quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
WTF is going on here? John has sold his fuckin' Golden Cage to the US and Danny has sold Fok to the same company and anyone who has the guts to post in Dutch gets a ban![]()
Mrs Dukequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub: "Zullen we vragen of we mogen blowen?"
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh My God, the trashiest ho of them all is really gonna show here skills on the pole? In her almost nudie?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
I think Duke is behoorlijk druk, just as his poledancing wife.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:46 schreef Prospera het volgende:
Ricky: im a very quick learner.
Big Mamma in the polequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:49 schreef beequeen het volgende:
Mrs. Duke won the stripper of the yearcontest in 1999. I thought she was much older, she's 49 years old.
She sets herself for polequote:Op vrijdag 4 april 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
I think Mr. an Mrs. Duke are used to this kind of low life shit, don't you?
Mr.Duke is having funquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:06 schreef agter het volgende:
Mr. Duke is looking very horny to Amanda.
Jaap de stripperquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is die vrouw lam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Is rtl4 gonne send out this?
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Granny undresses herself
Mr. Duke is very geil and therefore hangs his wife in the pole.quote:
Py:quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
Nou, ze heeft nog wel goede tetten hoor. Ze zijn ook nog niet zo oud als zijzelf maar ze mogen er wezen.
Al Bundy's favoriete tentquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:52 schreef agter het volgende:
Amanda spreekt goed engels: "I worked at Teasers, that's like Hooters".
kunnen ze haar niet meteen meenemen dan in hun camper terug naar de state`s??quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef agter het volgende:
Amanda krijgt een baan aangeboden door mevrouw Duke.
Ik denk dat ze dat woord daar ook vandaan heeft...haha!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al Bundy's favoriete tentWaar is Guuskeee
Kim Holland krijgt concurrentie vanuit the Statesquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef agter het volgende:
Amanda krijgt een baan aangeboden door mevrouw Duke.
als ze die opa zo direct buck gaat noemen,dan heeft ze dat inderdaad van married with children!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat woord daar ook vandaan heeft...haha!
Geldermalsenquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Waar woont dit trash eigenlijk?
Een van de zuidelijke staten van de states, gok ik zelf.
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al Bundy's favoriete tentWaar is Guuskeee
Ze hebben in Texas gewoond. Maar wonen sinds twee jaar in Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
A trailer can be towed to any place you wantquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien ontploft ie wel tijdens het bespelen ervan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Dus Brian krijgt een Gibson terwijl hij niet eens goed kan spelen?
Parels voor de zwijnen echt.
Verschrikkelijk he?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Dus Brian krijgt een Gibson terwijl hij niet eens goed kan spelen?
Parels voor de zwijnen echt.
LOL. Net boven de Mississippi dus.quote:
Teasers waar Amanda danste heette eerder Hootersquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaan
Dat geloof ik direct van je, maar wat ik poste is ook waarquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij is Hooters het blootblad, maar geeft niet, heeft Amanda ook al in gestaan
Geldermalsen. Zij heeft daar een 'beautiful house with a beautiful garden'.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef Copycat het volgende:
Als ik goed kon spelen dan had ik al een Gibson staan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he?
Je zal maar thuis zitten en heelgoed kunnen spelen en lopen watertanden van zo'n gitaar en dan geven de deze noob er een!
Nee, ik denk dat je in de war bent met Hustler. Hooters is een soort Teasers, maar dan op z'n Amerikaans.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |