Oeh... en ik vond m 10 minuten geleden al geweldigquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
OP'tje klaar, maar ik mis een capverwijzing voor Tino_flo.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zich registreren en vervolgens maandenlang niet posten
Misschien lopen de nummers af?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
Hoe kan Menace zo'n laag registratie nummer hebben, als hij net geregistreerd is?
nouja, doet er niet toe.
Menace, ze waren zeker heel gezellig
Denk het welquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk het niet... ik had hetzelfde gezien
Daarom mijn opmerking: registreren en dan maandenlang (of een jaar) niet postenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk het wel
Mijn klokje mag dan 2007 aangeven, maar het is toch echt al 2008
Bij mij is het ook ALWEER 28 juli 2007quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk het wel
Mijn klokje mag dan 2007 aangeven, maar het is toch echt al 2008
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
Wederom een geweldige OP Prospera![]()
![]()
Ben weer helemaal bij
Met haar pruik of in haar pruik?? Een kolonie wilde insecten ofzo??quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft last van haar polsen en weet niet hoe de wasmachine werkt, dat na 14 maanden![]()
Er is ook iets met haar pruik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik 16 juli betaald had en dus tot 16 augustus doorkachelquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom 28?
Ik zit op 5 augustus. Over 9 dagen weer naar 14 juli
Vond de motiavtie vanmiddag van Huub ook wel kloppend.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
Jaap was daarnet weer aan het peilen of Brian en amanda echt een serieus relatie probleem hebben. Daarmee waarschuwt hij B&A eigenlijk, dus die zullen weer dichter naar elkaar kruipen.
Nouja, iets anders was ook niet te verwachten. Huub heeft veel te lang op zijn gat gezeten, dus nu is het "too little, too late"
edit "nu" is eigenlijk niet correct verwoord. Want hij doet nog steeds niks met het B&A aanpakken.
Ik zit op 25 april 2008quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom 28?
Ik zit op 5 augustus. Over 9 dagen weer naar 14 juli
Oh wat is die gek erg!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:57 schreef avonne het volgende:
Brian "ik heb net even Huubs onderbroek gecheckt"
WÁÁÁÁÁROMMMMM ?????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |