Klopt allemaalquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef avonne het volgende:
Ik heb even gezocht, en het blad bij Bundy heet Big-Uns.
De bar wordt alleen maar nudie bar genoemd, geloof ik
Maar.... Bundy zegt heel vaak "Hooters" als hij tieten bedoelt
Meer in de richting van een enorme boerderijquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, wat achteraf een 2 kamerappartement op 7 hoog blijkt te zijn....
Trustenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof niet dat de streams zo verkeerd waren deze avondmaar ik ben er even weg van
![]()
Twas een lange dag vanaf 4u45![]()
u is muzikant?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:32 schreef -Menace- het volgende:
[..]
Meer in de richting van een enorme boerderij![]()
En die lui zijn enorm aardig, soms wel lekker overdreven amerikaans, maar boeie.
En het is ook nog mn baas
Truste Ruudquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof niet dat de streams zo verkeerd waren deze avondmaar ik ben er even weg van
![]()
Twas een lange dag vanaf 4u45![]()
klopt, hetzelfde als Huub (met Jaap & Claire)quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan het niet uitleggen, maar Jaap is heel slim bezig.
Wat Huub net zei tegen mr. Duke:"Jaap is wel de slimste".quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan het niet uitleggen, maar Jaap is heel slim bezig.
Checken of ze niet afgeluisterd worden natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
Wat deed Brian nou buiten, achter het kantoor??
edit: ik luister niet naar de streams... maar ben wel nieuwsgierig
Er zijn wel meer mensen die zich registreren en vervolgens maandenlang niet postenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
Hoe kan Menace zo'n laag registratie nummer hebben, als hij net geregistreerd is?
nouja, doet er niet toe.
Menace, ze waren zeker heel gezellig
Ik heb nooit de tijd genomen eigenlijk om hier rond te kijken. Zal na vanavond ook wel weer zo zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Off topic
Hoe kan Menace zo'n laag registratie nummer hebben, als hij net geregistreerd is?
nouja, doet er niet toe.
Menace, ze waren zeker heel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |