Brrrr. Je zal het maar wekelijks moeten horen, dan is de lol er snel vanaf.quote:Op zondag 4 mei 2008 06:08 schreef TheOneAndOnly het volgende:
help help help heleeeeeep, ik krijg tieten....
draaiden ze in de kroeg waar ik werkte tot 4 jaar geleden nog elke week
Nee, kan ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Stiemie het volgende:
Is het erg als ik bijna alle bovenstaande liedjes nog zo mee kan zingen?
Geniaal!quote:
Nu je het zegt idd, nummer 13 was mijn favoriet. Kinderen voor kinderen, geweldig. Vooral die clip bij Rauw en primitief was echt leuk. Oh, dat was 14 zie ik nu net. Toch vond ik 13 ook heel leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:47 schreef female81 het volgende:
Ik vind deel 11, uit 1990, er erg uit springen (puur toevallig mijn 'jeugdsentiment-deel').
Een professionele productie dankzij Henk Westbroek & Henk Temming, een eenmalige toevoeging van een hele club Friese kindertjes (klonk het gelijk een stuk minder 'typisch Goois' door), enzovoort. En op beeld was het ook o.k.. Ik heb die ene dvd-box met de eerste 25 afleveringen volledig erop.
Op beeld bleek ook deel 13 er erg leuk uit te zien, maar dat deel heb ik ten tijde van de release verder niet bewust meegekregen - afgezien van 'Vuur & vlam' dan. Ik werd te oud.
Ja, even vroeger terug halen is leuk maar wat heb ik een hekel aan zulke nummers tijdens het uitgaan. En dan het personeel natuurlijk met een geweldig dansje erbijquote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Brrrr. Je zal het maar wekelijks moeten horen, dan is de lol er snel vanaf.
Volgens mij ga je dan echt in de verkeerde tenten uit als je dat soort muziek te horen krijgtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, even vroeger terug halen is leuk maar wat heb ik een hekel aan zulke nummers tijdens het uitgaan. En dan het personeel natuurlijk met een geweldig dansje erbij!
Neuh, was op vakantie. En doordat die opmerking geplaatst werd kwam de ergenis ineens weer bovenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan echt in de verkeerde tenten uit als je dat soort muziek te horen krijgt
Ik wist wel dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh ik vind vooral de eerste jaren tof, maargoed ik ben dan ookal bijna 33![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |