Ze kan hem zelf niet houden omdat ze al een grote hond heeft. Maar ze wil hem ook niet naar het asiel doen. Ze hoopt een beetje op haar broertje, die zou perfect zijn voor het beest. Maar intussen is het hondje alweer helemaal aan haar gehecht, piepen als ze de deur uitgaat en zoquote:Op zondag 6 april 2008 11:42 schreef Morretje het volgende:Oh!!!!! Wat vreselijk zielig zeg!
![]()
Maar goed dat je vriendin daar langsging.. Wie weet hoe lang het beestje daar anders nog had gezeten..![]()
Wat gaat ze nu doen?
quote:Op zondag 6 april 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Mijn beste vriendin heeft een 6 maanden oud puppy gevonden die te vondeling was gelegd!! 2 dagen geleden was ze bij het postkantoor en daar was een puppy buiten vastgebonden die de hele tijd tegen alle mensen opsprong. Ze bleef even staan om met het beestje te spelen. Toen er na 10 minuten nog niemand naar buiten was gekomen om het hondje mee te nemen begon ze zich zorgen te maken en besloot te wachten óf het beestje wel zou worden opgehaald. Na nog 20 minuten is ze met het hondje naar binnengelopen en heeft aan iedereen gevraagd of hij van iemand was. Dat bleek niet het geval. Ze is toen met hem naar een dierenarts gegaan, die het chipje heeft gelezen. Zij het baasje gebeld, dat was een vrouw die zo te horen nogal te diep in het glaasje had gekeken en vertelde dat ze de hond de vorige week had weggegeven omdat ze er niet meer voor kon zorgen. Toen ze later die persoon had bereikt, bleek hij het hondje idd te vondeling hebben gelegd!!
Wat een klotestreek van die mensen he!
Ja dat dacht ik dus ook. Arm beestje.quote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou zelf helemaal geen hond willen, maar als ik zo'n verhaal hoor zou ik haast zeggen: breng maar hier.
Is niet echt realistisch, ik weet.
Fijn! Ik zal het haar vragen, ze is geen Fokker! nl.quote:Op zondag 6 april 2008 12:07 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mocht het niet lukken met het broertje dan kun je ook een apart topic openen als je wilt, zolang er geen geld gevraagd word mag je gewoon een nieuw goed baasje zoeken
Nee hoor, ikquote:Op zondag 6 april 2008 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er staat sowieso pas één verslag online. Is iedereen nou zo langzaam of verzaakt Litso hier?
Je moet mijn reactie ook niet te serieus nemen hoor Senes. Mods hebben ook een leven.quote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik![]()
Ik had hem al klaar gezet, ik ben alleen niet zo handig met die foto's als Lits.
Ik ga hem zo online gooien dan kan Litso hem nog wel aanpassen als het nodig is![]()
Oh en doen jullie ook mee?
Zonnebloemwedstrijd 2008
Natuurlijk, wat je zelf wilt, je kunt ook een bloemen/planten op balkon topic maken als je dat leuker vindquote:Op zondag 6 april 2008 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm Senes, kan ik in het bloemen en planten in eigen tuin topic ook vragen wat geschikte planten zijn voor op het balkon? Een balkon is geen tuin maar ik zie geen ander topic waar ik de vraag zou kunnen stellen.
En eenvoor het verslag van Herman, Fleur en Sisqo.
Is goed, ik ben benieuwdquote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik maak het verslag van Bink in een iets andere opzet... maar dat zien jullie straks wel
* senesta rent naar profiel Litsoquote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, als jullie nog een verjaardagscadeau voor jullie mannelijke mod weten, is het handig om het *nu* te zeggen, want ik ga cadeaus shoppen.
Misschien ook wel, maar ik heb te weinig kennis van planten om het te proberenquote:Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kunnen zonnebloemen niet op een balkon?
Ja hoor, als de kern nog op te meten is kun je gewoon mee doenquote:Op zondag 6 april 2008 17:26 schreef Nonneke het volgende:
Toevallig hadden we het er gister nog over dat we weer zonnebloemen in de tuin wouden zetten dit jaar voor de vogeltjes.
Mag je nogsteeds meedoen als de harten al zijn opgegeten Senes ?
En die ga je roosteren aan het spit of zo?quote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn schoonouders op visite...
Een heel net cijferquote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiiii![]()
Verjaardag overleefd, man, wat een drama.
Er waren te veel mensen in dat kleine huis en de achterdeur bleef open, dus ik ben koud tot op het bot.
Nu dus net weer thuis en zometeen komt een vriend van ons die ook blijft slapen![]()
Maarrrr...klasgenootje belde; de cijfers waren bekend.... een 7.5!!!
Neuj, niet echtquote:Op zondag 6 april 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Goedzo Ing! Van het overleven èn van je examen!
Al vraag ik me af of je er zelf wel helemaal tevreden mee was?
Alleen is dat ook een hels karwij. Hij vindt het bepaald niet leuk als ik aan zijn poepert zit. Heb al eerder geprobeerd om stukken weg te knippen. Ik kan het wel met een tondeuse doen, maar ik vrees dat at nog erger is door het geluid.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef Greys het volgende:Ing, ik ken je al een beetje
Maar wees er maar heul tevreden mee hoor, het is keurig èn achter de rug!
Nok, lijkt me een goed plan om dat te doen. Ik knip bij Bink ook altijd de kontkrullen af
Dat hebben we dus al geprobeerd, maar EW is ietsje minder beslist dan ik. En ik laat EW niet met de schaar aan Merlijns achterkant zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Dan zou EW hem tussen zijn benen moeten klemzetten en hem in zijn nekvel pakken (zoals het pillengebeuren) en dat jij dan aan de achterkant de plukken snel wegknipt!
Ja weet ik maar dan kan iedereen dankzij die link al mn honderden saaie hondenfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef Greys het volgende:![]()
Die foto's allebei!
![]()
Oh-oh, in Photobucket kan je ook je video uploaden!Moet je eerst op video klikken boven het uploadbalkje waar je normaal bladert naar je foto zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |