Hmm.. ik weet niet of ik bij zo'n belangrijke release op Wehkampf zou vertrouwen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
de speciale editie.. bij wehkamp.nl (vorig jaar mei geloof ik..) en die is genoeg op voorraad
wehkampfquote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet niet of ik bij zo'n belangrijke release op Wehkampf zou vertrouwen hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga hem alvast spelen mensuh!![]()
[ afbeelding ]
Is dat de CD? Wat puberaalquote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga hem alvast spelen mensuh!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
als je een echte vent bent laat je wat gameplay beelden zien. Zo niet, dan is het fake.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fake dus. Waarom durf je niet wat gameplay beelden te laten zien dan ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
fake dus. Waarom durf je niet wat gameplay beelden te laten zien dan ?
Volgens mij stond er in 1 van die (p)reviews dat hij maar 1 keer een klein beetje aan het laggen was en dat was dan tijdens een potje cops and robbers waar aardig wat politiemensen/auto's/helicopters op het scherm waren... Verder viel het juist allemaal reuze meequote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
MP ga ik me nog niet in verdiepen
zal wel zo laggie worden als saints row 2
ik speel wel lekker SP
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in 1 van die (p)reviews dat hij maar 1 keer een klein beetje aan het laggen was en dat was dan tijdens een potje cops and robbers waar aardig wat politiemensen/auto's/helicopters op het scherm waren... Verder viel het juist allemaal reuze mee
ervaar het zelf straks zou ik zeggen
quote:We were playing on a proper online connection, not over LAN or system link, and there was pretty much no lag at all. Rockstar told us it's been tested with hundreds of people up at Rockstar North and transatlantic, and the performance is apparently consistent and solid
Gamehubs is het, meneer Analfabeet. En waarom die huillie erbij?quote:
is leukquote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamehubs is het, meneer Analfabeet. En waarom die huillie erbij?
Xbox 360 versiequote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef DaggerNL het volgende:
Ik zie daar 32,99 pond staan. Hoe kom je op 34 euro.
Die is fake!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef mellowpimp het volgende:
en deze? (met de nieuwe review)
http://www.cgreviews.com/
hij is geupdatequote:
And still fakequote:
quote:I think it's time to put an end to this! I'm getting hate mail in languages I can't even read! This site was created purely for entertainment, and I enjoyed every minute of it. Thanks!
okquote:Op woensdag 9 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
And still fake
Die gast had volgens mij al ergens toegegeven dat het nep was.
hahaha die updatequote:Op woensdag 9 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
And still fake
Die gast had volgens mij al ergens toegegeven dat het nep was.
Inderdaad, en eerst zat er wel splitscreen in de PS3 versie, maar nu opeens niet meerquote:Op woensdag 9 april 2008 20:08 schreef kepler het volgende:
[..]
hahaha die update![]()
Alle 'negatieve' opmerkingen heeft hij doorgestreept en zijn volgens hem weggewerkt in de laatste twee maandenGoeie grap
De echte reviews schijnen rond de 20e te komen, maar ik hoef ze niet eens te lezenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, en eerst zat er wel splitscreen in de PS3 versie, maar nu opeens niet meer
404 !quote:Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
hij is geupdate
en in engeland beginnen de voorraden al op te raken.. (bron: http://www.mcvuk.com/news/30131/UK-retail-running-out-of-GTA-IV)
Q1: Why did Europeans move to Liberty City?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef mellowpimp het volgende:
is deze al langsgekomen ?
http://www.rockstargames.com/IV/#?page=history&content=interactive0
Op de officiele site misschien?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
weet iemand een goeie site voor gta4 icons enzo, kan het nergens vinden.
Ik denk dat iedereen die hem pre-ordert hem niet meteen krijgt en dat ie ook niet zomaar in de winkels overal ligtquote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef robbolo het volgende:
Denken jullie dat t nodig is om gta te pre-orderen, of kan je m ook vinden als je op de dag zelf ff langs de winkels gaat?
Heb namelijk al meerdere malen gehoord dat mensen met pre-orders ze niet altijd meteen krijgen. Maar m mislopen in de winkel vind ik ook klote.
Misschien een idee om een poll van te maken ofzo?
Bedoel je dan dat helemaal niemand m op de release date krijgt.....quote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de officiele site misschien?
[..]
Ik denk dat iedereen die hem pre-ordert hem niet meteen krijgt en dat ie ook niet zomaar in de winkels overal ligt
Ik bedoel, iedereen met een PS3 of Xbox 360 (ik ken ongeveer 20 mensen met een console, en daarvan gaat ééntje geen GTA IV halen) gaat dat spel kopen.
Of je kiest zelf een GTA 4 Image (of wat anders) en gaat naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #65quote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
weet iemand een goeie site voor gta4 icons enzo, kan het nergens vinden.
Als ik dat schijfje nu zou krijgen zou ik morgen een ps3 gaan halenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Ga je hier nog ingame beelden posten?
Die faggot van een Sackboy denkt dat hij stoer is.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Ga je hier nog ingame beelden posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |