Brrrr. Je zal het maar wekelijks moeten horen, dan is de lol er snel vanaf.quote:Op zondag 4 mei 2008 06:08 schreef TheOneAndOnly het volgende:
help help help heleeeeeep, ik krijg tieten....
draaiden ze in de kroeg waar ik werkte tot 4 jaar geleden nog elke week
Nee, kan ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Stiemie het volgende:
Is het erg als ik bijna alle bovenstaande liedjes nog zo mee kan zingen?
Geniaal!quote:
Nu je het zegt idd, nummer 13 was mijn favoriet. Kinderen voor kinderen, geweldig. Vooral die clip bij Rauw en primitief was echt leuk. Oh, dat was 14 zie ik nu net. Toch vond ik 13 ook heel leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:47 schreef female81 het volgende:
Ik vind deel 11, uit 1990, er erg uit springen (puur toevallig mijn 'jeugdsentiment-deel').
Een professionele productie dankzij Henk Westbroek & Henk Temming, een eenmalige toevoeging van een hele club Friese kindertjes (klonk het gelijk een stuk minder 'typisch Goois' door), enzovoort. En op beeld was het ook o.k.. Ik heb die ene dvd-box met de eerste 25 afleveringen volledig erop.
Op beeld bleek ook deel 13 er erg leuk uit te zien, maar dat deel heb ik ten tijde van de release verder niet bewust meegekregen - afgezien van 'Vuur & vlam' dan. Ik werd te oud.
Ja, even vroeger terug halen is leuk maar wat heb ik een hekel aan zulke nummers tijdens het uitgaan. En dan het personeel natuurlijk met een geweldig dansje erbijquote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Brrrr. Je zal het maar wekelijks moeten horen, dan is de lol er snel vanaf.
Volgens mij ga je dan echt in de verkeerde tenten uit als je dat soort muziek te horen krijgtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, even vroeger terug halen is leuk maar wat heb ik een hekel aan zulke nummers tijdens het uitgaan. En dan het personeel natuurlijk met een geweldig dansje erbij!
Neuh, was op vakantie. En doordat die opmerking geplaatst werd kwam de ergenis ineens weer bovenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt in de verkeerde tenten uit als je dat soort muziek te horen krijgt
Ik wist wel dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh ik vind vooral de eerste jaren tof, maargoed ik ben dan ookal bijna 33![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:22 schreef Stiemie het volgende:
Gelukkig maar![]()
Ik ben alleen nog op zoek naar het liedje Kriebeltrui en ook naar Johnny de pony. Die staan helaas niet op Youtube.
teddy beer teddy beer teddy beerquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:55 schreef Ellatjuh het volgende:
luister het nuook nog regelmatig
zeker de eerste 11 kvk vind ik leuk.
en 6 en 7 was ook een stukje toneel bij
erg leuk waren die.
Jaaaaaaah!!! en ik heb net natuurlijk naar het mega-spektakel gekeken in de Arenaquote:
Van alle liedjes daarin zat maar een liedje die ik bij de classics wil scharen:quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Jaaaaaaah!!! en ik heb net natuurlijk naar het mega-spektakel gekeken in de Arena
Festival was heel leuk, altijd met de "clip-knip" met Bart Peters. En daarvoor was het Jan Douwe Kroeske en Veerle. Het festival was trouwens van 1989 tot 1992. Is alweer 16 jaar geleden, dat ik me nog kan herinneren dat mijn moeder de uitzending opnam, omdat ik toen al naar bed moest.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:57 schreef Ladyxima het volgende:
De 'gewone' afleveringen die me het meeste bij zijn gebleven zijn 12 en 13
maar waar ik zelf altijd het liefste naar keek, was het kinderen voor kinderen festival (volgens mij 1990-1991)
Die wedstrijd tussen Nederland en Vlaanderen. (sint genesius rode met de blokskes, anyone)
Ik heb er een opgenomen video van (de kwaliteit wordt steeds minder) maar eens in de zoveel tijd heerlijk om weer even te bekijken... en dan nog steeds alles kunnen meezingen
zoiets zouden ze best tussen kerst en oud en nieuw kunnen doen, of iig veel herhalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:51 schreef Remzz het volgende:
De VARA heeft zo ooit(93 ofzo?) een keer allemaal achter elkaar uitgezonden elke week 1. Die hadden we toen opgenomen. Heb hier alle banden nog liggen, vroegen ook heeeel erg veel gekeken, vooral 2 t/m 7 en 10 t/m 13
'89, '90, '91. Vond 13 juist wel leuk kwam misschien ook door het verhaal dat erbij zat met die klas en de busreis enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet helemaal denk ik, volgens mij waren ze over het hoogtepunt aan het gaan. In welke jaren waren 10/11/12 op de buis. Heb je enig idee?
die luister ik nuquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben er dol op!!!
Met veel plezier laat ik mijn dochter joetjoepen op KvK![]()
KvK geeft mij een goed gevoel, net als met het songfestival mocht ik lang opblijven, Wedden Dat was ook zo bijzonder![]()
Post hier filmpjes van KvK![]()
Dat nummer heb ik later pas 'ontdekt', maar ik vond het echt geweldig want mijn nog vader was dominee ook!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef s.evans het volgende:
Inderdaad in de auto naar Spanje net zo lang tot mijn ouders er gek van werden.
Ha ha je vader
Hebben ze zelf ook een liedje over gezongenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef fratsman het volgende:
Elitair Goois kutkoortje, met een dik erbovenopliggende politieke boodschap die je als kind (gelukkig?) toch niet begreep. daarom in ieder topic als fris tegengeluid;![]()
![]()
Radio perfecto.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef fratsman het volgende:
Elitair Goois kutkoortje, met een dik erbovenopliggende politieke boodschap die je als kind (gelukkig?) toch niet begreep. daarom in ieder topic als fris tegengeluid;![]()
![]()
En na 15 was het niets meer. Of was ik te oud.quote:Op woensdag 28 april 2010 07:54 schreef female81 het volgende:
Het geheel was ondanks alle mankementen vermakelijk (én nostalgisch) genoeg om de dvd-box met de eerste 25 afleveringen aan te schaffen. Afleveringen 11 en 13 springen er wel uit (11 heb ik zelf trouwens heel bewust meegemaakt, 13 nét niet meer).
Dat had ik al na het 6de album.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:58 schreef female81 het volgende:
Ben ik het zelf mee eens, maar dan vanaf nummer 17. Het begon toen steeds gemaakter te worden. Van die gelikte Lucia Marthas-dansjes en zo.
16 vind ik een van de leukste delen maar daarna ging er iets fout.
rubbereend, kom je straksjes buiten spelen!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef rubbereend het volgende:
deze mag in de merge met Kinderen Voor Kinderen
nieuwe generatie dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:41 schreef danx-x het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen echt verschrikkelijk
Kom je strakjes buiten spelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
rubbereend, kom je straksjes buiten spelen!?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom je strakjes buiten spelen
Ik heb ook nog een step te leen
en ik ben alleen
Tralalalalala tralalalala
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:01 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik vond KVK altijd leuk. Ik herinner me dat het vroeger op zaterdagavond kwam. Dan zonden ze een soort van videoclips daarvan uit.
Mijn favo nummer was "Annemiek". Dat vond ik zooo zielig![]()
zing ik altijd als ik bij iemand slaap die n groter ochtendhumeur heeft dan ikquote:
Iets met een onbewoond eiland?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zou heel erg waanzinnig gedroomd van jou kunnen hebben
quote:
ze hebben die tekst later meerdere keren veranderd, de laatste uitvoering:quote:Op woensdag 28 april 2010 11:02 schreef Muridae het volgende:
"'een kind onder de evenaar is meestal maar wordt later vaak een bedelaar..."
Hmm.
heel vaak gezongen, vooral tijdens mn bril en beugelperiodequote:Kinderen voor Kinderen
Voor jou en iedereen
Kinderen voor Kinderen
Dat zing je niet alleen
Al spreek je niet dezelfde taal
Muziek verstaan we allemaal
Kinderen voor Kinderen
Een eindeloos verhaal
Wahha 2:37... breezersletquote:
Ik heb nu de DVD van 25 jaar KVKquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:29 schreef GSMboy het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die de DVD heeft van 30 jaar Kinderen voor Kinderen?
die is echt heel grappig.quote:
Hier vanaf 2,40 meer dan 20 jaar later.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:37 schreef DaviniaHR het volgende:
metome Willem!
en 'moeders wil is wet' is met Ron Brandsteder. zo leer je nog eens wat
Pieter Peenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
die is echt heel grappig.
ik heb een collega, die heet p i e t e r p e n n i n g s
3x raden wat mijn eerste associatie was bij het horen van die naam
Dan wel het liefste waarin Harry Jekkers zelf zingtquote:
wat een leuk liedjequote:
Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:21 schreef bierjoost het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Youp van 't Hek ft. Kinderen voor Kinderen - Alles is te Koop.
Kriebeltrui, die kan ik zo opzingen, haha! Super nice topic, ik ga straks als ik thuis kom even de liedjes luisterenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:22 schreef Stiemie het volgende:
Gelukkig maar![]()
Ik ben alleen nog op zoek naar het liedje Kriebeltrui en ook naar Johnny de pony. Die staan helaas niet op Youtube.
Briljant nummerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef zeeuws_meisje het volgende:
mooi tijdsbeeld uit een van mijn favoriete afleveringen 6 en 7
Na afl 8 vond ik het niks meer, maar ik ben dan ook al 40+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |