Nee, net zo snel.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nais, ben benieuwd of die veel minder hard slijt dan een normale pilot power
Ah owkee, kd8 dat het center wel wat harder wasquote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, net zo snel.
20% zachtere schouders, that's it.
Dacht ik ook, maar ach dis ook niet erg. Denk ik...quote:Op woensdag 2 april 2008 14:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, kd8 dat het center wel wat harder was
Nee maar dan koop ik de volgende keer gewoon MPR2 denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 14:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ach dis ook niet erg. Denk ik...
dies over het geheel toch alweer harder?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee maar dan koop ik de volgende keer gewoon MPR2 denk ik
Jah d8 ik wel ja... Maar zacht genoeg voor mij denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 15:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
dies over het geheel toch alweer harder?
De LC4 kreeg de bandjes niet echt warm warm, dus lijkt me niet echt een probleem idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah d8 ik wel ja... Maar zacht genoeg voor mij denk ik
Jah, ik kreeg de bandjes opzich wel redelijk warm hoor. Maar met volgens mij is het gewoon overkill, ik denk dat een mpr op een 690 meer dan voldoende isquote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
De LC4 kreeg de bandjes niet echt warm warm, dus lijkt me niet echt een probleem idd.
Mgoed 400cc of 690 nieuw is natuurlijk een groot verschil
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)oor-gevorderden.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Vorig jaar juli was die band net uit, en na aanschouwen van een geweldige raggende FZ1 op Zandvoort met deze sloffen, denk ik dat een MPR2 in de meeste gevallen ruim, ruim voldoende is.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef Snelwagen het volgende:
Op een kartbaantje wel.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
De LC4 kreeg de bandjes niet echt warm warm, dus lijkt me niet echt een probleem idd.
1970 Nederlandse viewers vonden ze wel genoeg bij Youtube.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:48 schreef Rib-i het volgende:
We're sorry, this video is no longer available
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuw sletje voor Rossi.Allerlaatste seconde ook als ze wegdraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuw sletje voor Rossi.What can I say, ze kunnen ze kan vast niet zo goed koken als de mijnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
behavioural targeting, het heeft wel met surfgedrag te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Google denkt dat ik een Marokkaan ben
[ afbeelding ]
Hier, kan je het plaatje opslaanquote:Op woensdag 2 april 2008 20:34 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht ook al wat raars te zien:P
Wat is er mis met diepvries pizza?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:06 schreef Rib-i het volgende:
What can I say, ze kunnen ze kan vast niet zo goed koken als de mijnes
Angst uitschakelen, controle nemen zat ik aan te denken. Sorry, maar ik moest even aan je denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Tja, echt veel tijd om een beslissing te nemen heb je ook niet he
Op het moment dat ik dacht dat ik de bocht niet ging halen, zette ik hem automatisch recht en remmen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
behavioural targeting, het heeft wel met surfgedrag te maken
Ik zou dat zelf ook wel een keertje willen doen, net als een circuitdagquote:Op woensdag 2 april 2008 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Angst uitschakelen, controle nemen zat ik aan te denken. Sorry, maar ik moest even aan je denken.![]()
quote:Jij had Nick achterop, dan zou ik ook terughoudend rijden .... toch ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maasvlakte meet werden we beiden gewaarschuwd door de politie
Zou de agent toen al weten dat je een aanstaande collega van hem ging afdrogen
[ Bericht 12% gewijzigd door Rib-i op 02-04-2008 21:44:54 ]
Het werkt wel dusquote:Op woensdag 2 april 2008 21:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Even backtracen waar ik allemaal geweest ben
Vast een gevolg van al die Wilders info
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Och, ik zie dat ik ook een KTM hebquote:Op woensdag 2 april 2008 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is iig wel verbeterd in de tijd dat ik nog een adblocker had
[ afbeelding ]
Dat hielp niet echt, met een Trophy die maar niet de hoek om wilde zonder er een beetje buiten te hangen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Jij had Nick achterop, dan zou ik ook terughoudend rijden .... toch ....
quote:
Die van mij was maar 65+115 euro. Si España .quote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben van de MPP naar de MPR 2CT gegaan.![]()
De road is een wat hardere band waar ik gewoon meer kilometers mee hoop te maken dan de power.
Om nu elke 7000 een 190 euro uit te geven aan een band vind ik ook weer net iets teveel van het goede
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef Cageon het volgende:
Snel rondje op zolder![]()
Rondje zolderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast is snelllllllllll![]()
En dat kom je dus op de openbare weg ook tegenVierkant door de bocht en z'n kop maar scheef houden
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van mij was maar 65+115 euro. Si España . [ afbeelding ]
Ik denk dat ze niet in mogen halen en achter de marshall rijden.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Gawaine het volgende:
Gast is snelllllllllll![]()
En dat kom je dus op de openbare weg ook tegenVierkant door de bocht en z'n kop maar scheef houden
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:07 schreef Gawaine het volgende:
65 voor en 115 achter
120/70-17 voor, 160/60-18 achter. Geen verzendkosten, samen met iemand gedaan.quote:of 115 band en 65 verzendkosten
Vanaf IJsselstein de Lekdijk op.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Waren wel toffe dijkjesik weet alleen niet meer waar het was
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef Gawaine het volgende:
In google maps kan je witte puntjes uitzetten
Ohjaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet in mogen halen en achter de marshall rijden.![]()
De vraag is alleen wel of het een 650 of 1000 cc Cagiva Raptor is.![]()
quote:120/70-17 voor, 160/60-18 achter. Geen verzendkosten, samen met iemand gedaan.![]()
Alleen met Rodamoto is het nu bijna definitief over.
Collectief kan het nog wel een hoop schelen, maar ze hebben al dan niet met tussenkomst van Michelin, etc
de prijzen ook weer een stuk opgeschroeft.![]()
Maar verbijsterend wat de werkelijke kosten kunnen zijn!![]()
[..]
Volgens mij stuurde TOMTOM mij over Rotterdam naar huisquote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En dan overvaren of aan die kant blijven ?
Een 1.000 trekt nog wel redelijk met dat toerenbereik. Vandaar.quote:
Of een partij dealersquote:Waarom heb ik weer zo'n raar vemoeden dat er iemand van MF naar michelin gebeld
heeft of bij zijn dealer heeft lopen klagen waarom die banden in spanje goedkoper zijn dan hij/zij
hier moet aftikkenEr loopt best wel raar volk rond daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |