Ibis hotels zijn toch niet verkeerd dacht ik?quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ik zou het eerder vergelijken met ongesteldheid. Plassen heb je controle over namelijk. /einde smerige praat
Fijn dat je weer beter bent![]()
Ik heb vandaag een Ibis hotel geboekt met bad, voor nauwelijks meer dan de prijs van een Formule1 hotel wat ik normaal altijd boek maar waar je alleen douches en toilet op de gang hebt. Ik heb er 3 dagen voor over internet gesnuffeld maar ben tevreden
Nee precies, heul wat beter dan een F1 hotel en dat voor ongeveer dezelfde prijs. Internet dealsquote:Op maandag 7 april 2008 19:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ibis hotels zijn toch niet verkeerd dacht ik?
Mag ik mee?
In Amersfoort mogen wel honden in de Dierentuin, zo raar heb ik dat altijd gevondenquote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Hoi darrrrrrrlings!
Oh-oh, mogen honden mee de dierentuin in dan?
Dizzy, goed gesnuffeld met het hotel!
Nee ik wist ook niet wat ik zagquote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
Frutsel, vertel?
Nonneke, dat is zeker gek dat honden in de dierentuin mogen!
Heb ik echt nog nooit eerder gehoord
quote:Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
Nou... iemand wees me net op een sbsfilmpje met iteejer en brechtje erin...
weet ik veel dat dat pa en dochter is
* Frutsel is nu een domme nepfokker![]()
Kan mij dat allemaal boeien zeg![]()
Hmm...dat klinkt nog best wel positiefquote:Op maandag 7 april 2008 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon een oldbie FOK!noob![]()
Maar wel lief hoor
quote:Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooooooooooooh maar dat wist ik ook niet fruts. Brechtje is toch de dochter van Yvonne? Allemaal inteelt hieroh!
Je zit wel lekker op die kast he?quote:Op maandag 7 april 2008 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat klinkt nog best wel positiefEen oldbiefokker met een leven
Had je het filmpje nou gezien?quote:Op maandag 7 april 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat wist ik wel ja.. maar leuk hoorWeer wat geleerd... ook al vroeg ik er niet om
Goh, had wel verwacht dat jij me beter kendequote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zit wel lekker op die kast he?![]()
![]()
Ik luister gewoon naar FOK!radio, zo blijf je op de hoogte van alle fokfeitjes en roddels![]()
[FOK!radio is terug] Sorryvoordefilm.nl een succes?
Zonder gluit gezienquote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je het filmpje nou gezien?
Wel super dat ze dat paard gekocht hebben![]()
En Iteejer is leuk
*spam*quote:Op maandag 7 april 2008 20:24 schreef senesta het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
http://www.hartvannederla(...)j_paarden_werkt_goed
Waarom?!quote:Op maandag 7 april 2008 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*spam*
Ik vond je lichtblauwe kleurtje mooier
Je hoort nu bij hetquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom?!![]()
Ik vind het wel een prima kleurtje hoor
Wat fok je dan?quote:
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
Nou... iemand wees me net op een sbsfilmpje met iteejer en brechtje erin...
weet ik veel dat dat pa en dochter is
* Frutsel is nu een domme nepfokker![]()
Kan mij dat allemaal boeien zeg![]()
Tijd voor tubguy-picsquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai Dizzy![]()
![]()
![]()
Ja die zijn weg al heb ik zaterdag de hele dag in bed gelegen![]()
Van boven en onder kwam het eruit![]()
Ik weet nu hoe dames zich voelen als ze plassen
Zie Fruts!.....zie....quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?
fokradioquote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zit wel lekker op die kast he?![]()
![]()
Ik luister gewoon naar FOK!radio, zo blijf je op de hoogte van alle fokfeitjes en roddels![]()
[FOK!radio is terug] Sorryvoordefilm.nl een succes?
quote:
Ziequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG, onder welke reuze kei heb jij de afgelopen jaren gelegen?
quote:
Troost je, Niet weten dat brechtje bij iteejer hoort is lang niet zo erg als naar fokradioquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat had ik niet achter je gezocht.
Maar nou ga ik een uitdaging niet gauw uit de weg, dus geef me je adres maar
quote:Op maandag 7 april 2008 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troost je, Niet weten dat brechtje bij iteejer hoort is lang niet zo erg als naar fokradioluisteren
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ach ja... zoveel mensen zouden zoveel niet achter me zoeken![]()
Mijn adres? Hmm... wie weet![]()
[..]![]()
![]()
* Frutsel ff hitlijst checktquote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, fokradio is wel zo kansloos
Ik heb zojuist Mika - happy ending ontdekt
Het is dan ook al een oudje dat nummer.quote:Op maandag 7 april 2008 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel ff hitlijst checkt
Hmm..die staat dan al weer 17 weken in de Fruts top 100
Tis niet zijn eerste single hoorquote:Op maandag 7 april 2008 21:21 schreef Qwea het volgende:
Nah, ik loop qua muziek altijd achter. Komt omdat ik weiger top 40 en tmf muziek te luisteren. Dom breezah gedoe
Ik ben nu maar de rest van Mika aant downloaden
Tja, tis bij mij een uit de hand gelopen hobby, alhoewel lang niet meer zo erg als vroegerquote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb jaaaaaaaaren de hitlijsten niet gevolgd. Laten we zeggen vanaf dat ik de middelbare school af kwam en dat is inmiddels zo'n 7 jaar geleden. Toen ging ik in 2006 werken en daar staat de radio de hele dag aan. Ik ben opeens weer op de hoogte van alle hits.
Weet ook meteen wel weer waarom ik niet meer luisterde, elk uur komen dezelfde nummers voorbij
TMF heb ik niet eens meer geprogrammeerd op mijn tv![]()
Nou, ik heb ook pakweg 7 GB aan muziekquote:Op maandag 7 april 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis niet zijn eerste single hoor![]()
[..]
Tja, tis bij mij een uit de hand gelopen hobby, alhoewel lang niet meer zo erg als vroegerHitlijsten volg ik niet echt specifiek, tis toevallig oppikken op één van de radiozenders of het downloaden van veel muziek die me interessant lijkt en ja, soms kijk ik dan nog wel eens een europese hitlijst in
![]()
Tip --> Amy Macdonald
Leuk, he!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, fokradio is wel zo kansloos
Ik heb zojuist Mika - happy ending ontdekt
Vroeger keek ik altijd tmf. Dat was nog zo rond 98/99. Maar ik ben er gauw vanaf gestapt. The box, MTV of TMF heb ik niet op mn tvquote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb jaaaaaaaaren de hitlijsten niet gevolgd. Laten we zeggen vanaf dat ik de middelbare school af kwam en dat is inmiddels zo'n 7 jaar geleden. Toen ging ik in 2006 werken en daar staat de radio de hele dag aan. Ik ben opeens weer op de hoogte van alle hits.
Weet ook meteen wel weer waarom ik niet meer luisterde, elk uur komen dezelfde nummers voorbij
TMF heb ik niet eens meer geprogrammeerd op mijn tv![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuk, he!!
Collega is er helemaal dol op en draaide het laatst in de auto. Werd er wel vrolijk van.
Same here.. alleen ietsie meer dan 7 GBquote:Op maandag 7 april 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook pakweg 7 GB aan muziek
Van phil collins tot hardcore, en van klassiek tot house
De mijnequote:Op maandag 7 april 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Mijn favorieten van het moment:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |