t leeft!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef worldpimber het volgende:
fipo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:25 schreef Snelwagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
3 x pwnd.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
hoe is t met de bike?
Hoe is t met t huis?
Hoe is t met de kids?
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?quote:
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.![]()
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
En een mailtje van een Amsterdammer die een ZX12R overweegt, of een Derbi Gp1 250.quote:nog even terugkomend op uw vraag van vorige week over de BMW F 800 S .
Mocht U er graag een willen hebben met ABS , dan kan ik U de volgende aanbieding maken ;
F 800 S , sunsetgelb incl :
- ABS
- Handvatverwarming
- Boord computer
- witte knipperlichten
inclusief 24 maand garantie , km.stand 10
nieuwprijs van deze motor is , incl. aflevering en leges ¤ 11.480.-
Wij kunnen U de motor leveren voor : ¤ 9.990.-
Het wordt echt sleutelweer.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
dit weekend hoop ik de motor weer rijklaar te hebben.
Mietje.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
Heb me oude ski-broek in de garage liggenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt echt sleutelweer.![]()
Trek daar alleen wel warme kleding aan.
[..]
Mietje. [ afbeelding ]
Goeie deal man moet je doenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een stalker van een BMW dealer.![]()
[..]
quote:
Nick weekend, kan kampioen worden met voetballen. (afhankelijk van het weerquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Heb me oude ski-broek in de garage liggen
Geen tijd om mee te helpen?
Ik denk dat het een goede ondergewaarde motor is.quote:
die ga ik ook probbenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben van de MPP naar de MPR 2CT gegaan.![]()
De road is een wat hardere band waar ik gewoon meer kilometers mee hoop te maken dan de power.
Om nu elke 7000 een 190 euro uit te geven aan een band vind ik ook weer net iets teveel van het goede
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Of de Avon "The Monster" 360/30R18-92H showbike tire [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis bier drinken in 't kroondopkequote:
Woar is dêhquote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gratis bier drinken in 't kroondopke
Huhm das ook wel leuk op de SMquote:Op donderdag 3 april 2008 21:04 schreef Rib-i het volgende:
Of de Avon "The Monster" 360/30R18-92H showbike tire [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Weer een werkdag![]()
En een weertje van het mindere soortzoals de rest van het komende weekend
10 graden en regenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaanmorgen is het weer een prima scooterdagje! [ afbeelding ]
ehhh, op 0.37 waren ook jetsers hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef Gawaine het volgende:
Rib-i in de jonge jaren op 00:37![]()
.....jetsers op 03:06
kun je gewoon verslepen eh?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n beetje alles geinstalledzet dat hoeruh ding mijn keyboard instellingen midden op de startbalk
![]()
[ afbeelding ]
ehh, die zet je toch gewoon uit????quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb ik eindelijk zo'n beetje alles geinstalledzet dat hoeruh ding mijn keyboard instellingen midden op de startbalk
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhh, op 0.37 waren ook jetserstietjes hoor
alleen iets kleiner
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
so tru, maar ik moest ff een statement maken over de ontbrekende oogkwaliteit van gawaine
Zwartkijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
10 graden en regenda is toch geen weer voor een blanke
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef bvvt het volgende:
ehh, die zet je toch gewoon uit????
je zet em standaard op taal NL en keyboard US-international - de rest pleur je er af en je komt er NOOIT meer aan.Blijkbaar zat ik met mijn lompe vingers per abuis vaak de instellingen te veranderen waardoor de leestekens ineens onder andere toetsen zaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu idd een vaste instelling.
![]()
Boeie verder.![]()
CTRL + Shift of ALT + shiftquote:Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat ik met mijn lompe vingers per abuis vaak de instellingen te veranderen waardoor de leestekens ineens onder andere toetsen zaten.Heb nu idd een vaste instelling.
![]()
Boeie verder.
quote:
Leuk als je in een document bezig bent en wtf gebeurt er nu ineens.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef Cageon het volgende:
CTRL + Shift of ALT + shift
wijzigt die instellingen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
so tru, maar ik moest ff een statement maken over de oogkwaliteit van gawaine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
ctrl+alt en pijltje naar rechts is ook altijd mooi
Zou je scherm moeten draaienquote:
heb je het zelf wel geprobeerd?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zou je scherm moeten draaien![]()
Anders pijltje naar links? of naar boven of naar beneden
Uhm nouja opschool doettie het altijd, probeerde het net zelf. Doet het hier nietquote:Op donderdag 3 april 2008 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
heb je het zelf wel geprobeerd?
Misschien wel iets van een specifieke videokaart......
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk als je in een document bezig bent en wtf gebeurt er nu ineens.![]()
Heb weer iemand van een ZX12R af kunnen houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
heeft niet eens de moeite genomen om em te hernoemen...............quote:
Bij jensenquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, de groupies spreiden zich over internet.
Op Supermotard en MF was ook al iemand gesignaleerd.
De sprong naar Amerika is nog klein.![]()
Binnenkort bij Jensen.![]()
Met dank aan Hicham. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, de groupies spreiden zich over internet.
Op Supermotard en MF was ook al iemand gesignaleerd.
De sprong naar Amerika is nog klein.![]()
Binnenkort bij Jensen.![]()
Met dank aan Hicham. [ afbeelding ]
wel een beetje duur maar wel lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
Dit niks voor jou
7,5 kg lichter![]()
Eens een Bimota, nooit meer een Bimota. Bad memories.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een produkt verkoopt het beste als je met extreme voorbeelden komt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef bvvt het volgende:
Ooooooeeeeeeeee
Deze is een inkopper voro WB
Oliemiljonair: olie verversen onnodig!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef bvvt het volgende:
Ooooooeeeeeeeee
Deze is een inkopper voro WB
Oliemiljonair: olie verversen onnodig!
Hier heb je al stratenmaker # 1quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een produkt verkoopt het beste als je met extreme voorbeelden komt.
Ze proberen een peilstok met chip aan de man te brengen.![]()
Vooral sommige KTM en Husqvarna motorfietsen met een verversingsinterval van 500 km kunnen dus 3,5 ton aanhouden.![]()
Met de auto ververs ik overigens nooit voortijdig, gewoon netjes 1 keer per jaar.
Fat ass of niet ze trek wel zo je plaat er afquote:
Ik zou een nieuwe computer kopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om![]()
't zou daar nooit mogen verschijnen
quote:Goedenavond Heren;
Vandaag proef gereden op de 250 , ik heb hem meteen maar gekocht ik krijg nog een nieuwe accu, verse motorolie, en een nieuw richting aanwijzer glaasje. En gaan met die…… Derbi!
Ik had niet verwacht dat hij zo zou rijden als op rails en ik zat er meteen lekker op, klasse ding voor in de stad.
Met vriendelijke groet ED, Amsterdam.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
Oh ja, er is een nieuwe Ducati Monster 696. Klikkerdeklik.
[ afbeelding ]
161 kilogram.
Ik zag vandaag een scooter.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een ER6.
Bij een rijschool.
mwah, ze zijn hier in de buurt echt "goed" bezig. Ook op binnendoor weggetjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
Kan ff niet quoten, Fok! is txt only zonder smilies.![]()
@Gawaine.Idd. Onderaan de mail stond: en nog bedankt voor de info!
Dacht nog.. zal ik terug mailen dat het een 1 april grap was..
quote:En jullie hebben toch een Majesty 250?
Net alsof die voor je vrouw is..
Bijpassende schoenenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Namen, plaatsen en bijpassende schoenen berusten puur op toeval
Ow khoef me net geen zorgen te makenquote:Invoeren van alcohol
Personen van 20 jaar of ouder mogen, vanuit een ander EU land, per persoon de volgende hoeveelheden alcoholische dranken vrij invoeren:
10 liter sterke drank (boven 22%)
20 liter likeurwijn, zoals sherry of port (tussen 15% en 22%)
90 liter wijn (waarvan maximaal 60 liter mousserende wijn)
110 liter bier
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef ikookhier het volgende:
In het zwart nog wel te doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow khoef me net geen zorgen te maken![]()
Slapen, en morgenochtend vertrekken. 16 uur later in Zweden op plaats van bestemming voor de eerste 3 dagen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Namen, plaatsen en bijpassende schoenen berusten puur op toeval
Goeie reisquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Slapen, en morgenochtend vertrekken. 16 uur later in Zweden op plaats van bestemming voor de eerste 3 dagen
quote:
De Hyosung GV650 anniversary heeft wel wat.quote:
7.45 op het voetbalveld. Gaat het gewoon door. Ben zeiknaat tot op het onderbroekje.quote:
Volg het spoor van de riekende aërosolenquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:32 schreef Geerd het volgende:
Wie liet er een scheet??
Is ook balenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
7.45 op het voetbalveld. Gaat het gewoon door. Ben zeiknaat tot op het onderbroekje.![]()
![]()
En ik mocht vanmiddag een uurtje of 2 los met de Triumph. Is het'ut verwachte pokkeweer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is ook balenzijn er eindelijk allemaal natte slipjes om je heen, zitten er geen vrouwen in
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Bijna vol? we zijn nog niet eens op de helftquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:02 schreef daNpy het volgende:
Deze ook alweer bijna vol? Gaat ook hard hier!
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bijna vol? we zijn nog niet eens op de helft![]()
De pagina met topics laat pagina's per 25 zien... heb ik ook last van, terwijl ik toch echt gewoon per 50 heb ingesteldquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik meende toch echt dat ik al 6 pagina's zag toen ik het topic opende, zal wel een instelling of foutje zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:10 schreef Geerd het volgende:
Begint de zon ook nog spontaan te schijnenen tussen de buien doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hier heeft het vanochtend (vroeg) geregend, verder bijna alleen maar zon
Picsquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:32 schreef Cageon het volgende:
- Te grote knippers
- achterlicht
+ led achterlicht
+ wit kapje
+ geintegreerde knippers
Woossaah, (LED)achterlicht met geintegreerde knippers zit erin!
Uitlaten?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:32 schreef Cageon het volgende:
- Te grote knippers
- achterlicht
+ led achterlicht
+ wit kapje
+ geintegreerde knippers
Woossaah, (LED)achterlicht met geintegreerde knippers zit erin!
heb mooie titanium MIVV's.quote:
ben ik het mee eens, accentueert mooier.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok, keek gewoon ff naar TL1000Ren op Marktplaats.
Blauw/witte zijn mooier.
Ja, en toch, als je het geld hebt liggen kies je eerder voor een 2e handse echte motorquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Hyosung GV650 anniversary heeft wel wat.![]()
[url=400]http://baptista.dothost.co.kr/attach/1/2710017635.jpg[/ur]
\ROFLquote:
None, maar zo kijk ik naar die motor..filename niet van toepassing.. EMO wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:20 schreef Rib-i het volgende:
Ja, en toch, als je het geld hebt liggen kies je eerder voor een 2e handse echte motor
Dat gaat wel zetten. Maar zijn het gesinterde blokken of organische rotzooi?quote:[b]Op zaterdag 5 april 2008 21:32 schreef daNpy het volgende:
Ik hoop dat dit met rijden nog goed komt.
kzet de mijne er gelijk ff bijquote:Op zondag 6 april 2008 12:06 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
zo maar ff in de tuin spelen met de tuinslang
Heb al nooit veel zin om de motor schoon te maken, nu moet ik er 2 doen
Eindhoven, 6 gradenquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
kzet de mijne er gelijk ff bij
hebben we de meet ook meteen gehad.
Lui met de tuinslang wapperen is de kunst niet, als je'em maar gelijk goed droog maakt wel.quote:Op zondag 6 april 2008 12:06 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
zo maar ff in de tuin spelen met de tuinslang
Heb al nooit veel zin om de motor schoon te maken, nu moet ik er 2 doen
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 12:58 schreef Geerd het volgende:
Ohw nu gaan ze met elkaars tuinslang spelen het is ook altijd wat hier.
Ik heb er wel 3quote:
Doe momenteel dus ff niksquote:Op zondag 6 april 2008 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lui met de tuinslang wapperen is de kunst niet, als je'em maar gelijk goed droog maakt wel.x2
Plastic (met name schakelaars, contactslot etc) +metaaldelen (met name voorvork, achterbrug, schokbreker, framedelen) inspuiten met siliconenspray ter bescherming.![]()
![]()
Dan nog ff oliepeilen.![]()
Make me proud.![]()
3 zussen of 3 leuke zussenquote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3maar vraag me nog steeds waar de foto's van Geerd blijven
Leuke/Lekkerquote:
quote:
quote:
gaat nietquote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Moeten jullie niet rijden met dit mooie weer
Opgroeien met 2 zussen is al erg genoeg af en toe, laat staan met 3quote:
Moet eigenlijk schoonmakenquote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Eigenlijk wel..quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef ikookhier het volgende:
17e weer naar het ziekenhuisquote:Op zondag 6 april 2008 14:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel..![]()
Hoe is het met jou?
En je motor?
Alweer bijna rij klaar?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef ikookhier het volgende:
Dacht ik al.quote:Op zondag 6 april 2008 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tog redelijk weer vandaagjammer dat ik te lam was
Probeer deze eens.quote:Op zondag 6 april 2008 22:17 schreef daNpy het volgende:
En ook vanavond even op en neer naar Den Bosch geweest. Wel leuk, maar wind, koud, wapper en herrie
En dan rijdt ik netjes 120
Volgende keer met wat warmer weer rijden
Ik gebruik gewoon mijn sjaal (zo'n arafat dingquote:
Van je motor/helm?quote:Op maandag 7 april 2008 12:42 schreef Cageon het volgende:
wat een megaweetje zeg, moest het dakraampje + raam openzetten
De civicquote:
Daar rijden in West Nederland alleen maar negers in. Niets mis mee.quote:Op maandag 7 april 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
meer als deze [ afbeelding ]
Maar dan zonder de schade
- de sideskirt
Hij is van mijn moederquote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar rijden in West Nederland alleen maar negers in. Niets mis mee.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn sjaal (zo'n arafat ding), ideaal op de brommer en motor
quote:Op maandag 7 april 2008 16:47 schreef Geerd het volgende:
Was wel leuk net, zie container staan terwijl ik aan het inhalen was vol in de ankers natuurlijk.
Even een U turn gemaakt:p even naar die vent toe had ik net mazzel had hem net neergezet.
Toen toch nog even gekeken op de lappert of ik ook echt mazzel had enja scheelde weer een cadeautje.
Kwam der even later een andere motor 96 waar 50 toegestaan.
Beetje gelult met die kerel, tipje mocht je net een kast zien, moet je zo hard mogelijk proberen te remmen en in koers blijven de radar pakt hem dan niet omdat tie meerdere metingen doet als dat dan te ver uit elkaar ligt etc.
En zoon radar reageerd op bewegend ijzer, rvs kan die niet detecteren.
Flitsen op autogordels is ook een verzonnen sprookje.
Pics van je zus(en)quote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3maar vraag me nog steeds waar de foto's van Geerd blijven
quote:Op maandag 7 april 2008 20:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je heet toevallig geen Visser ? d'r ligt nog 63.000 te wachten
Lekker belangrijkquote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zooooo jaren 70![]()
Trouwens het was vandaag net zomer in Eindhoven e.o.![]()
Ik als een speer naar huis, dacht nog even een rondje te rijden.![]()
Schijnt daar de hele dag de zon, kom ik thuis ......regen.....regen.....grijs.....grauw
Mag geen pics van mn zussen meer postenquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey gawaine - dat zijn toch jouw zussen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey gawaine - dat zijn toch jouw zussen?
*rilll*quote:Op maandag 7 april 2008 20:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar de oude postsquote:Op maandag 7 april 2008 21:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mag geen pics van mn zussen meer posten![]()
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
Van binnen zijn ze allemaal mooi warm en rozeJe hebt het over biefstuk neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Cageon het volgende:
Van binnen zijn ze allemaal mooi warm en rozeKlets is goed, nat is goed, samen is teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 500 euro overboden op de MV Agusta.![]()
Zaterdag eens met de motor langs 1-2 dealers. Heb iets anders verstandigers gezien.![]()
![]()
Nieuw een sportieve motor met cardan, of de Appie Dorsoduro.quote:
Hoe weet jij dat.quote:Je dame mag blij zijn dat je dr niet zo behandeld als motoren
[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 08-04-2008 12:43:37 ]
Ander motormaatje is gisteren geweest.quote:
quote:[message=9297110,noline]mick85 schreef op 07 april 2008 @ 23:00[/message]:
Zolder was geweldig, super weer en een mooie dag.
Beetje jammer dat mijn blade er de eerste sessie al mee stopte door kortsluiting, kon niet gemaakt worden dus overgestapt op een yamaha fzr600 die achter WB reed toen hij op Zandvoort onderuit ging van een maatje van me die te laat was met betalen, jeetje wat een verschil, fietsen komen van de zelfde eigenaar en we wegen ongeveer het zelfde en lengte ook, dus de veeraftelling was goed, veder lekker de rest van de hele dag met de yam rond geknald, soms regende/sneeuwde/hagelde het even op een heel klein stukje achterop het circuit, raat idee ineens in een buitjemaar geen problemen.
Begonnen de ochtend met 2oC en werd later iets warmer dacht 8oC maar over grip was niet te klagen, aan het eind van de dag reden we nog met ze 5e op het gehele circuitzat ruimte dus, moet alleen flink aan me zithouding gaan werken, maar veder ging het goed.
Foto's volgen nog, maar tja heb ze niet zelf gemaakt dus moet er even op wachten.
Blade wordt van de week weer gemaakt en we gaan kijken voor wat nieuwe circuit dagen![]()
![]()
de verslaving is weer begonnen dit jaar.
Bt002 dus niet echt kunnen testen, de stikker plak zit er zelfs nog aanweer met pirelli gereden dus, volgende keer wel hoop ik, wel zonden maar een super dag gehad.
backprotector is verplichtquote:
hebbikquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Cageon het volgende:
backprotector is verplicht
Moet ik dus nog ff aanschaffen
hebbikquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Cageon het volgende:
backprotector is verplicht
Moet ik dus nog ff aanschaffen
achja kheb nog wat centjes over van t kerstcadeaupakketquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef Cageon het volgende:
Nog tips waar op te letten bij het aanschaffen van een backprotector?
Ben trouwens bang dat ik dan niet meer in mijn leren pak pas![]()
En Rhino/Riet/BlueBullYZF werd er door gepwned.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van de Lidl was toen heeeeeel goed getest.![]()
Versloeg iig een bekend merk van vier keer de prijs.![]()
![]()
![]()
jeweettch, t circuit op, @ zolderquote:
een dikke ZX12Rquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Jah kweet, maar kweet niet wat de toekomst gaat brengen
none of that bullshit!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef RobDrop het volgende:
*stopt alvast een rauw ei in een glas en drinkt het op*
Carpoort in Rozenburg is een topper, maar je moet er maar net in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef RobDrop het volgende:
Wat zijn de inwijdingsrituelen om lid te mogen worden van FokMC?![]()
Kan voorlopig even niet rijden, mijn motor staat half gestript wegens schade, dus iemand die misschien een goede motorspuiter weet in omgeving Rotterdam?
Ik heb het geluk dat ik een auto met trekhaak en motortrailer heb, en Rozenburg is niet zo ver weg van mijn huis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Carpoort in Rozenburg is een topper, maar je moet er maar net in de buurt wonen.![]()
Levert zeer mooi spuitwerk, doet ook wel eens wat voor Motoport.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:57 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb het geluk dat ik een auto met trekhaak en motortrailer heb, en Rozenburg is niet zo ver weg van mijn huis.
Misschien morgen even onder werktijd eens informeren.
Met die 5 feraries?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:28 schreef Gawaine het volgende:
Moet ik wegmisbruikers 30 maart en 6 april nog even op de welbekende plek
zetten of heeft iedereen ze al gezien ?
Nee niet met 5, met 1. Ze zien een golf en een kanarie en laten de golf gaan....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met die 5 feraries?![]()
Neh, voor mij niet![]()
Gratis koek happen in de koffiehoek bij Motoport Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef RobDrop het volgende:
@Patrick, was van het weekend weer eens een bakkie doen bij de motorzaak, op de een of andere manier kom ik toch altijd een uurtje of 2 later thuis, tot groot ongenoegen van vrouwlief....
Breng die tijdelijk schuit van je nog even onder de aandacht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:28 schreef worldpimber het volgende:
@ Patrick: Ik doe momenteel 1:16,5... maar wel met stijl [ afbeelding ]
2 man in de zaak en tig motoren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Gawaine het volgende:
Waar wringt de schoen dan ?Wachten ze op een onderdeeltje ?
Joo Patrick, morgen zou best wel eens kunnen. Kunt uwes tijden doorSMS'en bij aanwezigheid?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Had vandaag verdacht veul mensen die opzij gingen.
In de tunnel wel vijf auto lengtes vooruit.![]()
![]()
Ben je morgen vrij? Possibly ben ik met de motor op Zandvoort aan het einde van de middag.![]()
Passmailer nog geprobeerd vandaag, eerste mail OK, tweede niet aangekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Joo Patrick,
quote:morgen zou best wel eens kunnen. Kunt uwes tijden doorSMS'en bij aanwezigheid?![]()
MAC Zandvoort heH.quote:Wat is de reden van je mogelijke verblijf aldaar dan![]()
Het wordt zomer.quote:'s Ochtends krijg ik een nieuwe verwarming en in de middag komen mijn ouders even meeklussen.
quote:
Autoquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:55 schreef worldpimber het volgende:Uurtje of 17:00/18:00 bedoel je toch? Dan zorg ik ervoor dat ik er zal zijn.
Jij alleen met de auto?
Grappig!quote:Of moet ik zeggen u.![]()
Niks te maken met die bonkige zuurstokleernichten, laten we gewoon beginnen @ post 6 oid. Exit motorXtraquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Clubgebouw van de bonkige mannen is direct links voor het tunneltje. Mocro's not invited.![]()
Kom maar gewoon een cola nicht en een hotdog halen in het clubgebouw.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:10 schreef worldpimber het volgende:
Niks te maken met die bonkige zuurstokleernichten, laten we gewoon beginnen @ post 6 oid. Exit motorXtra
heb je je daar voor op moeten geven of kun je dr gewoon heen kachelen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kom maar gewoon een cola nicht en een hotdog halen in het clubgebouw.![]()
Geen idee hoe laat ik mag rijden, de eerste en enige keer moest ik 2 uur wachten voor 1 heat totaal.![]()
![]()
Voor de hotdog en cola hoef je je niet op te geven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:33 schreef Cageon het volgende:
heb je je daar voor op moeten geven of kun je dr gewoon heen kachelen?
Welkomquote:
Welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef RobDrop het volgende:
Wat zijn de inwijdingsrituelen om lid te mogen worden van FokMC?![]()
Kan voorlopig even niet rijden, mijn motor staat half gestript wegens schade, dus iemand die misschien een goede motorspuiter weet in omgeving Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |