Wat een gek... ondergoed van een ander gaan checken.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
Brian "Het is gonorroe. Kijk die vlekken. Het is die kleur"
HÓÉ WÉÉÉÉÉÉT JIJ DAT ?????????????????????
die man is echt zó twistedquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gek... ondergoed van een ander gaan checken.....
Mijn dag klopt ook altijd hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, nou? Dan kun je hem toch op 5 augustus zetten? Heb je in ieder geval altijd de dag goed.
Hoe ver kunnen wij nog zinken om dit te verslaan..........we gaan mee in de negatieve ziekelijke spiraal van Brian.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Brian weet hoe de kleur in een boxershirt eruit ziet als Gonorroe
Daar zit een regenboog aan kleuren in. Denkt 'ie straks nog dat ze lesbisch isquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef avonne het volgende:
Kijk ook even in die zwembroek van Amanda, dan , Brian.
die knul spoort echt niet.... hij zal wel extra reintegratiegesprekken met Dieenebart moeten gaan voeren (maar denk zelfs dat, dat te laat is)quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe ver kunnen wij nog zinken om dit te verslaan..........we gaan mee in de negatieve ziekelijke spiraal van Brian.
die is aandachtsziekquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als hij maar in beeld komt![]()
.
Nu weer bij Jaap in bad. Hij waait met alle winden mee, omdat hij weet, dat hij dan zeker weten in beeld komt die interne butler.![]()
![]()
Ze hebben er beiden nogal moeite mee dat het er gezelliger uitziet dan wanneer zij zelf in bad zittenquote:
Dat spreekt dan wel weer voor dr....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zelfs in het engels zegt ze: ja ik begrijp het
Als het toch allemaal al voorgekookt en bekend isquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:47 schreef Desii het volgende:
H: ik vind het moeilijk om me te motiveren in het maken van plannen als het toch allemaal al...
C: als??
H: och, laat maar
Huub is aan het instorten met de finish in zicht??quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:45 schreef Desii het volgende:
Huub: ik ben moe, niet in slaapmoe, maar gewoon in zijn algeheel moe
Claire: nog even
Truste Chufiquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste voor vannacht, succes ochtendploeg
Ze houdt van hemquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatver, begripvolle kwijl Claire....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |