Technisch gezien niet, gevoelsmatig wel.quote:Op maandag 7 april 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus dan speel je het niet op 28 april..
quote:
Mja, of jij zit op de 28e te bellen naar je leverancier waar je pre-order blijft, terwijl ik een exemplaar van de metershoge stapel pak in de Media Markt op de 27e.quote:Op maandag 7 april 2008 13:45 schreef Synyster84 het volgende:
Feit is en blijft dat die hele stapel een keer opgaat...en met de snelheid waarmee ze over de toonbanken heen gaan vliegen bestaat de kans dat jij als klein manneke bij de balie komt en uitgelachen wordt...mijn pre-order staat alvast, weet nog niet eens of ik t wat ga vinden, maar kan m altijd weer ruilen voor wat anders
Je weet dat de releasedatum 29 april is?quote:Op maandag 7 april 2008 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, of jij zit op de 28e te bellen naar je leverancier waar je pre-order blijft, terwijl ik een exemplaar van de metershoge stapel pak in de Media Markt op de 27e.
Dat scenario heb ik iig bij al mijn pre-orders gehad, en sindsdien doe ik dat dus ook niet meer…
En als een game als Assasin’s Creed in enorme hoeveelheden beschikbaar was, dan zal dat ook zeker gelden voor GTA 4 lijkt me.
27, 28, 29, allemaal 1 pot nat.quote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je weet dat de releasedatum 29 april is?
quote:Op maandag 7 april 2008 13:45 schreef Synyster84 het volgende:
Feit is en blijft dat die hele stapel een keer opgaat...en met de snelheid waarmee ze over de toonbanken heen gaan vliegen bestaat de kans dat jij als klein manneke bij de balie komt en uitgelachen wordt...mijn pre-order staat alvast, weet nog niet eens of ik t wat ga vinden, maar kan m altijd weer ruilen voor wat anders
Pff wat een onzin dat hier helemaal een nieuwsbericht van verschijnt. Ten eerste is het maar een analist die wat roept (wat nergens op gebaseerd is) in de bonus round van G4TV , ten tweede heeft EA Take Two helemaal nog niet overgenomen dus waar gaat het hier nog over..quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sterf EA!
http://www.psonly.nl/nieu(...)l_GTA_IV_uitstellen/
Ze hebben nog 20 dagen om de takeover af te rondenquote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
ten tweede heeft EA Take Two helemaal nog niet overgenomen dus waar gaat het hier nog over..![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 16:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ze hebben nog 20 dagen om de takeover af te rondenEn dan bye bye GTA4
![]()
Lijkt me lache.
quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sterf EA!
http://www.psonly.nl/nieu(...)l_GTA_IV_uitstellen/
quote:Confirmed mini-games include pool, basketball, darts, golfing at driving ranges and arcade games, such as Go Go Space Monkey, which was also featured in San Andreas.
The trucking company from San Andreas, RS Haul, returns and missions based around the company have returned as well.
'Gruppe Sechs' securicars have returned. Players are able to steal them and deliver them to locations for a reward, but this task is said to be much trickier than in previous games.
The game features many references to 'Crackdown', the Xbox360 game released last year from the co-creator of the original GTA.
Vehicles such as the Stallion and Comet from previous games appear in IV, as well as the NRG500, a motorcycle. A new motorcycle called the NHG900RR is also confirmed to be in the game and is rumored to be the fastest one available.
GTA IV contains photos of Vice City, similar to the maps found scattered around San Andreas. References to previous GTA games through graffiti is also spread throughout the city.
Binco, Burger Shot, 24-7 and Clucking Bell are all returning, in addition to many other brands from previous GTA games. 'Alderney' features several strip malls where you can purchase food, clothing, and more.
New York City-style news tickers on buildings will be constantly updated based on what crimes you commit in the game.
There are several innuendos and references to the Hot Coffee mod for San Andreas.
As previously mentioned, pedestrian actions will be incredibly varied and detailed compared to previous games.
"Flushing Meadows (site of the NY World's Fair) is featured in its entirety, as is a recreation of theme park Astroland at Coney Island. Rides such as the Corpse Ride and Cyclone can be tested, and the major tourist spots will play a part in some missions."
Sprunk can be purchased, as in San Andreas, to replenish your health.
Similarly to Saints Row, phone numbers are scattered throughout the city and you can call them for whatever services they entail.
A place called the Videogeddon Arcade allows you to play arcade games and posters attacking violent video games can be seen.
The 'sky tram' featured on the box-art for GTA IV can actually be used as a mode of transportation, although it costs money as do the taxis.
Echte hoesjes heb ik ook allang gezien hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst waren het kartonnen dingen, nu die echte hoesjes
quote:Op maandag 7 april 2008 20:41 schreef devv05 het volgende:
Grand Theft Auto IV multiplayer screenshots.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Rides such as the Corpse Ride and Cyclone can be tested
OMFG!quote:Op maandag 7 april 2008 20:41 schreef devv05 het volgende:
Grand Theft Auto IV multiplayer screenshots.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
count me in!! ben van de partij...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:21 schreef Gstyles het volgende:
Ja moeten sowieso een Fok!clan oprichten voor de multi GTAIV
Is 't niet crossplatform online?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:50 schreef Gstyles het volgende:
Probleem is wel dat we nu een verdeling gaan krijgen in de gebruikers van de twee, niet bij naam nader te mogen noemen, consoles..... mja daar vinden we wel een oplossing voor denk ik zo..
Hehe nee, crossplatform tussen X360 en PS3 is tot op heden nog niet vertoond neequote:
Ok, wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe nee, crossplatform tussen X360 en PS3 is tot op heden nog niet vertoond nee
Hey je mag de consoles niet noemen bij naamquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hehe nee, crossplatform tussen X360 en PS3 is tot op heden nog niet vertoond nee
Dat gaat een dag "in de stad rondlopen" worden! Ik preorder (online) helemaal niks meer.. ervaring leert dat je sneller een game in huis heb als je ff moeite neemtquote:
vaak nemen ze de telefoon al op voordat de winkel daadwerkelijk open isquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef J.Herrer het volgende:
Gewoon op de dag van release kansloos voor de winkel wachten tot ie open is en dan maar hopen dat ze het al binnen hebben
Zo ga ik dat aanpakken denk ik
Dan bel ik ze als ik voor de winkel staquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
vaak nemen ze de telefoon al op voordat de winkel daadwerkelijk open is
Dat is een bekende bug, newbie.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zo dom ben ik nou ook weer niet
[..]
Kut kakkerlak
PES?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb je soccer game waar ik je kan own3n ?
ik mocht een week wachten op Halo 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:31 schreef Leonos het volgende:
bol.com zet hem op mijn mat op de dag van de release zeggen ze
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik download hem gewoon de 25/26e en koop hem wel ergens half mei als die overal op voorraad ligt.
dat is dan wel een beetje schraalquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik download hem gewoon de 25/26e en koop hem wel ergens half mei als die overal op voorraad ligt.
nicequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
Multiplayer previews van IGN en Kotaku zijn up.
teveel om te highlightenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
nog niet door Sony, maar dat is kwestie van tijd. De vraag is of deze bundel ook naar NL komtquote:Op woensdag 9 april 2008 00:00 schreef sander89 het volgende:
Bundel PS3+GTAIV is bevestigt![]()
[ afbeelding ]
Prijs word waarschijnlijk 399 euro dus dat is aardig voordelig![]()
Als komende weken nog geen PS3+GT5 koop zal waarschijnlijk GTAIV pakket worden.
dus zonder enige speelervaring denk jij dat het gaat laggen als de ziekte? lekker nuttige uitspraakquote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
MP ga ik me nog niet in verdiepen
zal wel zo laggie worden als saints row 2
ik speel wel lekker SP
is altijd met dit soort games, waar de hype groot van is,quote:Op woensdag 9 april 2008 00:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus zonder enige speelervaring denk jij dat het gaat laggen als de ziekte? lekker nuttige uitspraak
jij kan dus in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Downloadenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
De Zweedse website, waar het plaatje voor het eerst gesignaleerd is, heeft hem voor evenveel kronen staan als de Prologue bundel, ¤399,- dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef robbolo het volgende:
Denk trouwens niet dat die bundel 399 word. Met gt5 proloque was die 399, maar dat spel is een stuk goedkoper. Denk meer rond 450
wowquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
Dankuquote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
En nog wat andere multiplayer previews die gister zijn gepubliceerd:
Kikizo
Gamesradar
CVG
Destructoid
Spong
GameTap
GameSpot
GameDaily
TeamXboX
Totalvideogames
quote:You’ll quickly notice that the soldiers reacting to exactly where they’ve been hit. We nailed one in the stomach and he put pressure on it while firing with one hand, clearly in pain. Additionally, shooting someone in the leg puts them down, but not out. Plugging kneecaps works, but soldiers will continue firing even while lying down and pulling themselves across the tarmac. But they’re less accurate and easier to finish off, so a mercy killing is usually in order.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is dat gewoon je naam en een stipje; wel zo handig om in beeld te hebben, zodat je weet wie wie is.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef perezoso het volgende:
Echt lelijk die stippen / informatie boven de poppetjes, hopelijk uit te zetten ?
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenquote:Rockstar Games start GTA4 marketing campagne in Nederland
In een zojuist ontvangen persbericht van Rockstar Games wordt gemeld dat ze samen met het gameblad Power Unlimited een actie beginnen waarbij vele prijzen zijn te winnen. Geheel in de stijl van Grand Theft Auto kunnen gamers een GTA IV sticker op hun auto (of ander vervoermiddel) plakken. Deze sticker wordt meegeleverd in de Power Unlimited die op 25 april in de winkel ligt en rond deze tijd ook bij abonnees in de brievenbus valt.
Wanneer je met een Grand Theft Auto IV sticker wordt gespot door iemand van Power Unlimted wordt je door hun "aangehouden" waarna je wordt bestraft/beloond met diverse coole prijzen waaronder een special edition exemplaar van GTA IV, de nieuwste CD van Brainpower, diverse GTA IV goodie pakketten en de hoofdprijs: een speciale Xbox 360 in GTA IV uitvoering.
Hoe lang deze actie duurt en waar je precies moet rijden om deze prijzen te winnen staat er niet bij. Power Unlimited zit echter in Haarlem. Er van uit gaande dat de mensen van PU daar in de buurt wonen heeft het denk niet veel zin om in Delfzijl met een GTA4 sticker rond te crossen.
Óf je zit opeens opgescheept met de nieuwe cd van Brainpowerquote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zet het hier toch maar neer
[..]
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenHeb ik hem dadelijk 4 dagen eerder dan de rest
Teh horror!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Óf je zit opeens opgescheept met de nieuwe cd van Brainpower
Ach het is iig het proberen wel waard denk ik zo, wie weet krijg ik wel die gta xboxquote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel onderzetters hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moi. Voor 34 euroquote:
Whehe ik woon in Haarlem maar ik heb geen zin om zo'n sticker op te plakken. Ik mot geen brainpower cd.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet niet of dit al bekend is maar ik zet het hier toch maar neer
[..]
Misschien toch maar met zo'n sticker richting Haarlem rijdenHeb ik hem dadelijk 4 dagen eerder dan de rest
No worries mate!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:02 schreef perezoso het volgende:
Echt lelijk die stippen / informatie boven de poppetjes, hopelijk uit te zetten ?
En splitscreen zit er vrijwel zeker niet inquote:If you're playing with just knives, things are going to become stealthy, so another useful option is to turn off player markers that appear over people's heads and also turn off people's locations on radar.
ikquote:Op woensdag 9 april 2008 15:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Wie heeft hem al besteld???
de speciale editie.. bij wehkamp.nl (vorig jaar mei geloof ik..quote:
Hmm.. ik weet niet of ik bij zo'n belangrijke release op Wehkampf zou vertrouwen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
de speciale editie.. bij wehkamp.nl (vorig jaar mei geloof ik..) en die is genoeg op voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |