jij bent gewoon erg domquote:Op woensdag 9 april 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.
Slechte grap + link naar een gele kikker?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
GTA 4 4 weken uitgesteld!
Jezus. Gekanker!
wie is hier nu domquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Slechte grap + link naar een gele kikker?
Dat lijkt me evident.quote:
quote:
Huiliequote:
Jij klikte ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Ziet er weer mooi uitquote:Op donderdag 10 april 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Back ontopic dan maar, en Edwinuss blijft voortaan maar weg als hij niet normaal kan reageren.
Nieuwe screen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Back ontopic dan maar, en Edwinuss blijft voortaan maar weg als hij niet normaal kan reageren.
Nieuwe screen:
[ afbeelding ]
alsof wij nieuws voor je gaan zoekenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef rival het volgende:
misschien komt er dan nog iemand met gta nieuws oid?
Kijk eens vijf posts boven je.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef rival het volgende:
ahhhh, rust... de kleuters zijn opgehouden?
misschien komt er dan nog iemand met gta nieuws oid?
haha sackboy heeft je echt gefrustreerd he!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
alsof wij nieuws voor je gaan zoeken
de laatste foto in dit topic, ik geloof niet dat dat een gta4 screen isquote:Op donderdag 10 april 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens vijf posts boven je.
En nog wat slecht nieuws:
Er is bevestigd dat er in beide versies geen splitscreen in zit
Ik zat ook al te kijken ja.. Hij ziet er op een of andere manier een beetje anders uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
de laatste foto in dit topic, ik geloof niet dat dat een gta4 screen is
deze screen is toch niet mooi? je kan alles zeggen van tof tot oeh een gun. Maar mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 08:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ziet er weer mooi uit![]()
Ik kan niet meer wachten na al die multiplayer reviews gelezen te hebben
En nu ga je ons natuurlijk netjes vertellen waar dat isquote:Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef Wessiej het volgende:
Net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk mijn special edition de 24e op kan halen
ok, ok, ik was gewoon blij met een inhoudelijke post na al dat geklootquote:Op donderdag 10 april 2008 14:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
deze screen is toch niet mooi? je kan alles zeggen van tof tot oeh een gun. Maar mooiis een beetje overdreven.
Als ik een foto van een grote boomstam plaats en zet in de url:quote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Gstyles het volgende:
de url zegt: http://media.gtanet.com/images/4313-gta-iv-packie-screenshot.jpg dus is ws wel echt!
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Of je kiest zelf een GTA 4 Image (of wat anders) en gaat naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65
staat daar nou HDD 3340 KB minimum ? das ongeveer 3,2 MB. Niet al mijn vrienden hebben een harde schijf maar zo'n memory card van 256 MB (van de xbox 360 Arcade)....die kunnen het dus ook gewoon spelen.quote:
2 weken nog kamperen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die liggen daar al voor de deur in zweden
Laatste keer dat ik een game op de dag van release niet gewoon heb kunnen kopen in een winkel is geloof ik toen ik Zelda OoT voor de N64 wou kopen.quote:
Gevonden:quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:04 schreef Kadesh het volgende:
Hoe groot is LC nu in verglijking met SA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |