Ze gaat haar op de klippen gelopen relaasie zitten verwerkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gaat Amanda in haar badjas en witte laarsjes in het natte gras zitten?
zal dr moessie wel weer missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
TV momentje?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Teasers? Hooters? Hustler? Wtf moet ik nu?quote:
beter iddquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
Vind dit wel gezellige streams....
en zich vergrijpt aan Amanda...dat is pas tv!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:02 schreef agter het volgende:
Ik hoop dat the Duke zo ook even naar buiten gaat om een luchtje te scheppen...
Ik zou zeggen een Penthousjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Teasers? Hooters? Hustler? Wtf moet ik nu?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zal het Amanda zijn, die er eerdaags uit gaat?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Krijgt Brain nu de opdracht om naar Amanda te gaan?
O nee. Natuurlijk niet. Hij ging zijn camera halen.
Nee joh, ze bereidt zich even mentaal voor om straks 'Niemandquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht dat Amanda straks ineens roept: Hebben jullie genoeg beelden zo?
Die kaart heeft geld gekost en daar ging het A om.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Die kaart van die moeder is ook wel het toppunt van trieste moederliefde.
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
Kijk, dat zou nog eens een mooi doel geweest zijn voor Amanda in de Kooi..."hoe verwerk ik mijn moeder emotioneel". Leuke cursus er tegenaan...heeft het toch nog nut.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Een megakaart en dan drie nietszeggende kutregeltjes. Je zou eens schrijfkramp krijgen, moeder zijnde.
Ja maar, het was een heeeeele grote kaart, telt dat niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
De "weldoener" is het moeder-missende kindje meer dan zat, hij wordt er helemaal para van.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Brain heeft niet eens in de gaten dat amanda buiten zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |