Psies, dat kan op de een of andere manier alleen als ik mn filmpjes uit mn foto-emmer link, dus dat doen we maar nie meer. Niet dat er iets in staat dat niet gezien mag worden, maar tis zo genant, al die saaie filmpjesquote:Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik dus ook weleens gehad... dat ik eenlink gaf waarna iemand dus mijn hele album door kon bladeren. Was niet zo heel erg handig
quote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Dat denk ik ook Nok!
Misschien moeten we onze maten even doorgeven aan oh-oh
En ze ziet de hamsters niet als prooidiertjes?quote:Op maandag 7 april 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
En nog belangrijker ze is ook nog eens heel lief!
Slaap lekker allemaal
En dan gaan die mensen die dara werken allemaal heel wijs en slim doen en zo om indruk te maken op de stagiairequote:Op maandag 7 april 2008 07:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Goodmeurning![]()
Ik moet een dagje stage lopen
Ja idd! Ik had er nog nooit van gehoord, maar 't was echt een leuk ding. Toen Koekie even tegen 'm gromde, omdat ze wel iets te enthousiast met Koekie omging (die een stuk kleiner is!). Keek ze echt zo verbaasd en probeerde het te begrijpen. Echt, volgens mij is ze wel 100x slimmer dan Koekie. (dat is ook niet heel moeilijk of zoquote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef nokwanda het volgende:
@Q dan moet je bij Hara/QB zijn.
@Conleche, dat zijn leuke honden
Het zijn echte jachthondjes, met superveel energie, bepaald geen hond voor 3 hoog achter!:quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef Morretje het volgende:
Jeej, wat mooi!![]()
Zijn idd mooie honden zeg! Dat zijn toch honden die je kunt laten werken? Je weet wel wat ik bedoel, toch?
ze doet ze niks, heb dichte kooien, af en toe zit ze daar bovenop te kijken maar ze kan er toch niet bij, tralie is met gaas verder dicht gemaaktquote:Op maandag 7 april 2008 08:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze ziet de hamsters niet als prooidiertjes?
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Q. die eerste zal niks zijn op linnen hoor, dr zit een zonnevlek voor in beeld, hijs overbelicht en al die huizen en zo op de achtergrond das ook nie echt mooi.
Die tweede is al veel leuker, alhoewel ik me zelf wel zou gaan storen aan oogprutjes en kwijl bij de bek en zo, maar ik ben een zeikerd in die dingen.
Deze zijn niet voor op linnen hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Q. die eerste zal niks zijn op linnen hoor, dr zit een zonnevlek voor in beeld, hijs overbelicht en al die huizen en zo op de achtergrond das ook nie echt mooi.
Die tweede is al veel leuker, alhoewel ik me zelf wel zou gaan storen aan oogprutjes en kwijl bij de bek en zo, maar ik ben een zeikerd in die dingen.
Ik blijf dat doen bij Baloe. Ik haal het weg, en 10 min later zit het er weerquote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...
Hier ook hoor!!quote:Op maandag 7 april 2008 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga jij me nu vertellen dat ik niet de enige gek ben die oogprutjes altijd weg haalt bij mijn freggels en bij de hond die ik af en toe te logeren heb? Ah toe... zeg dat jij dat ook doet...
Haai Dizzyquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed??
Maagklachten weer verdwenen?
Mwah ik zou het eerder vergelijken met ongesteldheid. Plassen heb je controle over namelijk. /einde smerige praatquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai Dizzy![]()
![]()
![]()
Ja die zijn weg al heb ik zaterdag de hele dag in bed gelegen![]()
Van boven en onder kwam het eruit![]()
Ik weet nu hoe dames zich voelen als ze plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |