Ahh lekker shitten...in the bathtub...quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de melodie van Mbube (the lion sleeps tonight)
In the bathtub, the bright clean bathtub
the Ruftsel shits toniiiiiiiiight.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de melodie van Mbube (the lion sleeps tonight)
In the bathtub, the bright clean bathtub
the Ruftsel shits toniiiiiiiiight.
Ikke ook uitslapenquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Morretje het volgende:Stom einde van Julia's Tango...
![]()
Nu kruip ik lekker bij Ravage in ons frisse bedje..Morgen lekker uitslapen, hoef morgenmiddag pas te werken..
quote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahh lekker shitten...in the bathtub...
op de melodie van ghostbusters...
who u gonna call.. TUBWANDA!
ruim jij het op schat?![]()
en nu ga ik.. dat ruftsel heb ik trouwens ook patent op hoor
Ik welquote:Op dinsdag 8 april 200800:15 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik waren gister trouwens allebei shocked! We zijn enorme fan van Monkey Business op Animal Planet met Jim en Allison en nu zagen we gister ineens 'In memory of Jim' staan. Blijkt dat die man gewoon vorig jaar al is overleden, heb daar helemaal niets van meegekregen![]()
Of kijken jullie nooit Monkey Business en hebben jullie geen idee waar ik het over heb?
quote:Op dinsdag 8 april 200800:38 schreef Greys het volgende:
Ja we waren gister weer heel mutserig aan het kijken, ik vind Jeremy en die andere brute kerel ook zo lief, ze zien er uit als stoere zeebonken en ondertussen lopen ze met apenbabies te tutten
Het wordt gewoon voortgezet neem ik aan, want ik heb laatst nog op hun site gekeken waar het precies lag omdat we er binnenkort heen willen
Ik wist het wel, maar er is inderdaad niet veel aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:15 schreef Greys het volgende:
Heer G en ik waren gister trouwens allebei shocked! We zijn enorme fan van Monkey Business op Animal Planet met Jim en Allison en nu zagen we gister ineens 'In memory of Jim' staan. Blijkt dat die man gewoon vorig jaar al is overleden, heb daar helemaal niets van meegekregen![]()
Of kijken jullie nooit Monkey Business en hebben jullie geen idee waar ik het over heb?
ach kind toch, heb jij nog een rugzakje voor school? Zal de school blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:49 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik wist het ook niet!
Mogguh trouwens...zometeen het rugzakje op en dan naar school![]()
Wat zijn Mags?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:05 schreef Nonneke het volgende:
Leuk salontafeltje Ingetje ! (je bank is ofcourse ook leuk, en ook je Mags zijn gespot, kheb die hier in het zwart staan)
Ik wist wel dat Jim overleden was, had het vorig jaar gezien en was net zo geshocked. Life is a bitch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |