quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
WTF is going on here? John has sold his fuckin' Golden Cage to the US and Danny has sold Fok to the same company and anyone who has the guts to post in Dutch gets a ban![]()
Mrs Dukequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub: "Zullen we vragen of we mogen blowen?"
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh My God, the trashiest ho of them all is really gonna show here skills on the pole? In her almost nudie?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
I think Duke is behoorlijk druk, just as his poledancing wife.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:46 schreef Prospera het volgende:
Ricky: im a very quick learner.
Big Mamma in the polequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:49 schreef beequeen het volgende:
Mrs. Duke won the stripper of the yearcontest in 1999. I thought she was much older, she's 49 years old.
She sets herself for polequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
I think Mr. an Mrs. Duke are used to this kind of low life shit, don't you?
Mr.Duke is having funquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:06 schreef agter het volgende:
Mr. Duke is looking very horny to Amanda.
Jaap de stripperquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Is rtl4 gonne send out this?
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Granny undresses herself
Mr. Duke is very geil and therefore hangs his wife in the pole.quote:
Py:quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Al Bundy's favoriete tentquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef agter het volgende:
Amanda spreekt goed engels: "I worked at Teasers, that's like Hooters".
kunnen ze haar niet meteen meenemen dan in hun camper terug naar de state`s??quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef agter het volgende:
Amanda krijgt een baan aangeboden door mevrouw Duke.
Ik denk dat ze dat woord daar ook vandaan heeft...haha!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al Bundy's favoriete tentWaar is Guuskeee
Kim Holland krijgt concurrentie vanuit the Statesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef agter het volgende:
Amanda krijgt een baan aangeboden door mevrouw Duke.
als ze die opa zo direct buck gaat noemen,dan heeft ze dat inderdaad van married with children!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat woord daar ook vandaan heeft...haha!
Geldermalsenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Waar woont dit trash eigenlijk?
Een van de zuidelijke staten van de states, gok ik zelf.
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben in Texas gewoond. Maar wonen sinds twee jaar in Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
A trailer can be towed to any place you wantquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien ontploft ie wel tijdens het bespelen ervan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Dus Brian krijgt een Gibson terwijl hij niet eens goed kan spelen?
Parels voor de zwijnen echt.
Verschrikkelijk he?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Dus Brian krijgt een Gibson terwijl hij niet eens goed kan spelen?
Parels voor de zwijnen echt.
LOL. Net boven de Mississippi dus.quote:
Teasers waar Amanda danste heette eerder Hootersquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaan
Dat geloof ik direct van je, maar wat ik poste is ook waarquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaan
Geldermalsen. Zij heeft daar een 'beautiful house with a beautiful garden'.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Als ik goed kon spelen dan had ik al een Gibson staan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he?
Je zal maar thuis zitten en heelgoed kunnen spelen en lopen watertanden van zo'n gitaar en dan geven de deze noob er een!
Nee, ik denk dat je in de war bent met Hustler. Hooters is een soort Teasers, maar dan op z'n Amerikaans.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze gaat haar op de klippen gelopen relaasie zitten verwerkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat Amanda in haar badjas en witte laarsjes in het natte gras zitten?
zal dr moessie wel weer missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
TV momentje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Teasers? Hooters? Hustler? Wtf moet ik nu?quote:
beter iddquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
Vind dit wel gezellige streams....
en zich vergrijpt aan Amanda...dat is pas tv!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:02 schreef agter het volgende:
Ik hoop dat the Duke zo ook even naar buiten gaat om een luchtje te scheppen...
Ik zou zeggen een Penthousjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Teasers? Hooters? Hustler? Wtf moet ik nu?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zal het Amanda zijn, die er eerdaags uit gaat?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Krijgt Brain nu de opdracht om naar Amanda te gaan?
O nee. Natuurlijk niet. Hij ging zijn camera halen.
Nee joh, ze bereidt zich even mentaal voor om straks 'Niemandquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht dat Amanda straks ineens roept: Hebben jullie genoeg beelden zo?
Die kaart heeft geld gekost en daar ging het A om.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Die kaart van die moeder is ook wel het toppunt van trieste moederliefde.
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
Kijk, dat zou nog eens een mooi doel geweest zijn voor Amanda in de Kooi..."hoe verwerk ik mijn moeder emotioneel". Leuke cursus er tegenaan...heeft het toch nog nut.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
Ja maar, het was een heeeeele grote kaart, telt dat niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
De "weldoener" is het moeder-missende kindje meer dan zat, hij wordt er helemaal para van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Brain heeft niet eens in de gaten dat amanda buiten zit..
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef kissa het volgende:
My heaven, ik lach me te plettermaar Jaap is zum kotzen
Precies. Brian denkt niet aan zijn relaaaasie. Hij denkt aan NA 22 mei.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahahaha zelfs met het foto maken mist niemand amanda!
HIER !!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
dat heeft ze echt niet zelf geschreven hoor..dat heeft ze laten doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Die kaarten liggen gewoon achter, een stagiair schrijft er gewoon snel wat regeltjes op en gooit hem in de bus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat heeft ze echt niet zelf geschreven hoor..dat heeft ze laten doen
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef miesy het volgende:
nog een paar photo's from moi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje enge, maar wel typisch americaanse mensen.
heb me ogen uitgekeken...LOL.
Tja, wat achteraf een 2 kamerappartement op 7 hoog blijkt te zijn....quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
De hele kooi wordt uitgenodigd voor een weekend feesten in ' the nice countryhome'
because ' we 're all family'
Huub heeft haar flink bijgeschonken telkensquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Mrs. Duke gaat haar tiara die ze van haar man heeft gehad voor haar trouwdag, aan Ricardo geven. Ze heeft geen dochters om hem aan te geven, en Ricardo is nu haar familie
Die moet wel bezopen zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef miesy het volgende:
nog een paar photo's from moi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje enge, maar wel typisch americaanse mensen.
heb me ogen uitgekeken...LOL.
En dan moet Amanda eigenlijk zeggen: Yeah Brian, go fuck yourself.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
He he eindelijk Brian ziet amanda buiten en zegt dat hij haar al de hele tijd miste.
Yeah right.
koedie koediequote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
He he eindelijk Brian ziet amanda buiten en zegt dat hij haar al de hele tijd miste.
Yeah right.
een fijn voorproefjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
Duke rijdt nog even ter afscheid tegen del op.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, had ik even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Omdat hij altijd wil weten wat ze uitvreet. Niet omdat hij ongerust is
.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:20 schreef pullup het volgende:Ik was zo slim om mijn streams te refreshen en mijn maandje zit er blijkbaar weer op.
Trusten dan maar
Er is er nog maar 1 in huis waar hij tegen durft. En dat is Claire.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Jaap stelt het uit tot morgen, hij zou het afbraak vinden aan deze avond.
Waar is hij toch mee bezig?
Maar eerst even wachten tot de camera's mee lopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
topberaad in kantoor
Klopt allemaalquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef avonne het volgende:
Ik heb even gezocht, en het blad bij Bundy heet Big-Uns.
De bar wordt alleen maar nudie bar genoemd, geloof ik
Maar.... Bundy zegt heel vaak "Hooters" als hij tieten bedoelt
Meer in de richting van een enorme boerderijquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, wat achteraf een 2 kamerappartement op 7 hoog blijkt te zijn....
Trustenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof niet dat de streams zo verkeerd waren deze avondmaar ik ben er even weg van
![]()
Twas een lange dag vanaf 4u45![]()
u is muzikant?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:32 schreef -Menace- het volgende:
[..]
Meer in de richting van een enorme boerderij![]()
En die lui zijn enorm aardig, soms wel lekker overdreven amerikaans, maar boeie.
En het is ook nog mn baas
Truste Ruudquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof niet dat de streams zo verkeerd waren deze avondmaar ik ben er even weg van
![]()
Twas een lange dag vanaf 4u45![]()
klopt, hetzelfde als Huub (met Jaap & Claire)quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan het niet uitleggen, maar Jaap is heel slim bezig.
Wat Huub net zei tegen mr. Duke:"Jaap is wel de slimste".quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan het niet uitleggen, maar Jaap is heel slim bezig.
Checken of ze niet afgeluisterd worden natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
Wat deed Brian nou buiten, achter het kantoor??
edit: ik luister niet naar de streams... maar ben wel nieuwsgierig
Er zijn wel meer mensen die zich registreren en vervolgens maandenlang niet postenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
Hoe kan Menace zo'n laag registratie nummer hebben, als hij net geregistreerd is?
nouja, doet er niet toe.
Menace, ze waren zeker heel gezellig
Ik heb nooit de tijd genomen eigenlijk om hier rond te kijken. Zal na vanavond ook wel weer zo zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
Hoe kan Menace zo'n laag registratie nummer hebben, als hij net geregistreerd is?
nouja, doet er niet toe.
Oeh... en ik vond m 10 minuten geleden al geweldigquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
OP'tje klaar, maar ik mis een capverwijzing voor Tino_flo.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zich registreren en vervolgens maandenlang niet posten
Misschien lopen de nummers af?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
nouja, doet er niet toe.
Denk het welquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk het niet... ik had hetzelfde gezien
Daarom mijn opmerking: registreren en dan maandenlang (of een jaar) niet postenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk het wel
Mijn klokje mag dan 2007 aangeven, maar het is toch echt al 2008
Bij mij is het ook ALWEER 28 juli 2007quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk het wel
Mijn klokje mag dan 2007 aangeven, maar het is toch echt al 2008
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Wederom een geweldige OP Prospera![]()
![]()
Ben weer helemaal bij
Met haar pruik of in haar pruik?? Een kolonie wilde insecten ofzo??quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft last van haar polsen en weet niet hoe de wasmachine werkt, dat na 14 maanden![]()
Er is ook iets met haar pruik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik 16 juli betaald had en dus tot 16 augustus doorkachelquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom 28?
Ik zit op 5 augustus. Over 9 dagen weer naar 14 juli
Vond de motiavtie vanmiddag van Huub ook wel kloppend.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
Jaap was daarnet weer aan het peilen of Brian en amanda echt een serieus relatie probleem hebben. Daarmee waarschuwt hij B&A eigenlijk, dus die zullen weer dichter naar elkaar kruipen.
Nouja, iets anders was ook niet te verwachten. Huub heeft veel te lang op zijn gat gezeten, dus nu is het "too little, too late"
edit "nu" is eigenlijk niet correct verwoord. Want hij doet nog steeds niks met het B&A aanpakken.
Ik zit op 25 april 2008quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom 28?
Ik zit op 5 augustus. Over 9 dagen weer naar 14 juli
Oh wat is die gek erg!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:57 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb net even Huubs onderbroek gecheckt"
WÁÁÁÁÁROMMMMM ?????????????
Wat een gek... ondergoed van een ander gaan checken.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
Brian "Het is gonorroe. Kijk die vlekken. Het is die kleur"
HÓÉ WÉÉÉÉÉÉT JIJ DAT ?????????????????????
die man is echt zó twistedquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gek... ondergoed van een ander gaan checken.....
Mijn dag klopt ook altijd hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, nou? Dan kun je hem toch op 5 augustus zetten? Heb je in ieder geval altijd de dag goed.
Hoe ver kunnen wij nog zinken om dit te verslaan..........we gaan mee in de negatieve ziekelijke spiraal van Brian.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Brian weet hoe de kleur in een boxershirt eruit ziet als Gonorroe
Daar zit een regenboog aan kleuren in. Denkt 'ie straks nog dat ze lesbisch isquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef avonne het volgende:
Kijk ook even in die zwembroek van Amanda, dan , Brian.
die knul spoort echt niet.... hij zal wel extra reintegratiegesprekken met Dieenebart moeten gaan voeren (maar denk zelfs dat, dat te laat is)quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe ver kunnen wij nog zinken om dit te verslaan..........we gaan mee in de negatieve ziekelijke spiraal van Brian.
die is aandachtsziekquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als hij maar in beeld komt![]()
.
Nu weer bij Jaap in bad. Hij waait met alle winden mee, omdat hij weet, dat hij dan zeker weten in beeld komt die interne butler.![]()
![]()
Ze hebben er beiden nogal moeite mee dat het er gezelliger uitziet dan wanneer zij zelf in bad zittenquote:
Dat spreekt dan wel weer voor dr....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zelfs in het engels zegt ze: ja ik begrijp het
Als het toch allemaal al voorgekookt en bekend isquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:47 schreef Desii het volgende:
H: ik vind het moeilijk om me te motiveren in het maken van plannen als het toch allemaal al...
C: als??
H: och, laat maar
Huub is aan het instorten met de finish in zicht??quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:45 schreef Desii het volgende:
Huub: ik ben moe, niet in slaapmoe, maar gewoon in zijn algeheel moe
Claire: nog even
Truste Chufiquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste voor vannacht, succes ochtendploeg
Ze houdt van hemquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatver, begripvolle kwijl Claire....
ze is gewoon echt enorm liefquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatver, begripvolle kwijl Claire....
wat ook weer logisch is.... wel jammer dat op hem wel weer alle bommen los mogenquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:08 schreef miesy het volgende:
huub was 5 maanden geleden ook al op, oververmoeid, tegen het burnout effect aan.
je merkt het ook aan alles. maar ja, opgeven is natuurlijk geen optie, na alle energy die hij erin heeft gestopt.
en alles wat huub aan plannen heeft word tegengehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:23 schreef Desii het volgende:
[..]
wat ook weer logisch is.... wel jammer dat op hem wel weer alle bommen los mogen
Baal er zelf van dat NL weer komt.... dat ze Claire wat willen aanpakken begrijp ik; maar het is weer Huub en in veel mindere mate Claire (tenminste zo lees ik het terug in de COS)
Truste![]()
ach oom adolf trekt het ff nietquote:
Oom Adolf houdt een monoloog met begrijpende Claire voor de streamers.....hoe goed en zuiver hij wel niet is . Dit met het ook op de pp volgende weekquote:
ah, daar zat hij dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:48 schreef Varen het volgende:
Jaap zit nog te schaken.
tot nu toe kan huub de vele liefde die ze van haar ouders heeft meegekregen, wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:37 schreef Prospera het volgende:
Claire is het typje Kruidvat, daar gaar huupje het niet mee redden
link Aquote:As a musician, Harvey "Duke" Faglier said he was a natural to help federal agents investigate illegal drugs.
A guitarist who has played and recorded with Jerry Lee Lewis, Faglier said he first worked as a police informant in 1973 (...) Faglier said he has traveled the globe as a police informant and worked for many law enforcement agencies.
link Bquote:Mr. Faglier, who said he lived periodically with Mr. Sadler in Guatemala for two years, said Mr. Sadler had been training Nicaraguan contras in Guatemala and had received death threats.
De vorige popipoll liep 10 maart, begint zondag de nieuwe poll? Ik zie het nog niet op de dgk-site staan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een kaart van 2 bij 2 gehad van haar liefhebbende moeder.
Met drie regels er in geschreven.
Ze zoekt nu haar tvmomentje even op
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
Amanda hoeft sowieso niet bang te zijn om zonder werk te komen na de kooi, ze kan zich altijd nog verhuren als maandelijkse sirene voor de eerste maandag van de maand!
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Brian. Huub's ondergoed controleren en dan tot deze conclusie komenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
Brian "Het is gonorroe. Kijk die vlekken. Het is die kleur"
HÓÉ WÉÉÉÉÉÉT JIJ DAT ?????????????????????
En trouwens, hoe weet hij dat het dat is? heeft hij daar ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Brian. Huub's ondergoed controleren en dan tot deze conclusie komen
Die vent is echt knettergek
CL air E is een fruitvliegjequote:
top van je!!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:39 schreef kahaarin het volgende:
Hier zo verder?
[COS # 3490] The day after the Dukes.
Thnx en done, game on!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:27 schreef Verida het volgende:
Deze maar even volmaken dan, er staat een geweldige OP klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |