En die ga je roosteren aan het spit of zo?quote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn schoonouders op visite...
Een heel net cijferquote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiiii![]()
Verjaardag overleefd, man, wat een drama.
Er waren te veel mensen in dat kleine huis en de achterdeur bleef open, dus ik ben koud tot op het bot.
Nu dus net weer thuis en zometeen komt een vriend van ons die ook blijft slapen![]()
Maarrrr...klasgenootje belde; de cijfers waren bekend.... een 7.5!!!
Neuj, niet echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Goedzo Ing! Van het overleven èn van je examen!
Al vraag ik me af of je er zelf wel helemaal tevreden mee was?
Alleen is dat ook een hels karwij. Hij vindt het bepaald niet leuk als ik aan zijn poepert zit. Heb al eerder geprobeerd om stukken weg te knippen. Ik kan het wel met een tondeuse doen, maar ik vrees dat at nog erger is door het geluid.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef Greys het volgende:Ing, ik ken je al een beetje
Maar wees er maar heul tevreden mee hoor, het is keurig èn achter de rug!
Nok, lijkt me een goed plan om dat te doen. Ik knip bij Bink ook altijd de kontkrullen af
Dat hebben we dus al geprobeerd, maar EW is ietsje minder beslist dan ik. En ik laat EW niet met de schaar aan Merlijns achterkant zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Dan zou EW hem tussen zijn benen moeten klemzetten en hem in zijn nekvel pakken (zoals het pillengebeuren) en dat jij dan aan de achterkant de plukken snel wegknipt!
Ja weet ik maar dan kan iedereen dankzij die link al mn honderden saaie hondenfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef Greys het volgende:![]()
Die foto's allebei!
![]()
Oh-oh, in Photobucket kan je ook je video uploaden!Moet je eerst op video klikken boven het uploadbalkje waar je normaal bladert naar je foto zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |