quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef kissa het volgende:
My heaven, ik lach me te plettermaar Jaap is zum kotzen
Precies. Brian denkt niet aan zijn relaaaasie. Hij denkt aan NA 22 mei.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahahaha zelfs met het foto maken mist niemand amanda!
HIER !!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al Bundy's favoriete tentWaar is Guuskeee
dat heeft ze echt niet zelf geschreven hoor..dat heeft ze laten doenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Die kaart van die moeder is ook wel het toppunt van trieste moederliefde.
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
Die kaarten liggen gewoon achter, een stagiair schrijft er gewoon snel wat regeltjes op en gooit hem in de bus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat heeft ze echt niet zelf geschreven hoor..dat heeft ze laten doen
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef miesy het volgende:
nog een paar photo's from moi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje enge, maar wel typisch americaanse mensen.
heb me ogen uitgekeken...LOL.
Tja, wat achteraf een 2 kamerappartement op 7 hoog blijkt te zijn....quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
De hele kooi wordt uitgenodigd voor een weekend feesten in ' the nice countryhome'
because ' we 're all family'
Huub heeft haar flink bijgeschonken telkensquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Mrs. Duke gaat haar tiara die ze van haar man heeft gehad voor haar trouwdag, aan Ricardo geven. Ze heeft geen dochters om hem aan te geven, en Ricardo is nu haar familie
Die moet wel bezopen zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:14 schreef miesy het volgende:
nog een paar photo's from moi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje enge, maar wel typisch americaanse mensen.
heb me ogen uitgekeken...LOL.
En dan moet Amanda eigenlijk zeggen: Yeah Brian, go fuck yourself.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
He he eindelijk Brian ziet amanda buiten en zegt dat hij haar al de hele tijd miste.
Yeah right.
koedie koediequote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef Deisyy het volgende:
He he eindelijk Brian ziet amanda buiten en zegt dat hij haar al de hele tijd miste.
Yeah right.
een fijn voorproefjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
Duke rijdt nog even ter afscheid tegen del op.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, had ik even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Omdat hij altijd wil weten wat ze uitvreet. Niet omdat hij ongerust is
.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:20 schreef pullup het volgende:Ik was zo slim om mijn streams te refreshen en mijn maandje zit er blijkbaar weer op.
Trusten dan maar
Er is er nog maar 1 in huis waar hij tegen durft. En dat is Claire.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Jaap stelt het uit tot morgen, hij zou het afbraak vinden aan deze avond.
Waar is hij toch mee bezig?
Maar eerst even wachten tot de camera's mee lopenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
topberaad in kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |