Dan bel ik ze als ik voor de winkel staquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
vaak nemen ze de telefoon al op voordat de winkel daadwerkelijk open is
Dat is een bekende bug, newbie.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zo dom ben ik nou ook weer niet
[..]
Kut kakkerlak
PES?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je soccer game waar ik je kan own3n ?
ik mocht een week wachten op Halo 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:31 schreef Leonos het volgende:
bol.com zet hem op mijn mat op de dag van de release zeggen ze
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik download hem gewoon de 25/26e en koop hem wel ergens half mei als die overal op voorraad ligt.
dat is dan wel een beetje schraalquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik download hem gewoon de 25/26e en koop hem wel ergens half mei als die overal op voorraad ligt.
nicequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
Multiplayer previews van IGN en Kotaku zijn up.
teveel om te highlightenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
nog niet door Sony, maar dat is kwestie van tijd. De vraag is of deze bundel ook naar NL komtquote:Op woensdag 9 april 2008 00:00 schreef sander89 het volgende:
Bundel PS3+GTAIV is bevestigt![]()
[ afbeelding ]
Prijs word waarschijnlijk 399 euro dus dat is aardig voordelig![]()
Als komende weken nog geen PS3+GT5 koop zal waarschijnlijk GTAIV pakket worden.
dus zonder enige speelervaring denk jij dat het gaat laggen als de ziekte? lekker nuttige uitspraakquote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
MP ga ik me nog niet in verdiepen
zal wel zo laggie worden als saints row 2
ik speel wel lekker SP
is altijd met dit soort games, waar de hype groot van is,quote:Op woensdag 9 april 2008 00:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus zonder enige speelervaring denk jij dat het gaat laggen als de ziekte? lekker nuttige uitspraak
jij kan dus in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Downloadenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
De Zweedse website, waar het plaatje voor het eerst gesignaleerd is, heeft hem voor evenveel kronen staan als de Prologue bundel, ¤399,- dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef robbolo het volgende:
Denk trouwens niet dat die bundel 399 word. Met gt5 proloque was die 399, maar dat spel is een stuk goedkoper. Denk meer rond 450
wowquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
Dankuquote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
En nog wat andere multiplayer previews die gister zijn gepubliceerd:
Kikizo
Gamesradar
CVG
Destructoid
Spong
GameTap
GameSpot
GameDaily
TeamXboX
Totalvideogames
quote:You’ll quickly notice that the soldiers reacting to exactly where they’ve been hit. We nailed one in the stomach and he put pressure on it while firing with one hand, clearly in pain. Additionally, shooting someone in the leg puts them down, but not out. Plugging kneecaps works, but soldiers will continue firing even while lying down and pulling themselves across the tarmac. But they’re less accurate and easier to finish off, so a mercy killing is usually in order.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is dat gewoon je naam en een stipje; wel zo handig om in beeld te hebben, zodat je weet wie wie is.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef perezoso het volgende:
Echt lelijk die stippen / informatie boven de poppetjes, hopelijk uit te zetten ?
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenquote:Rockstar Games start GTA4 marketing campagne in Nederland
In een zojuist ontvangen persbericht van Rockstar Games wordt gemeld dat ze samen met het gameblad Power Unlimited een actie beginnen waarbij vele prijzen zijn te winnen. Geheel in de stijl van Grand Theft Auto kunnen gamers een GTA IV sticker op hun auto (of ander vervoermiddel) plakken. Deze sticker wordt meegeleverd in de Power Unlimited die op 25 april in de winkel ligt en rond deze tijd ook bij abonnees in de brievenbus valt.
Wanneer je met een Grand Theft Auto IV sticker wordt gespot door iemand van Power Unlimted wordt je door hun "aangehouden" waarna je wordt bestraft/beloond met diverse coole prijzen waaronder een special edition exemplaar van GTA IV, de nieuwste CD van Brainpower, diverse GTA IV goodie pakketten en de hoofdprijs: een speciale Xbox 360 in GTA IV uitvoering.
Hoe lang deze actie duurt en waar je precies moet rijden om deze prijzen te winnen staat er niet bij. Power Unlimited zit echter in Haarlem. Er van uit gaande dat de mensen van PU daar in de buurt wonen heeft het denk niet veel zin om in Delfzijl met een GTA4 sticker rond te crossen.
Óf je zit opeens opgescheept met de nieuwe cd van Brainpowerquote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zet het hier toch maar neer
[..]
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenHeb ik hem dadelijk 4 dagen eerder dan de rest
Teh horror!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Óf je zit opeens opgescheept met de nieuwe cd van Brainpower
Ach het is iig het proberen wel waard denk ik zo, wie weet krijg ik wel die gta xboxquote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel onderzetters hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moi. Voor 34 euroquote:
Whehe ik woon in Haarlem maar ik heb geen zin om zo'n sticker op te plakken. Ik mot geen brainpower cd.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zet het hier toch maar neer
[..]
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenHeb ik hem dadelijk 4 dagen eerder dan de rest
No worries mate!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef perezoso het volgende:
Echt lelijk die stippen / informatie boven de poppetjes, hopelijk uit te zetten ?
En splitscreen zit er vrijwel zeker niet inquote:If you're playing with just knives, things are going to become stealthy, so another useful option is to turn off player markers that appear over people's heads and also turn off people's locations on radar.
ikquote:Op woensdag 9 april 2008 15:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Wie heeft hem al besteld???
de speciale editie.. bij wehkamp.nl (vorig jaar mei geloof ik..quote:
Hmm.. ik weet niet of ik bij zo'n belangrijke release op Wehkampf zou vertrouwen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
de speciale editie.. bij wehkamp.nl (vorig jaar mei geloof ik..) en die is genoeg op voorraad
wehkampfquote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet of ik bij zo'n belangrijke release op Wehkampf zou vertrouwen hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga hem alvast spelen mensuh!![]()
[ afbeelding ]
Is dat de CD? Wat puberaalquote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga hem alvast spelen mensuh!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
als je een echte vent bent laat je wat gameplay beelden zien. Zo niet, dan is het fake.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fake dus. Waarom durf je niet wat gameplay beelden te laten zien dan ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fake dus. Waarom durf je niet wat gameplay beelden te laten zien dan ?
Volgens mij stond er in 1 van die (p)reviews dat hij maar 1 keer een klein beetje aan het laggen was en dat was dan tijdens een potje cops and robbers waar aardig wat politiemensen/auto's/helicopters op het scherm waren... Verder viel het juist allemaal reuze meequote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
MP ga ik me nog niet in verdiepen
zal wel zo laggie worden als saints row 2
ik speel wel lekker SP
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in 1 van die (p)reviews dat hij maar 1 keer een klein beetje aan het laggen was en dat was dan tijdens een potje cops and robbers waar aardig wat politiemensen/auto's/helicopters op het scherm waren... Verder viel het juist allemaal reuze mee
ervaar het zelf straks zou ik zeggen
quote:We were playing on a proper online connection, not over LAN or system link, and there was pretty much no lag at all. Rockstar told us it's been tested with hundreds of people up at Rockstar North and transatlantic, and the performance is apparently consistent and solid
Gamehubs is het, meneer Analfabeet. En waarom die huillie erbij?quote:
is leukquote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamehubs is het, meneer Analfabeet. En waarom die huillie erbij?
Xbox 360 versiequote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef DaggerNL het volgende:
Ik zie daar 32,99 pond staan. Hoe kom je op 34 euro.
Die is fake!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef mellowpimp het volgende:
en deze? (met de nieuwe review)
http://www.cgreviews.com/
hij is geupdatequote:
And still fakequote:
quote:I think it's time to put an end to this! I'm getting hate mail in languages I can't even read! This site was created purely for entertainment, and I enjoyed every minute of it. Thanks!
okquote:Op woensdag 9 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
And still fake
Die gast had volgens mij al ergens toegegeven dat het nep was.
hahaha die updatequote:Op woensdag 9 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
And still fake
Die gast had volgens mij al ergens toegegeven dat het nep was.
Inderdaad, en eerst zat er wel splitscreen in de PS3 versie, maar nu opeens niet meerquote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef kepler het volgende:
[..]
hahaha die update![]()
Alle 'negatieve' opmerkingen heeft hij doorgestreept en zijn volgens hem weggewerkt in de laatste twee maandenGoeie grap
De echte reviews schijnen rond de 20e te komen, maar ik hoef ze niet eens te lezenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, en eerst zat er wel splitscreen in de PS3 versie, maar nu opeens niet meer
404 !quote:Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
hij is geupdate
en in engeland beginnen de voorraden al op te raken.. (bron: http://www.mcvuk.com/news/30131/UK-retail-running-out-of-GTA-IV)
Q1: Why did Europeans move to Liberty City?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef mellowpimp het volgende:
is deze al langsgekomen ?
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=history&content=interactive0
Op de officiele site misschien?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
weet iemand een goeie site voor gta4 icons enzo, kan het nergens vinden.
Ik denk dat iedereen die hem pre-ordert hem niet meteen krijgt en dat ie ook niet zomaar in de winkels overal ligtquote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef robbolo het volgende:
Denken jullie dat t nodig is om gta te pre-orderen, of kan je m ook vinden als je op de dag zelf ff langs de winkels gaat?
Heb namelijk al meerdere malen gehoord dat mensen met pre-orders ze niet altijd meteen krijgen. Maar m mislopen in de winkel vind ik ook klote.
Misschien een idee om een poll van te maken ofzo?
Bedoel je dan dat helemaal niemand m op de release date krijgt.....quote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de officiele site misschien?
[..]
Ik denk dat iedereen die hem pre-ordert hem niet meteen krijgt en dat ie ook niet zomaar in de winkels overal ligt
Ik bedoel, iedereen met een PS3 of Xbox 360 (ik ken ongeveer 20 mensen met een console, en daarvan gaat ééntje geen GTA IV halen) gaat dat spel kopen.
Of je kiest zelf een GTA 4 Image (of wat anders) en gaat naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
weet iemand een goeie site voor gta4 icons enzo, kan het nergens vinden.
Als ik dat schijfje nu zou krijgen zou ik morgen een ps3 gaan halenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Ga je hier nog ingame beelden posten?
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Ga je hier nog ingame beelden posten?
jij bent gewoon erg domquote:Op woensdag 9 april 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.
Slechte grap + link naar een gele kikker?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
GTA 4 4 weken uitgesteld!
Jezus. Gekanker!
wie is hier nu domquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Slechte grap + link naar een gele kikker?
Dat lijkt me evident.quote:
quote:
Huiliequote:
Jij klikte ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Ziet er weer mooi uitquote:Op donderdag 10 april 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Back ontopic dan maar, en Edwinuss blijft voortaan maar weg als hij niet normaal kan reageren.
Nieuwe screen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Back ontopic dan maar, en Edwinuss blijft voortaan maar weg als hij niet normaal kan reageren.
Nieuwe screen:
[ afbeelding ]
alsof wij nieuws voor je gaan zoekenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef rival het volgende:
misschien komt er dan nog iemand met gta nieuws oid?
Kijk eens vijf posts boven je.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef rival het volgende:
ahhhh, rust... de kleuters zijn opgehouden?
misschien komt er dan nog iemand met gta nieuws oid?
haha sackboy heeft je echt gefrustreerd he!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
alsof wij nieuws voor je gaan zoeken
de laatste foto in dit topic, ik geloof niet dat dat een gta4 screen isquote:Op donderdag 10 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens vijf posts boven je.
En nog wat slecht nieuws:
Er is bevestigd dat er in beide versies geen splitscreen in zit
Ik zat ook al te kijken ja.. Hij ziet er op een of andere manier een beetje anders uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
de laatste foto in dit topic, ik geloof niet dat dat een gta4 screen is
deze screen is toch niet mooi? je kan alles zeggen van tof tot oeh een gun. Maar mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 08:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ziet er weer mooi uit![]()
Ik kan niet meer wachten na al die multiplayer reviews gelezen te hebben
En nu ga je ons natuurlijk netjes vertellen waar dat isquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Wessiej het volgende:
Net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk mijn special edition de 24e op kan halen
ok, ok, ik was gewoon blij met een inhoudelijke post na al dat geklootquote:Op donderdag 10 april 2008 14:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
deze screen is toch niet mooi? je kan alles zeggen van tof tot oeh een gun. Maar mooiis een beetje overdreven.
Als ik een foto van een grote boomstam plaats en zet in de url:quote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Gstyles het volgende:
de url zegt: http://media.gtanet.com/images/4313-gta-iv-packie-screenshot.jpg dus is ws wel echt!
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Of je kiest zelf een GTA 4 Image (of wat anders) en gaat naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65
staat daar nou HDD 3340 KB minimum ? das ongeveer 3,2 MB. Niet al mijn vrienden hebben een harde schijf maar zo'n memory card van 256 MB (van de xbox 360 Arcade)....die kunnen het dus ook gewoon spelen.quote:
2 weken nog kamperen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die liggen daar al voor de deur in zweden
Laatste keer dat ik een game op de dag van release niet gewoon heb kunnen kopen in een winkel is geloof ik toen ik Zelda OoT voor de N64 wou kopen.quote:
Gevonden:quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef Kadesh het volgende:
Hoe groot is LC nu in verglijking met SA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |