaar al is overleden, heb daar helemaal niets van meegekregen![]()
Of kijken jullie nooit Monkey Business en hebben jullie geen idee waar ik het over heb?
ach kind toch, heb jij nog een rugzakje voor school? Zal de school blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:49 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik wist het ook niet!
Mogguh trouwens...zometeen het rugzakje op en dan naar school![]()
Wat zijn Mags?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:05 schreef Nonneke het volgende:
Leuk salontafeltje Ingetje ! (je bank is ofcourse ook leuk, en ook je Mags zijn gespot, kheb die hier in het zwart staan)
Ik wist wel dat Jim overleden was, had het vorig jaar gezien en was net zo geshocked. Life is a bitch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |